Ja krijg je dat, zit straks de helft in Zeist en de rest in amersfoort ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef R0N1N het volgende:
Dacht dat datum, tijd & plaats inmiddels vast lagen ?
Op zich maakt het mij iig niet uit waar. Ik rij zelfs voor de lol naar Eindhoven en terug (naar Rotterdam) dus ...![]()
Zolang die 3 dingen maar wel duidelijk zijn
We meeten ergens, kopen met zn allen een NS dagkaart en touren heel Nederland door.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Bastard het volgende:
Zandvoort aan zee zou ook cool zijn
Ik zie het wel wat het gaat worden he.
Datum staat al vast : 8 mei.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef R0N1N het volgende:
Dacht dat datum, tijd & plaats inmiddels vast lagen ?
Op zich maakt het mij iig niet uit waar. Ik rij zelfs voor de lol naar Eindhoven en terug (naar Rotterdam) dus ...![]()
Zolang die 3 dingen maar wel duidelijk zijn
Jij hebt er wel heel veel zin inquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Datum staat al vast : 8 mei.Tijd en locatie niet.
En mij maakt het ook niet uit waar we het doen. Hmm dat staat een beetje raar
Apeldoorn, de veluwe, prima hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We meeten ergens, kopen met zn allen een NS dagkaart en touren heel Nederland door.![]()
Maar ff serieus, Apeldoorn en omgeving bieden meer mogelijkheden dan Zeist met dat landhuis en grasveld.
Hoenderlo:
http://www.vvvapeldoorn.n(...)_de_hoge_veluwe.html
Algemene Veluwe site:
http://www.develuwe.nl/zien_en_doen/
Leek mij prima.quote:
Hehehe toftof!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Bastard, ik heb echt zin in een TRU-meet![]()
Super toch om de mensen waar je je bovennatuurlijke en/of vage, rare ervaringen aan kwijt kunt in het echt te zien en te spreken? Ik kan alles vragen over reiki en andere 'zweverige' onderwerpen en krijg meteen antwoord.
En praten over o.a shadowpeople zonder raar aangekeken worden zou voor mij al een healing zijn.
Ik zie niet overal spoken en ben vrij nuchter maar heb vele dingen meegemaakt die niet te verklaren zijn, net als jullie.
Hoe fijn is het om daar vrijuit over te praten. En hoe fijn is het om te genieten van de natuur met mensen die dezelfde intensiteit voelen?
Nu begin ik zelf een beetje zweverig te doen geloof ik.
Yepquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
<snip>
Nu begin ik zelf een beetje zweverig te doen geloof ik.
Iets preciezer binnen die 100.000 hectare zou wel fijn zijn.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat je mij ook wel op de lijst kunt zetten
Precies, veluwe heeft weinig kunstlicht dus erg okquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:53 schreef truepositive het volgende:
Lijkt me leuk
En ook zowiezo leuker dan wanneer ik dat hier zou doen. In de enigszins schone lucht weg van de grote stad zie je ook daadwerkelijk iets
Ik heb een app op mn telefoon om naar de sterren te kijken, krijg je de namen er meteen bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:51 schreef jogy het volgende:
Heel misschien kan ik ook een telescoop regelen voor de avonduren. Een zwager van mij heeft er in ieder geval ééntje ( een goede) en wie weet kunnen we er wat mee, sterren kijken is iig tof.
Is toch net ff iets anders he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een app op mn telefoon om naar de sterren te kijken, krijg je de namen er meteen bij.
Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:47 schreef Maitje het volgende:
Meteen tarotkaarten mee, misschien pendels.. maak er dan meteen een goeie parameeting van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |