En insecten zijn geen dieren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De mug is het gevaarlijkste dier van de wereld.
Als je kijkt naar dieren en mensen, geen insecten.
Mensen zijn ook dieren al denken sommigen daar anders overquote:
Is een mug dan geen insect?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De mug is het gevaarlijkste dier van de wereld.
Als je kijkt naar dieren en mensen, geen insecten.
Muggen brengen het snelst dodelijke ziektes over, een mens sterft eerder aan de ziekte die een mug overbrengt dan dat ze door een leeuw ofzo worden gepakt.quote:
Ik bedoel dat ook. Maar zette het er even bij voor de mierenneukers onder onsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Muggen brengen het snelst dodelijke ziektes over, een mens sterft eerder aan de ziekte die een mug overbrengt dan dat ze door een leeuw ofzo worden gepakt.
[..]
Ik bedoel dat ook. Maar zette het er even bij voor de mierenneukers onder ons
Welke kant zou je broer zeggen dat ik heen moet gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
Je loopt in een bos, en komt bij een splitsing. Je weet niet welke kant je op moet. Bij de splitsing staat een huisje, waar identieke tweelingbroers wonen. De een spreekt altijd de waarheid, de ander liegt altijd. Je klopt aan om de weg te vragen, maar je weet niet welke broer de deur open doet. Welke vraag moet je stellen om zeker te weten welke kant je op moet?
Hey Pienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Pien85 het volgende:
AvondIk kom even melden dat ik een tof leven heb
In één keer goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kant zou je broer zeggen dat ik heen moet gaan
Hey Pienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Pien85 het volgende:
AvondIk kom even melden dat ik een tof leven heb
Zit hier een splitsing dichtbij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
Je loopt in een bos, en komt bij een splitsing. Je weet niet welke kant je op moet. Bij de splitsing staat een huisje, waar identieke tweelingbroers wonen. De een spreekt altijd de waarheid, de ander liegt altijd. Je klopt aan om de weg te vragen, maar je weet niet welke broer de deur open doet. Welke vraag moet je stellen om zeker te weten welke kant je op moet?
En dan de andere kant op gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke kant zou je broer zeggen dat ik heen moet gaan
Muggen zijn er ook iets meer dan leeuwen hčquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Muggen brengen het snelst dodelijke ziektes over, een mens sterft eerder aan de ziekte die een mug overbrengt dan dat ze door een leeuw ofzo worden gepakt.
Leeuwen, haaien tijgers, you name it.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muggen zijn er ook iets meer dan leeuwen hč
Toen ik hem lang geleden voor het eerst hoorde, heb ik er lang over na moeten denken, maar dat kwam omdat dit antwoord in eerste instantie werd foutgerekend door degene die het vroeg ;').quote:
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leeuwen, haaien tijgers, you name it.
Stomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik hem lang geleden voor het eerst hoorde, heb ik er lang over na moeten denken, maar dat kwam omdat dit antwoord in eerste instantie werd foutgerekend door degene die het vroeg ;').
Brrrr, rotbeestenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
Het gevaarlijkste dier in Nederland is nog altijd een teek.
Voor de mens is de haai vrijwel ongevaarlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leeuwen, haaien tijgers, you name it.
En er is ook een plant waar als je 20 min onder staat je dood bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
Het gevaarlijkste dier in Nederland is nog altijd een teek.
Welkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En er is ook een plant waar als je zo 20 min onder staat je dood bent
Komt niet vaak aan land inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de mens is de haai vrijwel ongevaarlijk
In het regenwoud ergens, neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En er is ook een plant waar als je zo 20 min onder staat je dood bent
Nee hoor, gewoon in de beek want het is de:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het regenwoud ergens, neem ik aan?
quote:
quote:
Gewoon in de vijverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja een sequoia. Die net omgezagd wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kinderarbeidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
Nijntje gaat de afwas doen, ze is de jongste!
Jantje is het huisdier van pietje en henk is de nicht?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Henk , Jantje en piet lopen in de supermarkt, als eenmaal Jantje een boodschappen tas pakt. Vraagt Piet "een van jullie nog salade?", Piet pakte de salade en vond het maar een nichtenboel. na eenmaal bij de dieren afdeling te komen zei Piet: "ook nog wat kattenvoedsel voor poekie?"
Na eenmaal de winkel doorgelopen en afgerekend schopte Henk een hond.
Wie van de 3 heeft een huisdier? en wie is de nicht?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jantje is het huisdier van pietje en henk is de nicht?
Los daarvan zijn haaien geen menseneters. Volgens mijn herrinering aan Sea World eten de meeste haaien planten. Een haai die een mens dood, berust meestal op een misverstand. De haai ziet de mens dan voor iets anders aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt niet vaak aan land inderdaad
Ah okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Los daarvan zijn haaien geen menseneters. Volgens mijn herrinering aan Sea World eten de meeste haaien planten. Een haai die een mens dood, berust meestal op een misverstand. De haai ziet de mens dan voor iets anders aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |