Vet spul die 2 fotos!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef bokkepoot het volgende:
Naked and famous 21 oz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk deze thread maar eens door..
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=20161
Staan echt pareltjes tussen
Ok thanks, ik wacht wel op meer comentaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef Nezhi het volgende:
Voorbeeldje: 28/30...
28 is dan taille, 30 is de lengte. Deze zijn in inches.
Een inch = 2.54 cm.
Sommige vallen groot, bijv. comfort, loose of baggy
Skinny is juist weer strak, etc. Je moet gewoon passen.
Hier kopen mensen ze groter omdat ze krimpen wanneer ze een dry jeans wassen en je kan van die convertors op internet vinden om de goede maat te kopen. soms kopen ze ze kleiner omdat ze weer enorm uitlopenik heb zelf geen dry jeans hoor maar dit is wat ik ervan begreep.
Bijna bij elke goede online jeans retailer staan tabellen die betrekking hebben op de betreffende maat. Ook kan mailen een uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Ok thanks, ik wacht wel op meer comentaarheb je ook meer aan.
Eigenlijk is dat wel goed, denk ik, liever te groot want wanneer je het wast krimpt het wel ja. hangt ook vanaf welke temperatuur het gewassen word, en de wasmiddel.
Ga ook in Indonesië(insert ander land met vochtig heet klimaat) leven.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef electrocrash het volgende:
Ziet er wel mooi uit, maar ik weet eigg niet zo snel offie het ook goed doet. ??
Dank je, hij is pas nog gesoakt, op ongeveer 4 maanden draagtijd. Nu heeft ie even on hold gelegen, maar die pak ik spoedig weer op. Dat broekje is zo fijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
Nice Evo met die 201.
Ik hoop ook dat ik mijn swatches snel binnenkrijg.
Met mijn TF Black coated verkocht aan mijn.broertje.Wordt zijn 2e dry en 3e Nudie.Echt handig familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |