Doe Klaus Badelt!quote:
Volgende moet 1254 zijn?quote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
neuh.. ik was een beetje allochtoon in m'n haast..
we make IT clap
Hooooiquote:
Bruno Mars. Anderhalf uur spreekbeurt over die fucking Grenade van 'mquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bruno Mars. Anderhalf uur spreekbeurt over die fucking Grenade van 'm
Haten op Bruno Marsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huppel past het zo aan als ze weer op msn isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:07 schreef andreas612 het volgende:
'k moet meer lapo gaan hunten.. heb het nog niet echt in de vingers...
uhmm iets met reputatie enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
wie's chantal?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chantal past het zo aan als ze weer op msn is
Koelkast is ff druk
Boefje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik faalde, ik mag geen namen gebruiken, gewoonte.
Huppel past het aan
Nu gaan we d'r leven zuur maken, door jouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik faalde, ik mag geen namen gebruiken, gewoonte.
Huppel past het aan
John Ewbank misschien iets?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm iets met reputatie enzo![]()
lees nu iets over ene hank williams ofzow
Die wist ik alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
Als tegen compensatie zal ik mijn naam ook even verklappen:
Johan
die van mij is geheim!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
Johan
Ik ookquote:
zou kunnen.. maar zijn liedjesquote:
Johanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
Johan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
Johan
Lama443 heet ook Johanquote:
omg wat is dezen vieze stalkerquote:
Zeg danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn naam verslaat die van jullie allemaal
Mijn vader heet wel Johanquote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn naam verslaat die van jullie allemaal
KSSTTTTquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Gouvis_ Gijsbert heet
echt hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Gouvis_ Gijsbert heet
gijsbert z'n hossel is trouwens wel nice..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een opwelling
Zal niet meer gebeuren
Respect.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog wel vriendjes met Foutvis_
O okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk ook heel intelligent, alleen doe me voor als een idioot![]()
wut wut, what's up doc ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef andreas612 het volgende:
ik moet me afreageren... na viro maar ff gamen
www.willitblend.comquote:
ik draai normaal ook metal en rock. Maar vandaag ff niet omdat er te weinig 'negermuziek' is op onz radioquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai normaal ook metal en rock. Maar vandaag ff niet omdat er te weinig 'negermuziek' is op onz radio
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai normaal ook metal en rock. Maar vandaag ff niet omdat er te weinig 'negermuziek' is op onz radio
Wat ga jij draaien dan? want anders ga ik inderdaad ook gamen. (goed idee Mono)quote:
Nou britpop jwtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat ga jij draaien dan? want anders ga ik inderdaad ook gamen. (goed idee Mono)
je vervelen is een keuze, er is altijd wel wat te doenquote:
Ja ben aan het wachten tot de was klaar is, rest van huishouden al gedaan en om 4 uur weer aan het werk.quote:
The Wanted - All Time Low is ook britpop. En dat wil je niet draaien.quote:
Ik heb gewoon geen inspiratie om iets te ondernemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vervelen is een keuze, er is altijd wel wat te doen
Dat is gewoon stinkende herrie daarom.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
The Wanted - All Time Low is ook britpop. En dat wil je niet draaien.
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ben aan het wachten tot de was klaar is, rest van huishouden al gedaan en om 4 uur weer aan het werk.![]()
thanks for the info broquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
GEWIJZIGD SCHEMA:
DRE GAAT NIET EERST GAMEN..
EERST EEN KWARTIER BOUTEN
aaah op die info zat ik te wachten.. thxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
GEWIJZIGD SCHEMA:
DRE GAAT NIET EERST GAMEN..
EERST EEN KWARTIER BOUTEN
Bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
compli voor jou
Haten op The Wantedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is gewoon stinkende herrie daarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah op die info zat ik te wachten.. thx
no problem.. jwzquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haten op The WantedZijn ze nog niet opgepakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no problemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
sorry viro.. maar de nood is hoog.. laters
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haten op The WantedTevens zien die linker en die middelste achter erg erg gay uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die linker lijkt zo erg op een klasgenoot van mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tevens zien die linker en die middelste achter erg erg gay uit
quote:
Dan wil ik niet weten hoe de klas er verder uitzietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt zo erg op een klasgenoot van mij
allemaal mooi boys waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe de klas er verder uitziet![]()
mooiboys is 1 woord mevrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allemaal mooi boys waarschijnlijk
Ongeveer welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
excuus, tja wij hebben dat hier op t platteland niet hequote:
NEEquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zit ik met zo'n kut van de T-Mobile klantenservice aan de telefoon omdat ik mijn abonnement wil opzeggen en naar Vodafone wil.
Wat doet die kut, sluit ze tijdens het gesprek mijn abo al op, waardoor de verbinding verbreekt.
Terwijl het morgen pas afgesloten moet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom krijg ik dit in mijn mail![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom krijg ik dit in mijn mail![]()
Sowieso A. Thijs WillekesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom krijg ik dit in mijn mail![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Je hebt een visagist nodig blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom krijg ik dit in mijn mail![]()
ken ze geen van allen, maar zal onder jouw gegevens wel ffies meedoenquote:
Of een weight watchers pakketquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt een visagist nodig blijkbaar
Omdat je dik, lelijk bent en daardoor tips voor make-up krijgt en de Libelle leest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom krijg ik dit in mijn mail![]()
en een weight watchers abbo volgens mijn mailquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt een visagist nodig blijkbaar
Waarom krijg ik die mail niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat je dik, lelijk bent en daardoor tips voor make-up krijgt en de Libelle leest ?
ik lees geen libellequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat je dik, lelijk bent en daardoor tips voor make-up krijgt en de Libelle leest ?
ok danquote:
het lukt me anders aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik snap niet dat mensen stil kunnen zitten tijdens deze muziek
ik weet dat sommige mensen het kunnen, vind het ook heul knap.. maar snap t nietquote:
Mensen die debiel beginnen te doen door muziekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dat sommige mensen het kunnen, vind het ook heul knap.. maar snap t niet
en goudvis geilt eropquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
lolwut, ze staan alleen maar een beetje 'mooi' te zijn
Faalhazen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
lolwut, ze staan alleen maar een beetje 'mooi' te zijn
Ik wist hetquote:
ja die zijn sneu.. ik doe altijd debielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die debiel beginnen te doen door muziek
Dan is het goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die zijn sneu.. ik doe altijd debiel
mooien muziekjen.. alleen met clip vin ik t niksquote:
tot laterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben weer even wat andere dingen doen
www.tandloos.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
later SVquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.tandloos.nl
Goed begin is het halve werk
quote:
Zet je zonnebril maar opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef Viro het volgende:
[..]
thnx, nu is het jou moment om te shinen
jouwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef Viro het volgende:
[..]
thnx, nu is het jou moment om te shinen
Whahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging met mn muis erover heen zegmaar daar rechts en toen zag ik die spelfout![]()
![]()
Al lang gedaan en ik verwacht dat je mijn verzoekje ook draait.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
STUUR EEN DM VRIENDINNEN EN VRIENDINNEN GEWOON OMDAT HET KAN
Ze luistert nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat is wel heel erg
Maar ook wel tof![]()
Je bent altijd welkom hier hoor, net als alle andere mensen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat is wel heel erg
Maar ook wel tof![]()
Je bent altijd welkom hier hoor, net als alle andere mensen
Hij wil mijn kwaliteitsverzoekjen niet draaienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al lang gedaan en ik verwacht dat je mijn verzoekje ook draait.
Dat ding spacet hier jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ze luistert nietZe weigert de radio aan te zetten!
![]()
Ze is gebrainwasht door de nachtbagger mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ze luistert nietZe weigert de radio aan te zetten!
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Bedankt dat is tof, ook al haat ik op jullie radio etc.
treurigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is gebrainwasht door de nachtbagger mensen
Uhuh, ik weet het. Maar iedereen blijft welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Bedankt dat is tof, ook al haat ik op jullie radio etc.
Nachtbaggerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is gebrainwasht door de nachtbagger mensen
Auw.quote:
Hee, zeg Gouvis ja poe hee.. het schijnt dat ik een hele grote prijs heb gewonnen door het raden van het programma bij het liedjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij wil mijn kwaliteitsverzoekjen niet draaien
ik haat iedereen even veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het. Maar iedereen blijft welkomWij zijn kliekloos.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het. Maar iedereen blijft welkomWij zijn kliekloos.
Dat nummer is nog kutter dan Grenadequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al lang gedaan en ik verwacht dat je mijn verzoekje ook draait.
Maar ik ben eigenlijk een man hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, zeg Gouvis ja poe hee.. het schijnt dat ik een hele grote prijs heb gewonnen door het raden van het programma bij het liedje
Red Hot Chili Peppersquote:
Met je piemeltjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar ik ben eigenlijk een man he
Groetjens Gijsbert
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Groetjens Gijsbert
wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Groetjens Gijsbert
Als het voor jou niet uitmaakt!quote:
alleen voor Goudvis hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij is toch ook een beetje gay? Dat wisten we toch al?
nee had per ongeluk utube nogal uhm hard aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Knetter verwart 3 doors down met de Red hot chili peppers!
Oke effe checken of ik het kan downloadenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch vraag ik het met speciale reden voor een speciaal iemand aan dus moet jij dat draaien
Anders heb ik hem wel voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke effe checken of ik het kan downloaden
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke effe checken of ik het kan downloaden
Je kunt beatles riekwestenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien ga ik naar de radio luisteren als er een Beatles halfuurtje komt.
misschien is andere muziek ook goed, niet alleen Beatles?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
luisteren als symphonic draait of sperzieboontoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb niks van The Beatlesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Viro het volgende:
[..]
luisteren als symphonic draait of sperzieboontoon
Ik luister ook andere muziekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
misschien is andere muziek ook goed, niet alleen Beatles?
Hmm okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Viro het volgende:
[..]
die draait echt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Toon is de nieuwe ONZ Radio helden djquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb niks van The Beatles
Maar uiteraard luisteren als ik draai
Als ik kan downloaden wil ik wel draaine.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Snuf, bij jou gaat het toch zo van, als ik het nummer niet heb wordt ie niet gedraaid?
Of is dat al bijgesteld?
die hoor je langskomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister ook andere muziek![]()
[..]
Hmm okeDraaien die standaard Beatles dan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toon is de nieuwe ONZ Radio helden dj
Whahaha jouw moppenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik draai alleen maar muziek, geen humor te bekennen bij mij
Vroeg hij ook aan mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naatje vroeg laatst of ik misschien wou draaien![]()
![]()
is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
toch geen alternatief ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Druk op mijn eigen manier, maar wel goeoeoeoed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang niet gezien mannnn hoe gaatie met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |