Boeiend. Het volk is tevreden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 1 Koerd die Assad bedankte. De rest v/d Koerden zaten hun eigen feest te vieren wat niets met Assad te maken heeft.
De baathpartij is sinds 1963 aan de macht in Syrië. Ze zijn door een coup d'etat aan de macht gekomen en niet democratisch! Andere (politieke) partijen zijn niet toegestaan. De president behoort tot een minderheid in het land. Syrië wordt dus net als Bahrein door een minderheid bestuurd. De vader van de huidige dictator heeft in 1982 30.000 mensen vermoord en duizenden mensen zijn vermist. Honderdenduizenden Koerden beschikken niet over hun basisrechten omdat ze niet als staatsburgers worden erkend.
Niet dus, anders was er nu geen opstand in Dara.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Boeiend. Het volk is tevreden.
Goh, wat ongeregeldheden in een klein boerendorp. Een treffen tussen Ajax-Feyenoord is nog spannender.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dus, anders was er nu geen opstand in Dara.
Ja, zet al mijn filmpjes maar erinquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef Nibb-it het volgende:
Misschien kan Remlof de OP wat mooier maken?
Je bedoelt Noord-Irak, het gebied dat op een schandalige wijze geregeerd worden door de clans van Talabani en Barzani? Mensen die zonder steun van de Amerikanen niets te zeggen zouden hebben, maar zichzelf nu ook als kleine dictators gedragen en waar elke oppositionele geluid de kop in wordt gedrukt? Het zogenaamd bevrijde Koerdistan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef jamesstewart het volgende:.
En Talabani, die holbewoner waarvan Saddam dacht hem wel even af te maken, is inmiddels voor de 2e keer president van Irak, heeft miljarden, leeft als een koning en heeft de nodige aanhangers, anders zou hij geen 2x president geweest zijn. Saddam ligt ergens in een riool begraven en wordt elke ondergescheten door ratten geëxporteerd en neergezet uit Irak en omgeving.
Ik ben daar niet zo goed in, maar heb een beginnetje gemaaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef Nibb-it het volgende:
Misschien kan Remlof de OP wat mooier maken?
Ga je nog op vakantie voor de regime change?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Boeiend. Het volk is tevreden.
Daarom is er al een aantal jaar een oppositie waarbij er nog geen doden gevallen zijn en daarom is er o.a. godsdienstvrijheid in Kurdistan, iets wat je nergens anders in het MO vind. En daarom is er verregaande vrijheid van meningsuiting, nog niet zoals in NL, maar NL is dan ook het meest vrije land ter wereld denk ik. En daarom ligt het gemiddelde inkomen in Zuid-Kurdistan op meer dan 10.000$ per persoon, terwijl dat in de rest van Irak slechts 2.500$ is. En daarom zorgt de Koerdische regering goed voor het volk door velen verschillende uitkeringen aan te bieden en ook daadwerkelijk uit te betalen (goed geregelde bureaucratie, o.a. goed geregelde pensioenen). En daarom investeren buitenlandse bedrijven jaarlijks tientallen miljarden in Kurdistan met slecht 4 a 6 miljoen inwoners. En daarom betalen de mensen daar bijna niets aan belastingen en hebben ze het bijna allemaal goed voor elkaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt Noord-Irak, het gebied dat op een schandalige wijze geregeerd worden door de clans van Talabani en Barzani? Mensen die zonder steun van de Amerikanen niets te zeggen zouden hebben, maar zichzelf nu ook als kleine dictators gedragen en waar elke oppositionele geluid de kop in wordt gedrukt? Het zogenaamd bevrijde Koerdistan?
Haha, als iemand denkt dat er Koerden zijn die pro-Assad zijn, dan heeft die vader van die gene aids gekregen tijdens een gangbang met 25 apen, 48 kamelen, 54 geiten en schapen en de overblijfselen van Saddam Hussein.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef KurdKasim het volgende:
Hahaha, als je iets wou posten om je blindheid voor propaganda te laten zien, ben je met verve geslaagd![]()
Koerden die pro-Assad zijn, what a joke
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in, maar heb een beginnetje gemaakt
En dan een foto met Hamas-vlaggen op de achtergrond?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Streams:
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Fox News
Sky News - CPS: meerdere streams op één pagina
Zie ook:
Hoe beoordeel je bronnen?
Doden bij aanslag in Syrië
<nieuwsberichtje>?
Check, met matching TT-changequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Streams:
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Fox News
Sky News - CPS: meerdere streams op één pagina
Zie ook:
Hoe beoordeel je bronnen?
Doden bij aanslag in Syrië
<nieuwsberichtje>?
Ja, ze moeten streven naar een eigen staat in Noord-Irak. Maar eigenlijk kunnen ze de onafhankelijk in Noord-Irak zonder problemen verklaren, want elk regionale regering die langer dan 10 jaar op zich zelf regeert (Koerdistan nu 20 jaar) mag zich afscheiden v/d rest van het land. Is internationaal zo, en staat ook in de nieuwe Iraakse grondwet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:30 schreef KurdKasim het volgende:
jamesstewart
Een groot deel van wat je zegt over Koerdistan is waar, maar je kan niet ontkennen dat het bij lange na niet is waar de Koerden naar moeten streven.
Die nep anti-protesten voerden Mubarak en Ghadaffi ook op, daar hecht ik niet zo'n waarde aan in een politiestaat.quote:
Haha, kinderen dwingen je foto te laten dragen anders worden hun ouders anaal vernederd en vermoord op de Staatstelevisie en plaatsen ze onder hun hoofden ''Dit is de straf voor terroristen!''.quote:
Dus je zet een foto met hamasvlaggen in de OP?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die nep anti-protesten voerden Mubarak en Ghadaffi ook op, daar hecht ik niet zo'n waarde aan in een politiestaat.
Waarom spreek je tegen me alsof ik Bashar Assad ben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef jamesstewart het volgende:
Zwak hoor Assad. Dat je homo bent wist iedereen al, maar pedofiele kan er echt niet bij vieze rat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |