Geeft toch niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik post trouwens vanavond niet mee in XFA live... Ik krijg een leven.
Wat ga je dan tijdens beiden doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet het ook niet, maar wilde het gewoon even melden.En morgen met TSO ben ik er ook niet!
Vanavond film kijken met wat mensen en morgen op verjaardag. Ik ben wel een beetje bang, twee avonden van huis, buiten, brr.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanavond film kijken met wat mensen en morgen op verjaardag. Ik ben wel een beetje bang, twee avonden van huis, buiten, brr.
ook mondkapje, alu hoedjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bind mezelf helemaal in kussens, komt goed.
ok dit was de eerste post die ik las en ik had zoiets vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goeie! En een trechter in mijn mond, taart erdoor, glas cola erachteraan.
en vergeet de jodium tabletten nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goeie! En een trechter in mijn mond, taart erdoor, glas cola erachteraan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok dit was de eerste post die ik las en ik had zoiets van![]()
Haihaihai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en is er nog wat speciaals gebeurt in jullie levens?
Nee. Bij jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en is er nog wat speciaals gebeurt in jullie levens?
ook niet echtquote:
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ook niet echt
wat zijn we weer saai met z'n tweeen
ik ga zondag naar voetbal dat is wel leuk![]()
en woensdag is pinkpop lineup bekend gemaakt
Rodajc tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
En ik zag het, All Time Low komt.
ja druk en de laatste tijd wat minder zin om op fok te komen maar als ik dan weer op fok ben vind ik het wel weer leuk en ben ik blij dat ik even ben komen loerenquote:
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag zondag ook weer naar het stadion. Na die wedstrijd nog slechts 2 keer dit seizoen. Tenminste voor de competitie.
aaah gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja druk en de laatste tijd wat minder zin om op fok te komen maar als ik dan weer op fok ben vind ik het wel weer leuk en ben ik blij dat ik even ben komen loeren
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..
ach als ze net zoals twente geluk hebben tijdens de eerste wedstrijd kan alles gebeuren hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.
Had het lichter gekund danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..
Ik vind het allang knap dat er 2 Nederlandse clubs bij de laatste 8 zijn gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.
nou ik geloof dat benfica toch best een grote club is.. ik denk dat ze blijer waren geweest als ze twente, braga of kiev hadden gelootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had het lichter gekund dan
Afgelopen jaar nog bij het stadion van Benfica geweest!
Estadio de Luz toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had het lichter gekund dan
Afgelopen jaar nog bij het stadion van Benfica geweest!
Met Twente denk ik niet, en met Braga ook niet hoor, er zijn gewoon geen slechte ploegen meer nu...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik geloof dat benfica toch best een grote club is.. ik denk dat ze blijer waren geweest als ze twente, braga of kiev hadden geloot
Okee, Ik heb eigenlijk nooit echt veel stadions gezien. Ja ben in het stadion van Haarlem, Eindhoven, Helmond SPort, Feyenoord, Utrecht, VItesse en natuurlijk PSV geweest en weleens langs de Arena en het NAC-stadion gekomen, maar meer niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep. Helaas konden we er niet in, maar toch wel mooi om te zien.
moeten jullie niet gezellig doen ipv fokkenquote:
Gezellig zijn is eng hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten jullie niet gezellig doen ipv fokken
Auw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
Het regent het regent Laura wordt dalijk nat.
Nieuwe mok?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auw.
Ik ga even lekker lezen en een kop thee drinken uit mijn nieuwe mok
Tof. Nu echt naar beneden. Wil weer even genieten van mijn boekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lachte.Ik zal even een berichtje achterlaten. haha.
Simpel... niet pratenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
Ik ben mijn stem nu helemaal kwijt. Ik kan nog wel praten, maar dan moet ik me zo inspannen voor drie amper verstaanbare woordjes dat het gewoon vermoeiend is.
Ik heb net met heel veel moeite tegen mama gezegd dat het niets persoonlijks is als ik niks meer zeg vanavond maar dat het gewoon echt niet gaat.quote:
Met een rietje? En veel drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb net met heel veel moeite tegen mama gezegd dat het niets persoonlijks is als ik niks meer zeg vanavond maar dat het gewoon echt niet gaat.
Maar ik krijg dus ook geen eten door mijn keel.
Pap.quote:
Sproeipoep!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pap.En ik heb meer dan een halve liter op, dat wordt wat vannacht.
Het was ontzettend rommelig en onduidelijk.quote:Vond je XFA ook zo matig?
En hai Luttequote:En hai pgr.
Pak leeg strooien op je hand en het leeg likken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Chocoladehagel is het enige. Maar ik moet opstaan en de trap af en brood ontdooien voordat ik het ergens op kan doen en ik wil het niet rechtstreeks in mijn mond gieten
.
Hij is weer tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe column staat trouwens online:
http://frontpage.fok.nl/column/434950/1/1/50/lentegekriebel.html
/spam
Ik hoef 'm niet te lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe column staat trouwens online:
http://frontpage.fok.nl/column/434950/1/1/50/lentegekriebel.html
/spam
Hij is ook lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, reclame van McDonald's net, een nieuwe milkshake: appel peer. Lijkt me lekker.
Toch gedaanquote:
Verkeerd gebruik van 't kofschipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is ook lekker
Heb je die zomersmaak van vorig jaar geproeft? Daar lijkt-ie een beetje op
Ik weet het niet en kan het ook niet terugvindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van 't kofschip.
Hoe heette de smaak van vorig jaar dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella weet niet hoe een fluitketel werkt, HAHAHAHA
En van Wander hebben we niets gehoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wij sliepen niet boven jullie, dat waren vaduz, patje en bella
Er was een electrische pomp.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
JJH, hoe ging het zuigen en dat gedoe met verkeerde gaatjes enzo?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dat zal wel een aantal genante momenten voorkomen hebben.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:44 schreef Pheno het volgende:
Pheno komt ook straks even langs:
[ afbeelding ]
Komt goed, zal ik doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny doe iedereen de groeten van me!
Oh, als er mensen meelezen, dan: Groetjes van Erik!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
En schudt even aan de borsten van kally voor me!
Waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
gedaan, okidokie, grr grrquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
Dit kan ik bevestigenquote:
Tuurlijk hebben we een goed weekend om te meeten!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:17 schreef Bos81 het volgende:
Jullie hebben wel een goed weekend uitgekozen om te meeten zeg
Is dat de waarheid, of speur ik hier Ironie/sarcasme?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2472189/ijsbeer-knut-overleden.html
wij hebben hier nog wel liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap! WC-papier vergeten mee te nemen van de supermarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik had een verouderd android toestel (lg). De android beviel me zeker wel, maar dat was nog 1.5.quote:
Okay, dit is te technisch... Maar het klinkt alsof je erop vooruit bent gegaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had een verouderd android toestel (lg). De android beviel me zeker wel, maar dat was nog 1.5.
Omdat de andere functies overheersen ipv de belfunctie.quote:
Daar heb je gelijk in, maar dat wil ik juist graagquote:
Ik vind/noem het een minicomputer met belfunctiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
Zolang je er wel mee kunt bellen maar er geen warm dan wel koud water uitkomt en je er niet op kunt fietsen vind ik het een telefoon.
Dat bekt wel wat minderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind/noem het een minicomputer met belfunctie
Hoe is het ?quote:
jah ook goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima! Ik kan alweer halve zinnen zeggen dus.Met uwes?
Halfvasten toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ook goed
ff last van mn kuitmaar die feest ik er vanavond wel ff uit
jahquote:
Leuk toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
begon gister als een grap met een goede maat.
maar nu gaan we met een groep erheen
Is jouw moederdan ook zo mini?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Mama: Lauraaaaaaaa.
Ik: Joah?
Mama: Ik heb niks om aan te doen.
Dus nu heb ik haar permissie gegeven mijn kast te plunderen.
Okee, ja ik ben ook maar klein en val nooit echt op hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, hij zag door de bomen Bos niet meer.
Jaa.quote:
Okee, maar ik neem aan dat jij nog aan het groeien bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa.Ze is wel iets groter, dus gewone shirts passen niet, maar van die one-size-fits-all jurkjes en alles passen wel.
En
schoenen
.
jajaquote:
sorry meneerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik ben ook maar klein en val nooit echt op he
Doen jullie is gezellig daar ipv internettenquote:
Jup.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar ik neem aan dat jij nog aan het groeien bent?
Dat kan ook met internetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doen jullie is gezellig daar ipv internetten
Okeequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.Niet veel, maar toch. Denk/hoop dat ik uiteindelijk tussen de 1.65 en 1.70 uit zal komen.
Maar als ik kijk naar hoeveel ik eet en honger heb de laatste tijd en hoeveel last van mijn gewrichten ben ik op dit moment aan het groeien.
en dan vragen waarom sommige niet naar een meet willenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan vragen waarom sommige niet naar een meet willen![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond the Sing-off kijken. Jullie ook? Op de achtergrond aan?
mja als op een meet gaan internettenquote:
Als je goed leest zijn de meeste aan et lasergayenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja als op een meet gaan internetten
lekker gezellig
maar goed, jullie keus
Ik ga feesten
Geen idee, maar sowieso wel sbsgemist lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het
Wordt het nog herhaald?
iieder zo zijn eigen idee over gezelligheidquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker gezellig
maar goed, jullie keus
Ik ga feesten
We zitten even te relaxen met muziek en plaatsen wat in TAL, o wat ergquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker gezellig
maar goed, jullie keus
Ik ga feesten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Het is maar goed dat jullie posten want ik kan jullie niet allemaal een weekend missen hoor.
Drie bierkratjes en een plank?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks Bonte Avond. Het podium is in opbouw!
Net een voorproefje van Kally met I want to break free... met stofzuiger! Dat belooft wat voor straksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks Bonte Avond. Het podium is in opbouw!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net een voorproefje van Kally met I want to break free... met stofzuiger! Dat belooft wat voor straks
we doen vast wel een pogingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Kijken de meeters straks ook the sing-off?
okquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker gezellig
maar goed, jullie keus
Ik ga feesten
jaaaaaa!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
is de meet leuk?
ja ik leef nog ;o
tlk! Je leeft nog!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
is de meet leuk?
ja ik leef nog ;o
BENNY ZE DEDEN USE SOMEBODY!!!!!quote:
oei vet !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaaaaa!!
We gingen net lasergamen, en ik won!
Doe iedereen de groetjes van mequote:
groetjes terug!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oei vet !
[..]
Doe iedereen de groetjes van me
groeten terug van iedereen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oei vet !
[..]
Doe iedereen de groetjes van me
okidokie grr grr toi toiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zal een post-it op je rug plakken
Grote dank! Het is niet hetzelfde als zelf doen, maar je bent een uitstekende stand-in!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb Kally dr borsten vastgepakt, en geschud, voor jou!
Nou, ik heb op de Pabo gezeten en op een school in Engeland gewerkt dus ik denk het welquote:
Nou heb zelf ook Pabo gedaan en net vorig jaar afgestudeerd. Was gewoon benieuwdquote:
Oooh, vandaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou heb zelf ook Pabo gedaan en net vorig jaar afgestudeerd. Was gewoon benieuwd.
Was wel gezellig eigenlijk, een jaar geleden kwam ik er echt dagelijks en nu veel te weinig.. Dus daarom was het wel weer een avondje heel tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was wel gezellig eigenlijk, een jaar geleden kwam ik er echt dagelijks en nu veel te weinig.. Dus daarom was het wel weer een avondje heel tof.
En ben stiekem best trots, het is maar de straat oversteken, maar heb het wel gedaan in het donker. En dan achter op de plaats, thuiskomen in een helemaal donker huis.. Zou ik een paar weken terug niet gedurfd hebben.Knap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik ben er ook niet meer zo vaakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stuuu! Ik spreek je echt weinig de laatste tijd!Hoe is het?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was wel gezellig eigenlijk, een jaar geleden kwam ik er echt dagelijks en nu veel te weinig.. Dus daarom was het wel weer een avondje heel tof.
En ben stiekem best trots, het is maar de straat oversteken, maar heb het wel gedaan in het donker. En dan achter op de plaats, thuiskomen in een helemaal donker huis.. Zou ik een paar weken terug niet gedurfd hebben.Ben er maar trots op en ga haar toch maar regelmatig bezoeken. Ze is natuurlijk al op leeftijd en kan er zomaar plotseling niet meer zijn of ziek worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben er ook minder.. Dan loop je elkaar gauw mis!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet meer zo vaak![]()
Wel goed hoor, thanks
Met jou ook hoop ik![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ook minder.. Dan loop je elkaar gauw mis!
En das fijn, met mij gaat het ook goed hoor.
Ben ik ook zeker van plan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben er maar trots op en ga haar toch maar regelmatig bezoeken. Ze is natuurlijk al op leeftijd en kan er zomaar plotseling niet meer zijn of ziek worden.
Mooi weer? In Engeland?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ja, het zijn vaak momenten dat ik er veel ben maar ik ben er altijd wat minder als het mooiere weer er is
Komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben stiekem ook best lang nog bang in het donker geweest. En nu nog steeds soms
. Maar dat is ook omdat ik mezelf heel erg goed angst aan kan praten
.
Okee, ja ik was op mijn 16e grootouders loos dus ja. Maar ik bezocht de laatste jaren voor hun gewoon vrijwel iedere vrijdag opa en oma aan moeders kant, werd ook min of meer verplicht door mijn ouders. Ookal was Oma al zwaar dement en wist echt nauwelijks wie we waren, zelfs toen we moesten vertellen dat haar zoon was overleden begreep ze er helemaal niets van en wist niet wie die zoon was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker van plan.Ik zie haar sowieso drie keer per week, maar dat is toch anders.
Papa en mama zijn nu ook thuis (gelukkig!) dus ik ga zo naar bed denk ik.
Ja, zonnig en iets van 15 graden. De hele week zijn de vooruitzichten goed. Het is in London altijd vaak iets warmer dan in NL trouwensquote:
Ik heb mijn oma dan nog, gelukkig. Ik ben precies oma in doen en laten en alles.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik was op mijn 16e grootouders loos dus ja. Maar ik bezocht de laatste jaren voor hun gewoon vrijwel iedere vrijdag opa en oma aan moeders kant, werd ook min of meer verplicht door mijn ouders. Ookal was Oma al zwaar dement en wist echt nauwelijks wie we waren, zelfs toen we moesten vertellen dat haar zoon was overleden begreep ze er helemaal niets van en wist niet wie die zoon was.
Dat is raar...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
Overigens voor ik ga slapen en heb dit al in andere Sc's gepost dus Stuart kent het verhaal al.
Dit overkwam mij vandaag
Ik wilde mijn fietssleutels uit mijn broekzak pakken, maar toen merkte ik dat de sleutelhanger los was gegaan. Nou kan gebeuren, gewoon los in mijn broekzak terug gedaan en geen aandacht meer aanbesteed.
Maar toen ik net na het douchen mijn huissleutels in mijn joggingbroek wilde stoppen, zag ik dat die sleutelhanger opeens goed vast aan mijn huissleutelsbos zat![]()
![]()
En ik kan me niet herinneren dat ik die sleutelhanger er aan heb gehangen, zeker niet omdat ie normaal dus om een andere bos hangt.
Welterusten jongenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Ja erg vreemd.
Maar goed ik ga op bed liggen, tot over een uurtje of 10 a 11denk ik
Helemaal zijn genrequote:Op zondag 20 maart 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
DeZwabber heeft meegezongen met Britney Spears
Geen leuke verjaardag?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Douchen en vanmiddag naar Emmen voor verjaardagsvisite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |