Ik was bezig met een Edwin Nashville, maar de fit stoorde me op een gegeven moment en het faden ging veeeeel te traag. Heb daarom al mijn Edwins gegeven aan mijn broer (stuk of 3), daarnaast heb ik nog een NBHDxKaws, paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef T_Fuff het volgende:
óók ?
Dus je hebt ook nieuwe RW gehaald?
Die N&F vind ik persoonlijk heel erg vet, ik heb er ook naar zitten kijken maar ben bang dat de fit niet bij mij past. Erg mooi, waar heb je hem besteld en hoeveel heb je betaald?
Met hoeveel broeken ben je bezig en zijn hoe ver zijn ze dan?
Dry Japan en Organic Ecru Embo toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.
Die Nashville heb ik nu ongeveer 23 dagen aan gehad, ik was me ervan bewust dat het lang ging duren, hopelijk duurt het niet té lang, want ik heb deze eigenlijk als 'tussendoor' gekocht, zodra mijn ALD Frontier klaar is, wil ik een momo 0201, als de fit me zint uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik was bezig met een Edwin Nashville, maar de fit stoorde me op een gegeven moment en het faden ging veeeeel te traag. Heb daarom al mijn Edwins gegeven aan mijn broer (stuk of 3), daarnaast heb ik nog een NBHDxKaws, paar Nudies. Ik dacht het was nu wel tijd voor een serieuze project. Wou al jaren een Samurai, dus knoop doorgehakt.
Deze N&F grey hoeft van mij niet perse te faden, ziet er al dope uit zo. Is meer voor de dagen waarbij de Samurai te warm is.
Heb ze besteld bij Karmaloop. De Red Wings waren binnen de EU overal 270e en bij karmaloop 270usd. Daarnaast ook een korting van 20%. Keek voor de grap bij de denimsectie, en warempel een mooie grey raw met tapered fit voor 112usd met korting . Dus de keus was snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Lees hier al een tijdje mee en ik onthoud ook nog eens vaak de raarste dingen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef Sinji het volgende:
Whehe, hoe weet je dat
Nog zo goed als nieuw, draag ze niet/nauwelijks. Afgelopen jaar veel chino's gedragen. De Dry Japan gaat waarschijnlijk verkoop in voor cheap. 32x32.
Nice onequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
Vorig jaar nog op zoek naar een grijze raw, bijna nergens te vinden. Nu wel:
Naked & Famous Grey 13oz
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje een impulsaankoop, maar had een kortingcode voor mijn redwings en pakte deze er ook maar even mee..
Haha onze eigen namaak superfuture contest?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn om een Denim contest te houden begin volgend jaar![]()
Iedereen in 19oz of meerDan een onafhankelijke jury van een denim forum
![]()
![]()
Als prijs een mooie Belt hehehe![]()
We gebruiken ook verschillende broeken. Alleen boven 19oz ofzo tenzij iemand anders wilt bijv boven 17ozquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
haha, gedoe man. Het moet een hobby blijven. De verschillende broeken kijken is veel leuker.
Kom op met updates dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:41 schreef T_Fuff het volgende:
Net als one_conundrum zegt vind ik het ook niet erg om gewoon foto's te blijven posten en meer mensen verslaafd te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |