Mooi om te zien he die vooruitgang..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef Agentperry het volgende:
vandaag seated db press meer gewicht gedaan dan standing overheadpress met bb
2x26kg vs 50kg
schouders zijn echt veel vooruit gegaan de laatste tijd
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening, en je traint je abs er ook niet mee maar je obliques(of hoe je dat ook schreef) en hip abductors volgensmijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, ik dacht me het volgende te herinneren van "het buikspierkwartier" toen ik nog naar de sportschool ging:
Je ligt op 1 zij, houd jezelf helemaal recht, en tilt 1 been redelijk hoog op en neer, dat doe je behoorlijk veel keer, dat was dan goed voor de zijkant van je buikspieren. Dat probeer ik dus thuis, en ik kom tot ongeveer 75 bij beide benen, maar dan word het echt flink pijnlijk in mijn benen en moet ik stoppen. Ik heb niet het gevoel dat ik hier mee mijn buikspieren train.. Iemand een idee?
Overigens zie ik mijn buik wel een beetje aanspannen, maar ik voel dr totaal niks van..
Of moet ik eerst super gespierde benen hebben zodat ik langer kan doorgaan waarna mijn buikspieren eindelijk wat gaan voelen ofzo?
genetisch wonder dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi om te zien he die vooruitgang..![]()
Alleen mijn vooruitgang is vreemd, toen ik 4 weken geleden begon met cutten weegde ik 93KG, nu weeg ik 94KG maar ik ben wel echt veel kwijt geraakt aan vet/vocht.
Vandaag ook geprobeerd meer te concentreren op een oefening en lichter pakken maar wel correct uitvoeren, je voelt het beter en het voelt beter. Beter dan veel gewicht en de spier niet maximaal beoefenen.
Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening,
niet compleet nutteloos maar het doet weinig voor spiergroeiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..
Snap er ook weinig van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening, en je traint je abs er ook niet mee maar je obliques(of hoe je dat ook schreef) en hip abductors volgensmij
[..]
genetisch wonder dan?
en ik moet eigenlijk ook meer op mijn techniek letten en minder gewicht pakken maar ik word gewoon helemaal opgefokt als ik in de gym sta en dan wil ik gewoon die grote gewichten wegdrukken. word ook vaak raar aangekeken omdat ik er nogal eens bij grom of andere rare geluiden maak.
ik ben geen planet fitness materiaal![]()
is het btw mogelijk voor een beginner om 9kg spiermassa aan te zetten in 8 maanden of houd ik gewoon vocht vast?
Hoort niet in dit topic iig, is meer fitnessquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk allen spierpijn in hams chest en back rest eigenlijk bijna nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Hoe hard ik mijn best ook doe, spierpijn in mijn biceps heb ik bijna niet meer. Hoogstens in mijn aanhechtingen
Voor spiergroei wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm ik juist vooral biceps, benen, chest en back niet echt veel. Maar wordt ook steeds minder de 1ste 2, wss door de BCAA.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk allen spierpijn in hams chest en back rest eigenlijk bijna nooit
Good stuff!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:25 schreef Mopst3r het volgende:
Gisteren mijn belt door Victor Martinez laten signeren
ik heb precies hetzelfde, ik kan wel eens dagen met spierpijn in schouders of borst rondlopen, maar biceps voel ik nooit, terwijl ik mijn triceps weer wel voel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Hoe hard ik mijn best ook doe, spierpijn in mijn biceps heb ik bijna niet meer. Hoogstens in mijn aanhechtingen
Emmertje van binnen sinds een paar dagen. Die is zo op idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef mtchel112 het volgende:
drnet een sample van vanille whey van B&F shop ontvangen, super smaak, echt heerlijk
je biceps is ook een taaie rakker. die moet je echt mishandelen wil je die de volgende dag voelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Maar spierpijn wilt niet perse zeggen dat je niet groeit. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Aan zoveel.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
je biceps is ook een taaie rakker. die moet je echt mishandelen wil je die de volgende dag voelen
bij on ook tot 40.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef Agentperry het volgende:
tot welk gewicht gaan de dumbbells in jullie gym? bij ons tot 40kg, en zit nu op 38 kg met db rows is het raar om te vragen of ze zwaardere dbs willen kopen? want ik ben volgens mij niet de enige
de fuck. waar train je?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef mtchel112 het volgende:
bij mij staan er dumbells tot geloof ik 77 kg,
in middelburgquote:
lijkt me dat je zwaardere gewichten eerder voor rows of presses gaat gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef stoeltafel het volgende:
Bij ons 26 kilo, fucking weinig dus. Gebruik na 4 weken trainen al een 20 kg dumbell voor een Tricep oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |