Ik was bezig met een Edwin Nashville, maar de fit stoorde me op een gegeven moment en het faden ging veeeeel te traag. Heb daarom al mijn Edwins gegeven aan mijn broer (stuk of 3), daarnaast heb ik nog een NBHDxKaws, paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef T_Fuff het volgende:
óók ?
Dus je hebt ook nieuwe RW gehaald?
Die N&F vind ik persoonlijk heel erg vet, ik heb er ook naar zitten kijken maar ben bang dat de fit niet bij mij past. Erg mooi, waar heb je hem besteld en hoeveel heb je betaald?
Met hoeveel broeken ben je bezig en zijn hoe ver zijn ze dan?
Dry Japan en Organic Ecru Embo toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.
Die Nashville heb ik nu ongeveer 23 dagen aan gehad, ik was me ervan bewust dat het lang ging duren, hopelijk duurt het niet té lang, want ik heb deze eigenlijk als 'tussendoor' gekocht, zodra mijn ALD Frontier klaar is, wil ik een momo 0201, als de fit me zint uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik was bezig met een Edwin Nashville, maar de fit stoorde me op een gegeven moment en het faden ging veeeeel te traag. Heb daarom al mijn Edwins gegeven aan mijn broer (stuk of 3), daarnaast heb ik nog een NBHDxKaws, paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.
Deze N&F grey hoeft van mij niet perse te faden, ziet er al dope uit zo. Is meer voor de dagen waarbij de Samurai te warm is.
Heb ze besteld bij Karmaloop. De Red Wings waren binnen de EU overal 270e en bij karmaloop 270usd. Daarnaast ook een korting van 20%. Keek voor de grap bij de denimsectie, en warempel een mooie grey raw met tapered fit voor 112usd met korting . Dus de keus was snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Lees hier al een tijdje mee en ik onthoud ook nog eens vaak de raarste dingen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef Sinji het volgende:
Whehe, hoe weet je dat
Nog zo goed als nieuw, draag ze niet/nauwelijks. Afgelopen jaar veel chino's gedragen. De Dry Japan gaat waarschijnlijk verkoop in voor cheap. 32x32.
Nice onequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
Vorig jaar nog op zoek naar een grijze raw, bijna nergens te vinden. Nu wel:
Naked & Famous Grey 13oz
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje een impulsaankoop, maar had een kortingcode voor mijn redwings en pakte deze er ook maar even mee..
Haha onze eigen namaak superfuture contest?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn om een Denim contest te houden begin volgend jaar![]()
Iedereen in 19oz of meerDan een onafhankelijke jury van een denim forum
![]()
![]()
Als prijs een mooie Belt hehehe![]()
We gebruiken ook verschillende broeken. Alleen boven 19oz ofzo tenzij iemand anders wilt bijv boven 17ozquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
haha, gedoe man. Het moet een hobby blijven. De verschillende broeken kijken is veel leuker.
Kom op met updates dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:41 schreef T_Fuff het volgende:
Net als one_conundrum zegt vind ik het ook niet erg om gewoon foto's te blijven posten en meer mensen verslaafd te krijgen
Jah fun om updates te doen en gewoon kijken hoe verschillend de broeken wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
Voor mij best..
Als ik aan de contest mee doe is het toch meer voor de lol dan voor de prijzen..
Hoeveel jaar? 1 is voor mij denk ik wel genoeg..Weet niet hoe het met de anderen zit..
Heb je nog een heel jaar voor...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef don-diablo het volgende:
Wordt het perse 19oz of meer? Ik weet niet precies wat ik zou willen bij zwaarder denim. Verder ook niet echt in verdiept.
Nee grijze denim fade wel iets anders dan blauw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Gaijin het volgende:
Heey, na een tijdje hier gelurkt te hebben, ga ik toch maar eens posten. Door Sinji, kwam ik deze broek tegen: http://www.karmaloop.com/(...)h=false#ReviewHeader echt super vet. Dit zou mijn eerste dry jeans kunnen worden. Nu heb ik een paar vragen: Dit is een selvedge denim, in het grijs. 'Faden' deze net als die blauwe indigo, en moet je deze ook de eerste 6 maanden niet wassen? En de maat, er staat geen lengte bij, is dat dan één lengte? Ook heb ik geen ervaring met Naked & Famous, dus hoe kan ik het beste erachter komen welke maat ik heb? (als ik zou bestellen, zou ik dan een maat kleiner nemen omdat deze uitlopen oid?)
Meet de waist van je favoriete broek eens?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Gaijin het volgende:
31 denk ik. Verschilt per merk een beetje.
Als het je eerste is, zou ik je toch aanraden om je meer te oriënteren, d.w.z. verschillende denim even passen in een winkel waar ze die verkopen. Zo krijg je door wat er te verkrijgen en onderlinge verschillen tussen merken. Plus dat het leuk is om te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Gaijin het volgende:
Heey, na een tijdje hier gelurkt te hebben, ga ik toch maar eens posten. Door Sinji, kwam ik deze broek tegen: http://www.karmaloop.com/(...)h=false#ReviewHeader echt super vet. Dit zou mijn eerste dry jeans kunnen worden. Nu heb ik een paar vragen: Dit is een selvedge denim, in het grijs. 'Faden' deze net als die blauwe indigo, en moet je deze ook de eerste 6 maanden niet wassen? En de maat, er staat geen lengte bij, is dat dan één lengte? Ook heb ik geen ervaring met Naked & Famous, dus hoe kan ik het beste erachter komen welke maat ik heb? (als ik zou bestellen, zou ik dan een maat kleiner nemen omdat deze uitlopen oid?)
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als het je eerste is, zou ik je toch aanraden om je meer te oriënteren, d.w.z. verschillende denim even passen in een winkel waar ze die verkopen. Zo krijg je door wat er te verkrijgen en onderlinge verschillen tussen merken. Plus dat het leuk is om te doen
Ja daar heb je een goed punt! Heb jij je eerste ook online gehaald dan? Meten is weten, daar heb je gelijk in. Nu de vraag waar hij woont dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont natuurlijk.
Ik woon zo'n beetje in de middle of nowhere. Ik heb al mijn dry denim op 1 na allemaal op internet gekocht..
Kwestie van je maat weten..en bij een merk kopen waar je mee bekent bent..
Mijn eerste Dry was een Nudie, alleen beviel de fit me achteraf niet en heb ik hem teruggebracht naar de winkel. Bij hoge uitzondering mocht ik hem ruilen en heb toen een Blue Blood gekocht. Tijdje gezworen bij dat merk, maar de collecties gingen steeds meer tegenvallen. Toen ben ik maar eens verder gaan kijken... Dry was toch wel the way to go voor mij, gezien ik flashy branding en de meeste prewashes afschuwelijk vind. Blue Blood (de Dry Goods lijn) is meer een tussenstap geweest naar het echte werk. Al snel hingen er een paar Somets in de kast en de rest is historie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef don-diablo het volgende:
Mijn eerste dry heb ik gekocht toen ik nog in Londen woonde. Vrij snel erna m'n tweede gekocht. Topic gaat hard.
Jij smeert ze ook echt aan iedereen aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef M1stral het volgende:
Bestel gewoon een paar Momo's via de TdN site
Dat zijn ze zeker. Ik zou royals moeten krijgen voor iedere keer dat ik die merknaam post, haha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Gaijin het volgende:
Dat is me (nu) iets te duur. Die zijn ook fucking nice btw.
De Ebb18 in Groningen stad heeft wél dry selvage van Nudie. Sowieso de AJ en BB. De GT dry red selvage krijgen ze ook indien je een slimmere fit prefereert. Daarnaast is me verteld dat er een aantal winkels van m@w definitief Edwin in hun collectie gaan opnemen en daar zal Groningen bij horen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Gaijin het volgende:
Ik woon in een klein dorpje in Groningen. Naar Groningen stad kan ik dus, daar ben ik in half uurtje ofzo, maar ik kan lang niet elke dag heen
.
Vond ik dus ook. Het is lang niet gek als je selvage wilt en geen zin om online te moeten bestellen ivm de maatvoering. Ik ga vandaag of morgen misschien weer even kijken.quote:
Neem een Levi 501 Stfquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Gaijin het volgende:
Toen ik daar was om een riem te kopen voor mijn APC kon die ene gast mijn broek wel op waarde schatten. Dat was wel chillquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vond ik dus ook. Het is lang niet gek als je selvage wilt en geen zin om online te moeten bestellen ivm de maatvoering. Ik ga vandaag of morgen misschien weer even kijken.
Ik had ook een dry aan toen ik m'n AJDRS die dag kocht en ze zagen wel gelijk dat je al een klein beetje ervaring ermee hebt. Zitten relaxte lui tussen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Toen ik daar was om een riem te kopen voor mijn APC kon die ene gast mijn broek wel op waarde schatten. Dat was wel chill
Nu wordt het wel heel aantrekkelijk om die te kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:42 schreef Sinji het volgende:
Nee, inseam is allemaal rond 36.
Voor de mensen die bij Karmaloop gaan bestellen. Gebruik de code agentspits om 20 procent van je order te krijgen en 10% op al je toekomstige. Dit is een REP code en geen promocode. Liefdesverklaringen graag via pm.
Dat gold is idd apartquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Nog even over onze Heavy Weight contest. The Strike Gold heeft wel mooie broekjes, die 2e en derde bijvoorbeeld. Vraag me wel af hoe die faden, want vreemde kleur
Ok, pas begin volgend jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
Ik denk er nog even over na of ik meedoe, weet niet wanneer jullie willen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |