Cherrycokequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een heerlijke halve liter cherrycoke
vorige week was het bij Appie de 2e voor de halve prijs. heb toen een fles of 8 ingeslagen....zijn al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Cherrycoke, dat ga ik morgen weer eens halen
.
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terugquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
binnenkort (vanaf 7 mei as.) wordt `t weer tijd voor cherrycoke, als we een naar de VS gaan
![]()
![]()
![]()
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week was het bij Appie de 2e voor de halve prijs. heb toen een fles of 8 ingeslagen....zijn al op
niet dat ik weet. dat heb ik voor het laatst gezien een jaar of 4-5 gelezen bij een Smullers op een station....helaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?
Vanillaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terug
Daar was ik vroegah verslaafd aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef justmattie het volgende:
Fernandez, is dat nou ook een soort van cola?
tis iig een frisdrank. ook maar eens proberen misschienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef justmattie het volgende:
Fernandez, is dat nou ook een soort van cola?
Geld teveel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terug
Het is vies zoet, al een tijd niet meer gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar was ik vroegah verslaafd aan
ik ken 't niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar was ik vroegah verslaafd aan
Hij wilde altijd al nog eens naar Amerika naar een Neil Young concert, geen geld teveel, wel genoegquote:
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wilde altijd al nog eens naar Amerika naar een Neil Young concert, geen geld teveel, wel genoeg
Limonadebommen? Wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie Gaseuze oid? daar maken ze hier tegenwoordig limonadebommen vanwij deden dat altijd met crofty...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |