heb ik ook maar hij steelt hem (lees het bericht nog is)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef deadly_kiss het volgende:
misschien stopt ie ermee als je voortaan een broodtrommel meeneemt
Kom er zelf achter! Hoe kan iemand op een forum dat nou bepalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef JordiiVlog het volgende:
hey,zon gast op mijn school steelt steeds me broottrommel en gooit alles weg en ik wil het niet want ik voel mij gepest.
wat moet ik doen
Lees jij zelf je eigen bericht nog eens goed en kijk dan nog eens goed wat deadly_kiss zegt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef JordiiVlog het volgende:
[..]
heb ik ook maar hij steelt hem (lees het bericht nog is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker broot eten terwijl je op je paart onderweg bent voor een lekker dagje zeilen op je bood.quote:
ik heb er een van legoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik had vroeger een Lion King-broodtrommel!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker broot eten terwijl je op je paart onderweg bent voor een lekker dagje zeilen op je bood.
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:02 schreef rubensanti het volgende:
Gebruik boterhamzakjes inplaats van een broodtrommel.
Check.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit.
Eckte bazen stoppen hun boterhammen in zakjes en eten geplet brood om 12 uur.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check.
En ik ben mod op FOK! geworden, dus moet het wel voor de ekte ijntbaasen zijn.
OMGquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
er zijn blijkbaar mensen die broot in dit topic zien
humor alom hierquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
je had hem toch dichtgegooid?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
maar als mensen er nog broot in zien wil ik geen spelbreker zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
je had hem toch dichtgegooid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |