quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
TT wil je daarmee zeggen dat ik het hele weekend geen eieren mag tikken??
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
TT wil je daarmee zeggen dat ik het hele weekend geen eieren mag tikken??
vast wel * mee doet*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vast onbelangrijk joh. Ik tik nog effe een eitje
pffff was al bang dat je mijn missie verlengde ...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
in ieder geval tot morgenochtend muisje en tegen die tijd vast wel weer een nieuwe sc
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weekend zonder n/p euken kan allebei...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hééé Jesjequote:
de hel, survival en zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
dat zou ik je toch niet aandoenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff was al bang dat je mijn missie verlengde ...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
nee toch niet, ik heb me vergist denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vast onbelangrijk joh. Ik tik nog effe een eitje
ach, soms heb je dat wel eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee toch niet, ik heb me vergist denk ik
Ik zie een gezichtjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Spooky4u het volgende:
Zooo, dat zijn veel eieren.
[ afbeelding ]
Yoh ik zou niet liever hebben .. Wat een kleuterklasquote:
Yepquote:
hoi souryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh ik zou niet liever hebben .. Wat een kleuterklas
ook benieuwd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol, koetjes nog op de foto gekregen?![]()
![]()
![]()
alleen de mama toen was de batterij leegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol, koetjes nog op de foto gekregen?![]()
![]()
![]()
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh ik zou niet liever hebben .. Wat een kleuterklas
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!
leuk ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen de mama toen was de batterij leeg
maar zal morgen een foto trekken ze staan in de wei langs het huis
quote:
neuh dank je doe vandaag aan bijna geheelonthoudingquote:
bij het schaaltje eierenquote:
Ik verlies niks aan dit zootje debielen, ja weer olie op het vuur. Ze kunnen niet eens een volle zin tikken. Das best triest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!
awwwwwwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de mama van Geraldine
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de mama van Geraldine
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke wegquote:
Vandaar de dierenarts en het flesje wijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke weg
en een zwaar hoofd in de morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaar de dierenarts en het flesje wijn
is te zien volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke weg
Hoi Lavenderrquote:
lavenderrrrrrrrrrrrrquote:
Buonasera Ruudquote:
buonasera, come stai?quote:
Buona notte caroquote:
echt hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buona notte caro![]()
Uitzending gezien?
Die lach van Joanna, eng he?
Moest aan een horrorfilm denken
Ruud olaquote:
Ik vond het wel ok...is voor het eerst dat ik haar zag lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buona notte caro![]()
Uitzending gezien?
Ja, gezien, hadden ze met gedoofde lichten moeten doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buona notte caro![]()
Uitzending gezien?
Dat ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het wel ok...is voor het eerst dat ik haar zag lachen
Non ho ancora streamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buona notte caro![]()
Uitzending gezien?
Oh god...ga jij ff schrikken als je me in het echt hoort lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een psychose schoot. Het was eng!
Maar toen ging ze ook doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het wel ok...is voor het eerst dat ik haar zag lachen
non è possibile in Franciaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In questo momento solo vedo upc
je komt er toch wel weer uit??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een psychose schoot. Het was eng!
Whehe ik ben vast erger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh god...ga jij ff schrikken als je me in het echt hoort lachen
Ja, mooi he , zo onverstoorbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan Geer ernaast...zonder te verblikken
Geen paniek piet, komt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef pietpaniek het volgende:
Aargggg heb een hersenbloeding ik versta jullie opeens niet meer![]()
Ik vond het geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
dat joanna zo lag te lachen was gewoon super gestoord ze spoort gewoon niet
dan heb jij ze ook niet op een rijtje denk ik was gewoon erg overdreven en erg gemaaktquote:
mijn stream ook weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
volgens mij, maar ik kan me vergissen, is de cos ergens anders.
Ja, dat klopt, hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
Nee, was geweldig, beter dat dan zo'n droogkloot als Karim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb jij ze ook niet op een rijtje denk ik was gewoon erg overdreven en erg gemaakt![]()
maar op een sc mag je over van alles praten hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
ja en???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
Heb jij een nep lach nahhhhh lijkt me nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh god...ga jij ff schrikken als je me in het echt hoort lachen
nee maar dit was gewoon zo nep en gemaakt zo doorzichtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, was geweldig, beter dat dan zo'n droogkloot als Karim.
je bent de eerste die dat zegt dat ik goed kan zingen. zal zo een optreden gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef pietpaniek het volgende:
Ze kunnen best wel goed zingen dit jaar![]()
Haha, denk dat ze binnenpretje had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar dit was gewoon zo nep en gemaakt zo doorzichtig
Jonguhhhh ik hang van neppigheid aan mekaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij een nep lach nahhhhh lijkt me niet
Waar, op U-stream? Geef maar een linkje danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat zegt dat ik goed kan zingen. zal zo een optreden geven
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Haha, denk dat ze binnenpretje had.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar, op U-stream? Geef maar een linkje dan
nou oke als ze het maar niet te vaak doetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Haha, denk dat ze binnenpretje had.
Yeah rightquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhh ik hang van neppigheid aan mekaar
lijkt heul erg op secretstoryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is roch ook zo'n programma dat bestaat door smsjes en vals spel
vind ik nooit zo leuk, hij staat hier op net 5..eigenlijk onzinnig met ook de steams aanquote:
geheime zangkwaliteitenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze in x factor ook geheimen dan?
Hier ook XFactor aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vind ik nooit zo leuk, hij staat hier op net 5..eigenlijk onzinnig met ook de steams aan
moeten mr x zoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze in x factor ook geheimen dan?
Zal het ook eens aanslingeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook XFactor aan.
Deze jongen zingt goed he? Nou ja, ook een leuk liedje natuurlijk, dat scheelt ook he?
Daar zijn ze wel laat zeg! Damn, dat zou toch lekker up to date moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, op Twitter zijn ze boos : "Oplichters op Net 5..."
deze komt speciaal uit usa, beetje nep vind ik dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook XFactor aan.
Deze jongen zingt goed he? Nou ja, ook een leuk liedje natuurlijk, dat scheelt ook he?
GODVER !!!!!!!!!!!quote:
Zag dit netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel laat zeg! Damn, dat zou toch lekker up to date moeten zijn.
das mooi op tijd, gister twitter al op holquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, op Twitter zijn ze boos : "Oplichters op Net 5..."
Het labyrint amateurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef DESTEM het volgende:
FOKKERS ER STAAT IETS KLAAR IN HET GANGPAD!
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zongquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
deze komt speciaal uit usa, beetje nep vind ik deze
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef DESTEM het volgende:
FOKKERS ER STAAT IETS KLAAR IN HET GANGPAD!
die jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zong
Die eieren snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Breek bijna mijn nek man
Ik vind hem wel te glad, te gepolijst. Vanaf het moment dat hij kon praten gecoached om het te gaan maken in de showbizz.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zong
jij hebt nog eierenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
Die eieren snappen er ook niks van
ik ben vandaag mee gaand met kokkiequote:
geen idee, want ik doe niet meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben vandaag mee gaand met kokkie
wanneer was da afgelopen
voor jou morgenvroeg om tien uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer was da afgelopen
Smakelijk..quote:
ooo dat gaat wel lukken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor jou morgenvroeg om tien uur
morgen kwart over 11quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer was da afgelopen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kunnen we on-topic blijven?, kletsen kan in de #SC
Er verslikt zich ook iemand volgens mij.
Eieren zijn rare gevallen. Vorige week zaterdag een ongeval met een van onze bedrijfsauto's, moest uitwijken voor een hond, Auto op zijn kop in de sloot en total loss, Geen gewonden, maar in een doosje van tien eieren was er een gescheurd, maar nog bruikbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
Die eieren snappen er ook niks van
je bent hiernaastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dit is toch de SC???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is de SC, lampie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is de SC, lampie.
Tenzij dit een vreselijk mislukt garpje is...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eieren zijn rare gevallen. Vorige week zaterdag een ongeval met een van onze bedrijfsauto's, moest uitwijken voor een hond, Auto op zijn kop in de sloot en total loss, Geen gewonden, maar in een doosje van tien eieren was er een gescheurd, maar nog bruikbaar
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ga jij nou maar naar waar je hoort, bij het aanrecht en je gasfornuisquote:
ja ging nog even kijken maar ach LS wilde zeker beetje aandachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[SC #22] Weekend zonder peuken
Ow kut, heb ik verkeerde in de hoofdpagina aangeklikt, hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow kut, heb ik verkeerde in de hoofdpagina aangeklikt, hahahaha
Vond het al raar dat mootie er nu zelf aan meedeed en er totaal niets over de streams werd gezecht.
En ik heb de wijn nog niet eens open getrokken.
quote:
LSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond het al raar dat mootie er nu zelf aan meedeed en er totaal niets over de streams werd gezecht.
kan je nagaan, ook zonder wijn gaat het mis met jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vond het al raar dat mootie er nu zelf aan meedeed en er totaal niets over de streams werd gezegd
Ja, want Mootie is altijd braaf en houdt zich aan de regeltjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond het al raar dat mootie er nu zelf aan meedeed en er totaal niets over de streams werd gezegd
Wie zegt er dan dat jij niet braaf bent, ik sla ze zo voor je in mekaar hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want Mootie is altijd braaf en houdt zich aan de regeltjes.
Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je nagaan, ook zonder wijn gaat het mis met je
nee sluit de helft maar af en zet je tv maar uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.
Tja mannen en multitasken he?
TV op X-factor, Stream op PC en FP, 2 fora open. Kan ook niet goed gaan dan.
Oh, dat wist ik niet. Is idd wel een boybandtypje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel te glad, te gepolijst. Vanaf het moment dat hij kon praten gecoached om het te gaan maken in de showbizz.
dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, ik heb het 1e geheim van lauraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.
Zijn moeder is Audrey Landers, vroeger uit Dallas. Heeft ook wel eens 1 hitje gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Is idd wel een boybandtypje.
LS hoi man alles goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijsterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dat was je er al ver voor maatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijster
ik val dan weer mooi buiten de boot met alleen fok .......quote:
streams weg bol?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik val dan weer mooi buiten de boot met alleen fok .......
hen je geen koe cam?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je geen tv in de beurt dan???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
Vrienden mogen altijd blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen om 5 uur weer mijn nest uit mag. Ik wil het niet te laat maken. Als ik om 23u nog niet weg ben moeten jullie me van Fok af jagen
hoe vond je dat filmpje van die gozer met dat hesje hoop dat het op joetoep komt te staanquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe vond je dat filmpje van die gozer met dat hesje hoop dat het op joetoep komt te staan
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijster
als je het vind vandaag of morgen gooi hem dan in mijn pm als je wilt dacht dat ik erin bleef hahahaquote:
jawel, met Frans 1 et 2 en M6quote:
Jij blijft altijd hangen als je zegt dat je gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen om 5 uur weer mijn nest uit mag. Ik wil het niet te laat maken. Als ik om 23u nog niet weg ben moeten jullie me van Fok af jagen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahaha
oke jammer want het is weer hilarisch wat een gekken die van de gijpquote:
Geeft ook al niks, weer wat spaanse les erbij, net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahaha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
zal zeker niet slecht zijn dat kan ik nog niet goed!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft ook al niks, weer wat spaanse les erbij, net als vroeger.
LS spreekt vloeiend spaans, ikke nog niet eens vloeiend italiaansquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
zal zeker niet slecht zijn dat kan ik nog niet goed!
ik loop even meequote:
Ik ben er ook nog hoorquote:
jij hebt lange vertraging met digitale tvquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Lees mee bij de buren, en kijk WIDM van gisteren
multitaskenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Lees mee bij de buren, en kijk WIDM van gisteren
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
jij hebt lange vertraging met digitale tv
zo handig programma gemistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, zag gister pas WIDM van vorige week
Multitasken of naar de buren ?quote:
Zo handig een HDRquote:
heul handig. zit hier nog in de dichtgeplakte wereld, wel HDR maar nog geen programma gemist of on demand via upc, komende zomer pasquote:
die van mij kwam om 21.30 vragen of ze naar bed mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
SST op TV, streams op computer, COS en SC en net even mn dochter op bed gelegd
je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
SST op TV, streams op computer, COS en SC en net even mn dochter op bed gelegd
de jongste is thuis, de oudste logeert bij een vriendinnetje. Dus de jongste wilde ook laat opblijven om schaatsen dansen op het ijs te kijken hahahahaha, noemt ze zo. Ze is een half uur geleden in slaap gesukkeld op de bank, dus ik heb haar net maar even naar bed gebracht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die van mij kwam om 21.30 vragen of ze naar bed mocht
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die van mij kwam om 21.30 vragen of ze naar bed mocht
nope maar ik zet hem wel even aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, en nou lees ik in de cos dat ik eigenlijk ook nog naar Q Music moet gaan luisteren. Dat trek ik niet. Luistert een van jullie toevallig?
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bollo heeft weer stream
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en heeft net zijn eerste flesje wiskey uit het zelfstook vat gehaald. iemand meer irishcoffee???
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bollo heeft weer stream
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en heeft net zijn eerste flesje wiskey uit het zelfstook vat gehaald. iemand meer irishcoffee???
dat dus...en nu muziekjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
hiernaast wel
Fotos waren jeugdzonde hebben 1000 opgeleverd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Lekker![]()
super dat je weer stream hebt![]()
![]()
ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was de vraag maar hij is heerlijk geworden!
LEKKER BOLLLLLL doe mij d'r maar eentjeeeeeeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bollo heeft weer stream
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lekker dank jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was de vraag maar hij is heerlijk geworden!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
LEKKER BOLLLLLL doe mij d'r maar eentjeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee géén eitje voor mijquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn scheutig met de smileys hier![]()
Irish Coffee,
spelbrekertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee géén eitje voor mijIk ben nog 12 uur en 55 minuten solidair met Kokje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee géén eitje voor mijIk ben nog 12 uur en 55 minuten solidair met Kokje
bollo is van de drank vanavond, hij heeft er vast nog wel een voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Irish Coffee,
ik doe wel een eitje, enneeh, bol, ook een irish coffee voor Lavenderr (please)quote:
zelf gestookt in de schuur net uit het vatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Irish Coffee,
ik heb een hekel aan alleen rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe wel een eitje, enneeh, bol, ook een irish coffee voor Lavenderr
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan alleeneieren etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
Heerlijk, thanks en proostquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
zelf gestookt in de schuur net uit het vat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |