Oke, ik houd mij eigenlijk altijd redelijk aan de tijden, maar je mag/kan dus altijd eerder komen?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef joppie_saus het volgende:
Als je bij een bedrijf moet halen morgen in Assen, gewoon om 8 uur voor de deur staan als ze open gaan. Doe ik ook altijd. Auto's staan altijd wel klaar.
Was je in Barneveld net dan? Ik was dan daarnaast, bij die veiling. Zit ook weer in de trein naar huis.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Mallet het volgende:
Een leasemaatschappij in Barneveld heeft de ingang op een andere plaats. Als je nu vanaf de snelweg komt, moet je niet rechtdoor bij de stoplichten, maar rechts en dan vrij snel een inrit over het bouwterrein links nemen. Op de oude manier kom je er niet meer in.
Ik ben ook onderweg naar huis. Mn Insignia werd een Fabia. Wel beter want ik heb die auto alleen mee mogen nemen vanuit Apeldoorn omdat ik een vervolgrit vanuit Amsterdam had. De leasemaatschappij in Amsterdam wilde die auto eigenlijk ook niet ghehe.
Ik had de trein naar ede wageninge van 14.25. Ik heb jou niet gezien.. De trein naar Amersfoort reed net weg toen ik de trap af liep.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Was je in Barneveld net dan? Ik was dan daarnaast, bij die veiling. Zit ook weer in de trein naar huis.
Ik had de trein van 14.05 naar Amersfoort dus dat klopt dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik had de trein naar ede wageninge van 14.25. Ik heb jou niet gezien.. De trein naar Amersfoort reed net weg toen ik de trap af liep.
Gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Maharbal het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl(...)ars-op-de-nrburgring
Niks voor jullie?
Ik heb 'm al besteld
Maar dan heb je wel wat, wil sowieso nog een keer op de Nordschleife rijden, hoe gaaf is dat in dit soort auto'squote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Maharbal het volgende:
Yep, kost je ongeveer ¤225, en dan moet je er nog naartoe
Ik heb er zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat, wil sowieso nog een keer op de Nordschleife rijden, hoe gaaf is dat in dit soort auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |