Geeft toch niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik post trouwens vanavond niet mee in XFA live... Ik krijg een leven.
Wat ga je dan tijdens beiden doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet het ook niet, maar wilde het gewoon even melden.En morgen met TSO ben ik er ook niet!
Vanavond film kijken met wat mensen en morgen op verjaardag. Ik ben wel een beetje bang, twee avonden van huis, buiten, brr.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanavond film kijken met wat mensen en morgen op verjaardag. Ik ben wel een beetje bang, twee avonden van huis, buiten, brr.
ook mondkapje, alu hoedjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bind mezelf helemaal in kussens, komt goed.
ok dit was de eerste post die ik las en ik had zoiets vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goeie! En een trechter in mijn mond, taart erdoor, glas cola erachteraan.
en vergeet de jodium tabletten nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goeie! En een trechter in mijn mond, taart erdoor, glas cola erachteraan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok dit was de eerste post die ik las en ik had zoiets van![]()
Haihaihai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en is er nog wat speciaals gebeurt in jullie levens?
Nee. Bij jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en is er nog wat speciaals gebeurt in jullie levens?
ook niet echtquote:
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ook niet echt
wat zijn we weer saai met z'n tweeen
ik ga zondag naar voetbal dat is wel leuk![]()
en woensdag is pinkpop lineup bekend gemaakt
Rodajc tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
En ik zag het, All Time Low komt.
ja druk en de laatste tijd wat minder zin om op fok te komen maar als ik dan weer op fok ben vind ik het wel weer leuk en ben ik blij dat ik even ben komen loerenquote:
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag zondag ook weer naar het stadion. Na die wedstrijd nog slechts 2 keer dit seizoen. Tenminste voor de competitie.
aaah gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja druk en de laatste tijd wat minder zin om op fok te komen maar als ik dan weer op fok ben vind ik het wel weer leuk en ben ik blij dat ik even ben komen loeren
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..
ach als ze net zoals twente geluk hebben tijdens de eerste wedstrijd kan alles gebeuren hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.
Had het lichter gekund danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben zwaar geloot he in de Europa leaque..
Ik vind het allang knap dat er 2 Nederlandse clubs bij de laatste 8 zijn gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is, ken Benfica niet zo goed. Maar als je reeel bent hoort PSV niet bij de laatste 4 thuis, kijkend naar het materiaal wat we hebben.
nou ik geloof dat benfica toch best een grote club is.. ik denk dat ze blijer waren geweest als ze twente, braga of kiev hadden gelootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had het lichter gekund dan
Afgelopen jaar nog bij het stadion van Benfica geweest!
Estadio de Luz toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had het lichter gekund dan
Afgelopen jaar nog bij het stadion van Benfica geweest!
Met Twente denk ik niet, en met Braga ook niet hoor, er zijn gewoon geen slechte ploegen meer nu...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik geloof dat benfica toch best een grote club is.. ik denk dat ze blijer waren geweest als ze twente, braga of kiev hadden geloot
Okee, Ik heb eigenlijk nooit echt veel stadions gezien. Ja ben in het stadion van Haarlem, Eindhoven, Helmond SPort, Feyenoord, Utrecht, VItesse en natuurlijk PSV geweest en weleens langs de Arena en het NAC-stadion gekomen, maar meer niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep. Helaas konden we er niet in, maar toch wel mooi om te zien.
moeten jullie niet gezellig doen ipv fokkenquote:
Gezellig zijn is eng hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten jullie niet gezellig doen ipv fokken
Auw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
Het regent het regent Laura wordt dalijk nat.
Nieuwe mok?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Auw.
Ik ga even lekker lezen en een kop thee drinken uit mijn nieuwe mok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |