Bowie is een held.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ehm ik wil ook op de foto met david bowie ffs
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Oshno het volgende:
[..]
Onzy Drizzy. Schuldig, jij of Laki bent het.
kk nerds laat me met rustquote:
Is leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Don't care, zal me echt niet boeien om met welke celeb dan ook op de foto te gaan
Ook niet als je heel erg fan bent van zijn/haar werk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Don't care, zal me echt niet boeien om met welke celeb dan ook op de foto te gaan
Neuh, ben toch nergens fan vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook niet als je heel erg fan bent van zijn/haar werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom jij zo ver met zombies? Ik kom niet verder dan level 6.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
kk boelers was op lvl 25 met zombies en toen ruilde ik perongeluk mijn upgraded thundergun in bij de mysterybox. kan wel huilen
haha 6. alleen of co-op? mijn record is 30quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo ver met zombies? Ik kom niet verder dan level 6.
Zelfs als ik co-op doe niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha 6. alleen of co-op? mijn record is 30
nee een aloë veraquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo ver met zombies? Ik kom niet verder dan level 6.
Welk spel gaat dit over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha 6. alleen of co-op? mijn record is 30
black ops kk autist, zou jij moeten wetenquote:
Zit al maanden zonder gamewaardige pcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
black ops kk autist, zou jij moeten weten
wow wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
BAHAHAHAHAHAHAHAH
ZO SEXY
geeft niet, ik vind het er zelf ook zo uitzienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef moomoo het volgende:
je ziet een beetje grauw.zo jij bent grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
lolol indonesie 11.67quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Salatrel het volgende:
djeezbericht
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
12quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:57 schreef Cannon_Fodder het volgende:
Gelukkig zit iedereen op fok ver boven het gemiddelde.
21quote:
sorry i kben zo geboren ik kan er ook niets aan doenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sorry i kben zo geboren ik kan er ook niets aan doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
BAHAHAHAHAHAHAHAH
ZO SEXY
laat jullie morgen het resultaat zien van mijn facelift
quote:
de fpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Salatrel het volgende:
djeezbericht
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
O_oquote:
quote:
Kom je haten danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef Fascination het volgende:
Op zich heb ik niets tegen blanke mensen, als ze zich maar niet zo blank kleden.
Wanstaltig. Nee, niet alleen de kleding.quote:
Ik zal het doorgeven aan grootmoederquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanstaltig. Nee, niet alleen de kleding.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan grootmoeder
[ afbeelding ]
kkk hoedjes...quote:
Je moest lachen eh?quote:
Stiekem wel, ja.quote:
quote:
MUAHAHAHAHAHAquote:
Bohhh nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ze niet zo geweldig vindquote:
Wat vind je er niet leuk aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ze niet zo geweldig vind
MAAAAAAAARRRR ze zijn WEL netjes u_u
quote:
Nou, het model is ook niet echt mijn ding.. Maar dat kan nog.. Maar toch die print voornamelijkquote:
Ahh oké.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, het model is ook niet echt mijn ding.. Maar dat kan nog.. Maar toch die print voornamelijk
quote:
Mgoed, ik ben sowieso meer van allstars enzo.. En alternatieve laarsjes die hier overigens als hoerenlaarsjes zouden worden bestempeld (ben ik bangquote:
Als jij het zegt.quote:
Haha, ja, en dat vind ik weer niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mgoed, ik ben sowieso meer van allstars enzo.. En alternatieve laarsjes die hier overigens als hoerenlaarsjes zouden worden bestempeld (ben ik bang)
1000 mijlen onder zee.quote:
Des te beter.. Meer allstars en "hoeren"laarsjes voor mij.. Ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja, en dat vind ik weer niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |