Neuh want het aantal uren klopt gewoon bij mij, dus als er iets niet klopt is dat ik 14 euro teveel heb gekregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb het alweer door: onduidelijkheden alom. We hangen maandag allemaal aan de telefoon.
Dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook nog 1 uur en 45 minuten te weinig uitbetaald gehad. Dat zou dan dus betekenen dat het gerucht dat je als je moet reizen naar een adres in je eigen woonplaats, je die minuten niet uitbetaald krijgt..Want dat is bij mij precies het verschil.
Klopt. Tenminste, in mijn geval wel. In mijn zelf bijgehouden excel staat xx.41 uur gewerkt, op m'n loonstrook xx.50 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ze als ze aan het eind van de maand alles opgeteld hebben er op kwartier wordt afgerond.
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Mallet het volgende:
Ik heb mijn loonstrookje ontvangen. Iemand enig idee waarom ze kilometervergoeding geven? Ik heb geen afstanden afgelegd met mijn privé auto of op enige andere manier onkosten gemaakt (m.u.v. tanken maar dat is een aparte post). Ik heb wel eens eerder de post kilometervergoeding op m'n loonstrook gehad zonder dat ik weet waarom..
Misschien iemand met een soortgelijke situatie die dit een keer heeft nagevraagd? Uit nieuwsgierigheid..
Dan klopt er ook niets van. Ik heb maar 1x op een vestiging gewerkt en de kilometervergoeding zit tegen de 20 euro aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.
Overigens kloppen mijn uren ook niet, heeft wss ook met vestigingswerk te maken. Bellennnnn!
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef Panthera. het volgende:
Voor vestigingswerk hoef je verder niks in te sturen dus?
Bij mij staat er dus alleen bij wat voor kleding je aanmoet en verder niks. Maar maakt niet uit, bel morgen wel even.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.
Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef smileyface het volgende:
Ik wil dit misschien gaan doen zodra ik weer ga studeren, maar wat houd die rijtest precies in?
Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.
Ben je wel onder 21?
Dan nemen ze je niet meer aan als hikerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef smileyface het volgende:
[..]
Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?
Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan nemen ze je niet meer aan als hiker
Het gaat om studentchauffeur he, ik ken weinig studenten van 60quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef smileyface het volgende:
[..]
Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.
Maar dat kan natuurlijk ook bij een ander bedrijf zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |