laters zomertjequote:
Thank you very muchiesquote:
Euh nee; aangezien ik vanmorgen ook al een discussie met crazy had over it-zaken (en we dan werden verwezen naar DIGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
jullie houden alletwee niet van voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej sexbaas doe is lief tegen mart en mij
OMG, zijn er meer dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
Hoe erg houd jij van jouw ballen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie houden alletwee niet van voetbal
There can be only onequote:
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
nou wordt ik bangquote:
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
ff eten pakken
quote:
Ja kom maar met die grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
quote:
Wat...quote:
kan ik niet kijken vandaagquote:
Hij batst niet (onder kantooruren)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Goldfinger!!!! Nog gebatst?
Just kidding!
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mocht
ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Goldfinger!!!! Nog gebatst?
Just kidding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |