Ik doe geen verwerpelijke uitspraken. Misschien alleen in reactie op een verwerpelijke uitspraak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jij hebt zelf genoeg verwerpelijke uitspraken op dit forum gedaan, je mag dat waardeoordeel wat dat betreft voor je houden.
Sorry, in deze twee specifieke gevallen niet van toepassing. Tenzij je de laatste als house negroe wilt bestempelen, hij was immers degene die voor de overheid werkte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen house negroes en field negroes.
?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Sorry, in deze twee specifieke gevallen niet van toepassing. Tenzij je de laatste als house negroe wilt bestempelen, hij was immers degene die voor de overheid werkte.
FYI, er bestaat al een topic over Syri en verder is 10% van Syri Koerdisch, we zijn ontopic.quote:
Dat topic is zo ver weggezakt dat het outdated is en een discussie over house en field negroes lijkt me hier niet op z'n plaats.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
FYI, er bestaat al een topic over Syri en verder is 10% van Syri Koerdisch, we zijn ontopic.
Ja, die kennen we van Mubarak en Ghadaffiquote:
Nee jullie zijn wel objectief.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij is een baathist. Pro-Saddam en pro-Assad. Niet bepaald objectief.
Nou ja, volgens mij mag je gewoon militaire steun geven. Of het moreel is, dat is een tweede. Verder zijn er volgens mij geen bewijzen dat Syrie actief Libie heeft gesteund in de burgeroorlog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval wel aangepakt worden voor de militaire steun die ze Ghadaffi geven.
Propaganda. Syrie heeft dit altijd tegensproken. Zelfs de rebellen in Libie spreken er amper over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval wel aangepakt worden voor de militaire steundie ze Ghadaffi geven.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Moslimextremisten beginnen zich weer te roeren.
Hama-style aanpakken aub.
Al was het maar om een kuttroll als jij te jennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarom zou je een seculier, stabiele overheid graag zien vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |