quote:
Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:Het was inderdaad saai

En ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer
Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.
Geen oranje Skoda Octavia?

Want daar was toen ik aankwam net iemand mee bezig die er niet als iemand van het bedrijf aldaar uitzag

Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomen

we moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien

) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.
Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was

Toen dus die Golf, met de (in mijn geval handgeschakelde) 1.4TSI met 122pk die voor een Passat te zwak is volgens jullie

Moet zeggen dat het in zo'n Golf best vooruit komt (hoewel ik natuurlijk net uit die Crafter kwam, maar goed...). 6e versnelling wil trouwens totaal niet, dus dan even terugschakelen.
Daarna weer terug naar Amsterdam voor een Opel Astra GTC. Lekker vanaf Amersfoort met de IC uit Berlijn naar Duivendrecht gegaan, stuk betere treinen dan het NS-materieel
In Duivendrecht moest ik de bus nemen, dus ik steek m'n hand uit, rijdt die kerel gewoon keihard me voorbij

Ik zag dat die bus ook op Bijlmer ArenA kwam, dus ik snel met de metro daarheen, maar daar was ik een minuut te laat

Toen maar vanaf de ArenA gaan lopen (was een half uurtje, dus nog best te doen met dit weer). Kwam uiteindelijk om 16.00 bij die Astra aan, terwijl ik om 16.30 in Meerkerk moest zijn. Dus EW gebeld, die zeiden dat ze tot 17.00 aanwezig zijn daar, dus dat ik dat maar moest proberen te halen. Snel in die Astra gegaan. Ding was 3.5 jaar oud, met 263k op de teller

Het ziet er trouwens best aardig uit zo'n GTC, maar het zicht rondom en vooral achteruit is echt heel slecht

Zaten wel Recaro-sportstoelen in die echt heerlijk zaten en het was een automaat dus dat was allemaal prima. Alleen als ik ging remmen ging die hele auto kraken en m'n stuur hevig trillen

Maar goed, rondom de Lekbrug nog even in de file gestaan dus uiteindelijk om 16.55 het terrein in Meerkerk opgereden en zo was ik om half 8 weer thuis