En toen werden ze ook nog eens weggeblazen door Lordi, die precies voor hun optraden. Een groter contrast was bijna niet mogelijk. Eerst een stel rockende monsters en daarna die tuttige meisjes op een trommeltjequote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Fred_B het volgende:
En dan te bedenken dat er in het jaar van Amanbanda nog 9 nummers meededen aan het NSF en dit lied op basis daarvan niet eens een vreemde keuze was. Maar het is een terechte winnaar in deze verkiezing. Het was slecht op alle gebieden.
Meer dan terecht... ik snap die inzending nog steeds nietquote:Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef Boldface het volgende:
Ik sluit de stemming, want we hebben een WINNAAR.
Uitslag finale:
1963 Een Speeldoos - 2006 Amambanda 5-8
Songfestivalminnend Fok! verkiest "Amambanda"van Treble tot de slechtste Nederlandse inzending ooit naar het Songfestival.
Dank aan iedereen die heeft gestemd.
Ik bedoelde Sanomi ja... en in 2005 waren er 13 inzendingen ofzo waarin een trommel de hoofdrol vertolkte... wij lopen in Nederland altijd zo heerlijk achter trends aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Succes van fantasietaaltjes? Misschien Sanomi, alleen dat waren geen trommels. Fantasietaaltjes in combinatie met trommels is gewon geen goede combinatie.
Of we moeten bij de Grieken en Oekraïners gaan spioneren en samen met hen de trend setten. Dan is Nederland ineens heel snel hip.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sanomi ja... en in 2005 waren er 13 inzendingen ofzo waarin een trommel de hoofdrol vertolkte... wij lopen in Nederland altijd zo heerlijk achter trends aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |