Jantje kan ook een vrouwennaam zijn, dus zij is de nicht... en Henk heeft een huisdier, want het was zijn eigen hondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Henk , Jantje en piet lopen in de supermarkt, als eenmaal Jantje een boodschappen tas pakt. Vraagt Piet "een van jullie nog salade?", Piet pakte de salade en vond het maar een nichtenboel. na eenmaal bij de dieren afdeling te komen zei Piet: "ook nog wat kattenvoedsel voor poekie?"
Na eenmaal de winkel doorgelopen en afgerekend schopt Henk een hond.
Wie van de 3 heeft een huisdier? en wie is de nicht?
Vet jammer voor die mens dan wel hmm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Los daarvan zijn haaien geen menseneters. Volgens mijn herrinering aan Sea World eten de meeste haaien planten. Een haai die een mens dood, berust meestal op een misverstand. De haai ziet de mens dan voor iets anders aan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer voor die mens dan wel hmm?![]()
"Oh ik dacht dat je een komkommer was"
Zie je die haai. "Jah, sorry man, verkeerd gezien"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer voor die mens dan wel hmm?![]()
"Oh ik dacht dat je een komkommer was"
Vraag dan gelijk even of haar ouders schriftelijk toestemming hebben gegeven om te FOK!ken, want ze is immers nog geen 16quote:
via jou naar mij en dan naar MZ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze bood ook al zelf aan mijn afwas te doen.
preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk even of haar ouders schriftelijk toestemming hebben gegeven om te FOK!ken, want ze is immers nog geen 16.
ik heb verwarming en evt zelfs warm waterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga geen afwas doen want, uhhhm..... want ik heb het koud
Trek een jas aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Warme knufquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Tsssss RockMietjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Twee vesten is wel even dik genoegquote:
Goede reden om met je handen in het warme sop te zitten!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
juistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om met je handen in het warme sop te zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |