Malta voelt de bui al hangen om door Khaddafi te worden aangevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
Update 18:55 Malta geeft internationale troepen geen toestemming om zijn grondgebied te gebruiken voor het instellen van een no-fly zone. De grondwet van Malta gebiedt het kleine land politiek neutraal te blijven, bericht het Franse persbureau AFP.
Malta, which lies in the Mediterranean not far from Libyas coast, says it will not allow UN forces to use its bases to enforce a no-fly zone. The country is politically neutral by constitution, reports AFP.
Nee, Malta is een neutrale staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Malta voelt de bui al hangen om door Khaddafi te worden aangevallen.
Dan had Malta ome Mo niet moeten inlichten toen Amerikaanse jagers op weg waren om 'em dood te maken. Malta moet kappen met zeiken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Malta voelt de bui al hangen om door Khaddafi te worden aangevallen.
Als er echt een interventie gaat plaatsvinden dan zou Khaddafi landen rond en schepen/vliegtuigen op en boven de Middellandse Zee aanvallen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als er echt een interventie gaat plaatsvinden dan zou Khaddafi landen rond en schepen/vliegtuigen op en boven de Middellandse Zee aanvallen.
Zal best, maar je post zelf:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als er echt een interventie gaat plaatsvinden dan zou Khaddafi landen rond en schepen/vliegtuigen op en boven de Middellandse Zee aanvallen.
het wil ook wel prima hoor !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
Lampedusa heeft toch ook wel een vliegveld? En anders gewoon vanaf Kreta.
Misschien moet Fok! even onderzoeken wat voor Servers het Witte huis gebruiktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef vosss het volgende:
Overigens heeft het witte huis wel een puike internetpijp liggen lijkt me als dit allemaal up blijft.
Me dunkt dat daar zometeen heel wat viewers op zitten te kijken
Ik moet zeggen dat FOK de laatste tijd eigenlijk prima draait. Dat heeft een paar jaar geduurd maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien moet Fok! even onderzoeken wat voor Servers het Witte huis gebruikt
Dan zal Malta eerst bezet moeten worden, kan de boel wel 3 uur vertragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
Update 18:55 Malta geeft internationale troepen geen toestemming om zijn grondgebied te gebruiken voor het instellen van een no-fly zone. De grondwet van Malta gebiedt het kleine land politiek neutraal te blijven, bericht het Franse persbureau AFP.
Malta, which lies in the Mediterranean not far from Libyas coast, says it will not allow UN forces to use its bases to enforce a no-fly zone. The country is politically neutral by constitution, reports AFP.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
Probeerde Ghadaffi na het amerikaanse bombardement in '86 niet scuds te lanceren richting Sicilië?
Inderdaad. Dit kan zeker nog is gebeuren.quote:Libya responded by firing two Scud missiles at United States Coast Guard stations on the Italian island of Lampedusa which passed over the island and landed in the sea.
Zie Bush' Irak-speech in 2003.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef vosss het volgende:
Zouden de eerste aanvallen al gaande zijn nu?
whitehouse gebruikt Akamai voor content distributie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Misschien moet Fok! even onderzoeken wat voor Servers het Witte huis gebruikt
Nee meer dat er dus al zooi op weg was -> wapenstilstand -> tja, dan moet je wel even bespreken of je het afblaast of niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef horned_reaper het volgende:
Dat Obama zo laat is.... betekent dat misschien iets over de ernst van zijn toespraak ?
Je bedoelt de Shock & Awe die live op CNN en Sky te zien was?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef vergezocht het volgende:
sukkels hier die denken dat ze alles weten, wacht maar af totdat ik gelijk krijg wanneer er gemeld wordt in het nieuws dat de zware bombardementen van vandaag in Tripoli wel degelijk van de Navo waren.
Net zoals we de volgende dag pas op de hoogte waren gesteld van de bombardementen in Baghdad in 2003 die de oorlog begon.
Maar ja, ik weet het beter, nee jij, nee ik....blijf maar doorgaan
Niemand weet hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef vergezocht het volgende:
sukkels hier die denken dat ze alles weten, wacht maar af totdat ik gelijk krijg wanneer er gemeld wordt in het nieuws dat de zware bombardementen van vandaag in Tripoli wel degelijk van de Navo waren.
Net zoals we de volgende dag pas op de hoogte waren gesteld van de bombardementen in Baghdad in 2003 die de oorlog begon.
Niemand weet beter. Ook jij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef vergezocht het volgende:
Ik kan me nog een verhuizing van servers herinnerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat FOK de laatste tijd eigenlijk prima draait. Dat heeft een paar jaar geduurd maar dan heb je ook wat
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
Stuk over F-22 in combo met NFZ: http://ericpalmer.wordpress.com/2011/03/18/9356/
What a douche.quote:Europe has resources, let them grow up and handle it themselves if they think it is so worthwhile.
Enige punt wat die kerel heeft is over de S-300. Geen idee hoeveel sites daarvan aanwezig zijn, en als z'n grote broertje de S-400 ook daar is zou het voor conventionele 'legacy' fighters best kut kunnen worden. Maar goed die dingen zijn stervensduur en ik geloof niet dat ze zoveel beschikbaar zijn...als je kijkt naar de aantallen die de Russen zelf bijvoorbeeld hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
Stuk over F-22 in combo met NFZ: http://ericpalmer.wordpress.com/2011/03/18/9356/
Kun je dan niet beter achteraf een nieuwspost maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef vosss het volgende:
Waarom staat er op de FP nog altijd geen bericht dat Obama een toespraak gaat houden zometeen?
Lijkt mij dat dit belangrijker nieuws is dan dat Paul de Leeuw stopt met die kutshow van hem
Dit vind ik trouwens ook erg goed nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef vosss het volgende:
Waarom staat er op de FP nog altijd geen bericht dat Obama een toespraak gaat houden zometeen?
Lijkt mij dat dit belangrijker nieuws is dan dat Paul de Leeuw stopt met die kutshow van hem
Waarom? Het lijkt me dat als de president van Amerika een toespraak gaat geven over een dergelijk iets dat dat ook al nieuws an sich is toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter achteraf een nieuwspost maken?
"And if ever we have to stand up a no-fly-zone someday vs a rouge player"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
[..]
What a douche.
Wij moeten opgroeien?Gozer snapt zeker niet dat wij als continent wel hebben meegevochten in genoeg hobby-oorlogen van USA.
Is ie gestruikeld over Joop?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef vosss het volgende:
Hold your horses, Obama geeft slechts een statement.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Flepke het volgende:
Whutskebeurd met obama?
Ik let even paar uur niet op en nu valt vs opeens aan?
Whatchu talkin' 'bout?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Flepke het volgende:
Whutskebeurd met obama?
Ik let even paar uur niet op en nu valt vs opeens aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |