Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
nou wordt ik bangquote:
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
ff eten pakken
quote:
Ja kom maar met die grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
quote:
Wat...quote:
kan ik niet kijken vandaagquote:
Hij batst niet (onder kantooruren)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Goldfinger!!!! Nog gebatst?
Just kidding!
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mocht
ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
Ik word bang van jouw Foboquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
bij sommige mensen heb ik die neiging idd welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...
Toek: Momentje mevrouw!
*Toek staat op, loopt naar de kantine, gaat uitgebreid genieten van een kop koffie en een pak stroopwafels en een half uur later komt hij terug...
Toek: Oké daar ben ik weer. Wat was uw... nou ja zeg, opgehangen!
Hij heeft er twee, dus dat is twee keer de helft, dus betaal je maar een kwart!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
Pehehe.. Ik loldequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok de persoon onder me doet de afwas
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh bedoelde hij dat ermee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |