Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik stop m'n portemonnee altijd in m'n kontzak, behalve als ik erop moet zitten heel de dag, en zelfs bij m'n Edwin waar ik in het begin amper iets in de backpockets gestopt kreeg, laat staan een portemonnee, heb ik daar absoluut geen last van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Portemonnee erin is een no go voor mij, dan gaan mijn bankpasjes kapot!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel normaal spul, maar goed er zit ook meer dan genoeg bagger tussen..
En over de kwaliteit van denim..
Ik was zaterdagavond van mijn fietsje afgevallen..
Kwam eerst op mijn knie terecht en vervolgens met mijn arm..
het enige wat mijn ALD had waren deze 2 verkleuringen..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Terwijl mijn arm(niet voor zwakke magen)Goeie Crocs baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik doe ook niets in m'n backpockets, maar heb een Levi's die ook de pockets uit elkaar heeft staan en die draag ik ook steeds minder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja daar kan je het goed zien, ik ging kijken op cultizm en daar valt het erg mee. Volgens mij maakt het niet heel veel uit, voor mij thans niet. Ik doe namelijk amper wat in mijn backpockets. Portemonnee erin is een no go voor mij, dan gaan mijn bankpasjes kapot!
@Letstalk: Maak foto's in daglicht, dat geeft een veel beter beeld! En de 9e wordt een dry?
http://www.denimarchive.com/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Letstalk het volgende:
Das best een mooie collectieik heb nu 8 denim broeken, voornamelijk gstar broeken dus...
Haha ja ik weet t, de fotos zijn een beetje bagger. Misschien wel, als ik iets moois kan vinden en weer geld hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja daar kan je het goed zien, ik ging kijken op cultizm en daar valt het erg mee. Volgens mij maakt het niet heel veel uit, voor mij thans niet. Ik doe namelijk amper wat in mijn backpockets. Portemonnee erin is een no go voor mij, dan gaan mijn bankpasjes kapot!
@Letstalk: Maak foto's in daglicht, dat geeft een veel beter beeld! En de 9e wordt een dry?
Zijn van mijn pa..die dingen zijn in maat 47 echt huge..quote:
Klopt.. one wash krimpt ook minder dan sanforized..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef RinkeNL het volgende:
[..]
Kleine correctie, dikgedrukte klopt niet. De krimp is eruit gehaald door de denim door twee verhitte rubber cilinders te persen. Dat is sanforization. Niet te verwarren met one-wash, een unsanforized jean die een keer gewassen is, met als bijkomend effect het verlies van indigo, om de krimp eruit te halen.
Valt op zich mee hoor. Zit niet echt bijzondere denim tussen.quote:
Daarom is Nudie wel leuk om mee te oefenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valt op zich mee hoor. Zit niet echt bijzondere denim tussen.
Precies. De ESOD was m'n eerste dry maar wel het tofst geworden imo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daarom is Nudie wel leuk om mee te oefenen
ach ja, je maakt ze zelf bijzonder toch? Mijn denim zijn allemaal veel mainstreamer, behalve mn blueblood mssquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valt op zich mee hoor. Zit niet echt bijzondere denim tussen.
Is best een mooie denim vind alleen de blauwe lijnen erg lelijk, dat heb ik dus ook op een denim...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef One_conundrum het volgende:
Ben weer even aan het window shoppen. Check deze ocean soak
Die blauwe lijnen ga je krijgen bij elke dry jeans, sowieso op plekken waar de stof vaak (dubbel)vouwt of opstroopt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Is best een mooie denim vind alleen de blauwe lijnen erg lelijk, dat heb ik dus ook op een denim...
Naja althans bij die denim die ik heb, die hoort zwart te zijn en nu zie je, afhankelijk van het licht over de hele broek van die blauwe lijnen, dus niet alleen op vouwpunten zeg maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die blauwe lijnen ga je krijgen bij elke dry jeans, sowieso op plekken waar de stof vaak (dubbel)vouwt of opstroopt...
Alleen jammer dat Nudie bij de interessante denim's toch wat te hard doordraaft qua prijs..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daarom is Nudie wel leuk om mee te oefenen
Selvedge coinpocket =quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Nudie bij de interessante denim's toch wat te hard doordraaft qua prijs..
http://shop.nudiejeans.com/system/search/search.asp?b=32&g=0
250-400 euro koop ik toch net wat mooiers qua denim..
Zoals Momo's of Samura(wat zijn die krengen toch gruwelijk duur en mooi)
Samurai is een van de beste merken qua heavy denim. Samen met iron heart zijn zij de meest verkochte merken qua 18+ oz. denim..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Selvedge coinpocket =
Ik was nu hier aan het kijken trouwens, http://denimdebate.com/
Ik Samura googlen, want dat merk kende ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |