dat dronk ik jaren geleden. van 3ES geloof ik. hadden ook frambozenlimonade met prikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie Gaseuze oid? daar maken ze hier tegenwoordig limonadebommen vanwij deden dat altijd met crofty...
Ik ken het wel maar ik dronk altijd echte Hooghoudt limonade vroeger bestaat geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie Gaseuze oid? daar maken ze hier tegenwoordig limonadebommen vanwij deden dat altijd met crofty...
Gaseuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
dat heb ik nog wel een sgedronken toen ik in USquert woonde. Jumbo in Uithuizen had het iig een jaar of 3 geleden nog....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar ik dronk altijd echte Hooghoudt limonade vroeger bestaat geloof ik niet meer![]()
Jumbo is niet mijn winkel,vriendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik nog wel een sgedronken toen ik in USquert woonde. Jumbo in Uithuizen had het iig een jaar of 3 geleden nog....
Wie is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
Als ik Ekdom was schopte ik dat irritante wicht naast hem het raam uit
Weet ik niet maar ze is vaker bankgaste geweest en toen hing ze ook de hele tijd aan Ekdom echt rete irritantquote:
wat heeft het voor nut om achter gerard te staan.. ik zou het ook wel willen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Qunix het volgende:
Henk
Dat wijf bij Gerard staat enorm in de weg heb ik het idee...
tja, soms moet je offers brengenquote:
Geen smaak is ook smaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef justmattie het volgende:
M'n pa drinkt ook nooit bier uit de koelkast. Zo ranzig, lauw bier
Kijken wat hij doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut om achter gerard te staan.. ik zou het ook wel willen.. maar toch.. wat doet ze daar..
Ik drink het meestal uit het flesje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef justmattie het volgende:
M'n pa drinkt ook nooit bier uit de koelkast. Zo ranzig, lauw bier
ik was bij Tjibbe onder het bureau gekropen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijken wat hij doet.
Ik had ook irritant daar gestaan.
En dankjewel dat hoorde ik dus niet in dit liedje maar nu welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, soms moet je offers brengen
zeg, waarom zingt dit meiske of haar lieve diarree???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |