Je mag de deur maar 1 keer openen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is het volgens mij gewoon heel simpel:
Je wilt weten welk knopje het licht aandoet, het licht hoeft niet per se aan te zijn. Dus je probeert knopje 1, en doet de deur open. Brandt het licht: dan weet je dat het knopje 1 is. Brandt het niet, heb je 50% kans dat het een van de anderen is. Dan probeer je knopje 2, en daarna stop je met proberen, en dan mag de deur weer open. Brandt het licht, dan weet je dat het knopje 2 is. Brandt het niet, dan is het dus knopje 3.
dan doe je de deur 2 keer open, dat mag nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is het volgens mij gewoon heel simpel:
Je wilt weten welk knopje het licht aandoet, het licht hoeft niet per se aan te zijn. Dus je probeert knopje 1, en doet de deur open. Brandt het licht: dan weet je dat het knopje 1 is. Brandt het niet, heb je 50% kans dat het een van de anderen is. Dan probeer je knopje 2, en daarna stop je met proberen, en dan mag de deur weer open. Brandt het licht, dan weet je dat het knopje 2 is. Brandt het niet, dan is het dus knopje 3.
Duhquote:
Ja, ho... tijdens het proberen mag hij maar 1 keer open:quote:
Als jij stopt met proberen na knopje 2, kan de deur dus gewoon open!quote:Je mag maar 1 x de deur openen doen om te zien of de lamp brand, de rest van tijd dat je de knopjes probeert moet de deur dicht zijn en mag ook dus niet open blijven met het proberen.
jah, was maar een kleine vergissingquote:
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Met ledlampen werkt ie trouwens ook niet
In dat geval zou ik toch echt voor mijn oplossing gaan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
men gaat van veel te veel dingen uit bij dit soort onzin, om zijn eigen bijdehantigheid er maar door te drukkenquote:
De stop eruit trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
Je komt een kamer binnen, in die kamer staat een bad vol met water. Verder in de kamer staat een kopje, een glas en een emmer. Hoe laat je het makkelijks het bad leeg?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
Je komt een kamer binnen, in die kamer staat een bad vol met water. Verder in de kamer staat een kopje, een glas en een emmer. Hoe laat je het makkelijks het bad leeg?
quote:
Je kan ook het volgende doen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval zou ik toch echt voor mijn oplossing gaan!
Zeker wel, wat heb je aan een bad binnen in huis als er geen stop in zit om hem leeg te laten lopen?quote:
Ik kan het ook wel zonder stap 7, 8 en 9quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook het volgende doen:
1. Quizmaster op z'n giechel timmeren
2. knopje 1 om
3. deur open
4. deur dicht
5. knopje 2 om
6. deur open
7. deur dicht
8. knopje 3 om
9. deur open.
Dan weet je het ook
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
1. Quizmaster op z'n giechel timmerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel zonder stap 7, 8 en 9
Stap 5 en 7 kun je ook wel weglaten, natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2. Trevland op z'n giechel timmeren
3. knopje 1 om
4. deur open
5. deur dicht
6. knopje 2 om
7. deur open
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2. Trevland op z'n giechel timmeren
3. knopje 1 om
4. deur open
5. deur dicht
6. knopje 2 om
7. deur open
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Mucken = schoppen
Ik muck
Jij muckt
Hij muckt
Wij mucken
Jullie mucken
Zij mucken
Ik heb gemuckt
quote:
Mucken is al wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Mucken = schoppen
Ik muck
Jij muckt
Hij muckt
Wij mucken
Jullie mucken
Zij mucken
Ik heb gemuckt
In de wiki is mucken toch wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Mucken = schoppen
Ik muck
Jij muckt
Hij muckt
Wij mucken
Jullie mucken
Zij mucken
Ik heb gemuckt
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Mucken is door het slotje heen posten.
Dat zijn de meeste welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
maar sommige raadsels is gewoon logisch nadenken
Zeker wel, gister bij help mijn man is klusser (quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker wel, wat heb je aan een bad binnen in huis als er geen stop in zit om hem leeg te laten lopen?
Ik keek niet, maar hoorde ineens: 'Het gezin doucht al jaren in een opblaasbadje'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker wel, gister bij help mijn man is klusser () Had die vrouw dit bad als bad: [ afbeelding ]
zo geniaal is hij niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker wel, gister bij help mijn man is klusser () Had die vrouw dit bad als bad: [ afbeelding ]
Dat bad keer je gewoon om, is het water er ook uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
1. Quizmaster op z'n giechel timmerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stap 5 en 7 kun je ook wel weglaten, natuurlijk!
zit 9 va nde 10 keer ook een stop inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus jij Muckt iedere dag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Mucken is door het slotje heen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |