Bowie is een held.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ehm ik wil ook op de foto met david bowie ffs
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Oshno het volgende:
[..]
Onzy Drizzy. Schuldig, jij of Laki bent het.
kk nerds laat me met rustquote:
Is leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Don't care, zal me echt niet boeien om met welke celeb dan ook op de foto te gaan
Ook niet als je heel erg fan bent van zijn/haar werk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Don't care, zal me echt niet boeien om met welke celeb dan ook op de foto te gaan
Neuh, ben toch nergens fan vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook niet als je heel erg fan bent van zijn/haar werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom jij zo ver met zombies? Ik kom niet verder dan level 6.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
kk boelers was op lvl 25 met zombies en toen ruilde ik perongeluk mijn upgraded thundergun in bij de mysterybox. kan wel huilen
haha 6. alleen of co-op? mijn record is 30quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo ver met zombies? Ik kom niet verder dan level 6.
Zelfs als ik co-op doe niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha 6. alleen of co-op? mijn record is 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |