Oh god...ga jij ff schrikken als je me in het echt hoort lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een psychose schoot. Het was eng!
Maar toen ging ze ook doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het wel ok...is voor het eerst dat ik haar zag lachen
non è possibile in Franciaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In questo momento solo vedo upc
je komt er toch wel weer uit??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ze in een psychose schoot. Het was eng!
Whehe ik ben vast erger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh god...ga jij ff schrikken als je me in het echt hoort lachen
Ja, mooi he , zo onverstoorbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan Geer ernaast...zonder te verblikken
Geen paniek piet, komt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef pietpaniek het volgende:
Aargggg heb een hersenbloeding ik versta jullie opeens niet meer![]()
Ik vond het geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
dat joanna zo lag te lachen was gewoon super gestoord ze spoort gewoon niet
dan heb jij ze ook niet op een rijtje denk ik was gewoon erg overdreven en erg gemaaktquote:
mijn stream ook weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
volgens mij, maar ik kan me vergissen, is de cos ergens anders.
Ja, dat klopt, hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
volgens mij, maar ik kan me vergissen, is de cos ergens anders.
Nee, was geweldig, beter dat dan zo'n droogkloot als Karim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb jij ze ook niet op een rijtje denk ik was gewoon erg overdreven en erg gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |