SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Ik zeg toch dat 'ie een kaart kreegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat hij slechts geel kreeg..
klopt, maar niet welke kleurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat 'ie een kaart kreeg
Ik wist alleen niet meer of het geel was of rood.
toch wel belangrijk detail aangezien ik het over een rode kaart hadquote:
Drassss en Moon hebben al antwoord gegeven zag ik. Wel klote dat uitgerekend hij er af getrapt werd.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef IPeePie het volgende:
@Possie
Die trainee die ik van je gekocht heb is er een paar dagen geleden met een +3 afgetrapt. Ik heb 10 dokters ingehuurd. Weet iemand of het nog mogelijk is dat hij woensdag kan spelen? De verschillende calcs spreken elkaar tegen namelijk. TSI voor blessure is 830, na blessure 530, na training 630.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Drassss en Moon hebben al antwoord gegeven zag ik. Wel klote dat uitgerekend hij er af getrapt werd.....Mja, hij zou passen training gekregen hebben, en daar heeft hij toch al genoeg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Drassss en Moon hebben al antwoord gegeven zag ik. Wel klote dat uitgerekend hij er af getrapt werd.....HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe meer hoe beter!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mja, hij zou passen training gekregen hebben, en daar heeft hij toch al genoeg van.
Altijd leuk mee genomen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
Komt zo even minimaal 130k voor een oudspeler erbij
een hater iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe gelukkig weet je wie t zegt!
zijn dat wie ik denk dat dat zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik haat maar 2 mensen in de wereld en dat zijn jullie niet hoor dus daar klopt niks van!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
Ik zet echt heel even het geluid van Az-Vitesse uit en kijk naar de tv, is er opeens gescoord... terwijl ik al 35 min naar een zaadpot aan het kijken was
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Ja op deze manier worden ze gewoon kampioen.
moeten ze dat wel vanaf speelronde 1 doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Ja op deze manier worden ze gewoon kampioen.
Ik heb alle vertrouwen in Stanleyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moeten ze dat wel vanaf speelronde 1 doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
Jahoor, ik verplaats mijn laptop is er weer gescoord
quote:Je team heeft 70 220 ¤ gekregen, omdat Bing Nijpels (240377305), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 3 511 000 ¤.
quote:Je team heeft 105 330 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Bing Nijpels (240377305) onlangs is verkocht voor 3 511 000 ¤.
maar Jordania heeft ook niet gezegd van welke divisie.. misschien bedoelde hij ook wel de Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo gaat ie lekker!Zijn ze straks toch kampioen binnen 3 jaar!
All1 dan van de 1e div!
Daar gaat t zo wel op lijken ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar Jordania heeft ook niet gezegd van welke divisie.. misschien bedoelde hij ook wel de Jupiler League
Dat was toch allang bekend ? Alleen hoe ze dan Champions League willen gaan spelen snap ik nog niet helemaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar Jordania heeft ook niet gezegd van welke divisie.. misschien bedoelde hij ook wel de Jupiler League
hij vergiste zich in de nacompetitie..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend ? Alleen hoe ze dan Champions League willen gaan spelen snap ik nog niet helemaal![]()
Misschien wil ie met de club verhuizen naar Engeland. Om daar te spelen in de League Championship.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend ? Alleen hoe ze dan Champions League willen gaan spelen snap ik nog niet helemaal![]()
Zijn engels is inderdaad niet al te best. Zal hij dat dan bedoeld hebben ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien wil ie met de club verhuizen naar Engeland. Om daar te spelen in de League Championship.
Is dat serieus zo ?quote:Ik weet dat we geen goede resultaten hebben behaald tijdens 12.30u-duels en het is ook geen heerlijke tijd om zondagochtend om half negen een bord spaghetti weg te slikken. Ik verwacht zondag een gretig en gemotiveerd Ajax tegen ADO, zegt hij.
Ik denk t wel ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zijn engels is inderdaad niet al te best. Zal hij dat dan bedoeld hebben ?
Het wordt zeker een zware zondag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat serieus zo ?12.30 duels verspeelt ajax punten, net als duels na de europese wedstrijden. Dan wordt het nog een zware zondag denk ik
![]()
En waar kan je dat bij Hattrick instellen, bordje spaghetti voor de wedstrijd![]()
De Boer spreekt maandag met El Hamdaoui
Zeker omdat ik zaterdagavond - zondagochtend een feestje hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het wordt zeker een zware zondag.Ik zit straks op het puntje van mn stoel....
Zo die kan vanavond op de tl. Als er nog liefhebbers zijn merk ik t wel.quote:Thys van der Wulp (316854762)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 09-07-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 19-03-2011 (16/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden :
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Maar maar maar ehhh daar heb ik t toch niet zwaar mee of ehh....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zeker omdat ik zaterdagavond - zondagochtend een feestje heb
moet ik tegen jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:42 schreef IPeePie het volgende:
Ik ontdek net dat mijn bekerwedstrijd tegen de rijkste manager van nederland is
Hoe heet je team?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:57 schreef The_Hives het volgende:
heb nog niet al mn verkopen bekeken, maar zal rond die buurt liggen
?? Beide spelers ontvangen training over de gespeelde minuten, in dit geval krijgen ze dus elk 45 minuten. Zo staat het ook in de spelregelsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef PeeJie_ het volgende:
..
Ik had even niet begrepen dat als je je centrale middenvelder wisselt in de rust, dat beide spelers dan geen training krijgen met positiespel
Keep on dreaming!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:57 schreef The_Hives het volgende:
heb nog niet al mn verkopen bekeken, maar zal rond die buurt liggen
Alsof dat de mensen in Japan wat kan schelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch wel belangrijk detail aangezien ik het over een rode kaart had
Alsof dat de aliens wat kan schelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alsof dat de mensen in Japan wat kan schelen
Alsof Britney Spears dat wat kan schelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Alsof dat de aliens wat kan schelen
Alsof mij dat wat kan schelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alsof Britney Spears dat wat kan schelen
Ok genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alsof die schele het wat kan schelen
alsof ik het over Japan hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alsof dat de mensen in Japan wat kan schelen
De een speelde 44 minuten, die is zelfs gezakt en de ander speelde 46 minuten, is niet veel gestegen.. Terwijl ik hoopte dat die popte, kon ik hem mooi weer dooorverkopen op 17y leeftijd :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
?? Beide spelers ontvangen training over de gespeelde minuten, in dit geval krijgen ze dus elk 45 minuten. Zo staat het ook in de spelregels
Gezakt op de vrijdag? Dat kan niet, ze kunnen alleen op maandag zakken. En alleen als ze ouder dan 26 zijn of een skill die hoger dan reusachtig is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
De een speelde 44 minuten, die is zelfs gezakt en de ander speelde 46 minuten, is niet veel gestegen.. Terwijl ik hoopte dat die popte, kon ik hem mooi weer dooorverkopen op 17y leeftijd :p
Precies, dat heb ik dan ook gedaan. van 2 tot half 7 gevoetbald. Nu is m'n voet dood.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ga buiten spelen kinders.. het is mooi weer..
Middenvelders en aanvallers wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef maniack28 het volgende:
net wel, nu niet meer.. kreeg runtime error
Als ik 2-5-3 train, korte pass... dan krijgen ze toch gewoon training?
Verdedigers ook. Al is dat minimaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Middenvelders en aanvallers wel ja
Je vergeet de keeperquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdedigers ook. Al is dat minimaal.
quote:Je team heeft 21 000 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Jan-Kees Prent (302193050) onlangs is verkocht voor 600 000 ¤.
Gaat gruwelijk met oud spelers/jeugd zeg. Ik zie dat er vandaag weer 1tje ( twv 2.5 Miljoen ) erop is gezet.quote:
Klaverjastraining is voor iedereen, ook de keeper.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Krijgt die ook passen training dan? Dacht dat die was uitgesloten.
Mijn keeper is net gestegen, vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Krijgt die ook passen training dan? Dacht dat die was uitgesloten.
Van mij staat er ook een oud en eigen jeugd speler op de tl. Ooit verkocht voor 2k en moet je m nu eens zien!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat gruwelijk met oud spelers/jeugd zeg. Ik zie dat er vandaag weer 1tje ( twv 2.5 Miljoen ) erop is gezet.
Oh dat wist ik weer eens niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klaverjastraining is voor iedereen, ook de keeper.
Gek he als je keepen traint.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Mijn keeper is net gestegen, vandaag
Als 'ie op die prijs blijft staan neem ik hem wel overquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
Tijd voor een bidwar op Mark, 316756553...
Zal wel nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als 'ie op die prijs blijft staan neem ik hem wel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |