Ik wacht morgen even af, dan vraag ik ook wat swatches aan, 1, 7 en 14 sowieso.quote:Hi, regular fit is available, I just forgot to update the picture, thank you for noticing me, tomorrow I'll add fabric #0 #20 #21 #22 #23
if you interested in any of those, please let me know so that I'll ship it along : )
Thank you
Have a good day!
Gun
Die gozer zal wel raar opkijken.. al die fanmail uit nederlandquote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef T_Fuff het volgende:
DIe 0201 is en blijft nice m1stral!
Ik heb Artist Denim gemaild met de vraag of de regular cut beschikbaar was.
Binnen enkele uren reply:
[..]
Ik wacht morgen even af, dan vraag ik ook wat swatches aan, 1, 7 en 14 sowieso.
Ik vind die grey blue selvegde ook mooi, maar zoals jij, M1stral, zegt een hele broek is misschien overkill. Wel leuk idee voor een korte broek wellicht
Bokkepoot, van dat geld mooie nieuwe denim kopen denk
Ja vond ik ook wel, had vooral vanwege die natural indigo wat swatches opgevraagd. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt me dik in orde, gezien de raving reviews op SuFu. SugarCane maakt de stof (althans de Nihon Menpu mill) en gaat normaal gesproken voor makkelijk 1,5 tot 2x zo duur de deur uit (als het niet meer is, het betreft hank dyed indigo en is dus met de hand geverfd).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef don-diablo het volgende:
Interessante swatches M1stral. Ik zou zelf meer voor een classic kleur gaan maar dat ben ik.
Foto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Echt lomp van me met mijn Edwin ED67
Toen ik ging soaken had ik gereedschap op mijn broek gelegd.
Nu zitten er een paar roestplekken op mijn broek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Focking lomp waarom niet binnenste buiten gedaan![]()
![]()
![]()
Shrinkt niet veel na soak, maar komt goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, nouja niets meer aan te doen ej
Is het soaken an sich wel mooi gelukt?
Hoezo leg je dan verroest gereedschap op je broek>?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Echt lomp van me met mijn Edwin ED67
Toen ik ging soaken had ik gereedschap op mijn broek gelegd.
Nu zitten er een paar roestplekken op mijn broek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Focking lomp waarom niet binnenste buiten gedaan![]()
![]()
![]()
Zag niet dat het verroest was, zat denk in de kop of handvat ervanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoezo leg je dan verroest gereedschap op je broek>?
Er zit ook kit op mijn Momo's... Doet me niet zoveel eigenlijk, haha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef T_Fuff het volgende:
Ik vind het juist wel tof Ali, ik heb nu ook een sambal vlek in Edwin, en dat zijn een paar grote druppels, ziet er wel vet uit eigenlijk
Is niet nodig he, je kan ook gewoon bovenaan of onderaan op "volgen" klikken.quote:
Ik fiets ook altijd net een minuut of wat te laat weg, waardoor ik dus harder moet trappen om om XX:59 binnen te komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
Ik rijd niet op een mountainbike of racefiets nee, denk dat stuur ietsje hoger staat dan m'n zadel inderdaad. Fiets 4x per week 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het station, en als het droog is 4x per week een kwartiertje heen en kwartiertje terug naar het zwembad.
En dan ook wel flink doorfietsen altijd, aangezien ik altijd te laat ben.
[..]
Is niet nodig he, je kan ook gewoon bovenaan of onderaan op "volgen" klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |