Leuk dat jij ook komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef truepositive het volgende:
< Wanneer jullie maar willen. Misschien geen 7 mei though, maar dat feestje laat ik vermoedelijk wel lopen voor de meet eigenlijk.
Stomme vraag, maar hoe doe je zoiets? Pm maar even want het past niet echt in een vrolijk topic als dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:41 schreef truepositive het volgende:
Ik heb er veel te veel zin in, ondanks tragische gebeurtenissen vanavond. (ik heb voor de tweede keer iemand van zelfmoord afgehouden)
Meneer ongeduld ben jij he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind het prima, ook al vind ik het nog ver weg.
Mwaquote:
Precies ja, hoewel het aan de andere kant ook weer voor kan zorgen dat mensen de datum kunnen vastpinnen voor er wat anders ingepland kan gaan worden. Het kan dus beide kanten op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MwaDe ervaring leert dat hoe verder het in de toekomst ligt hoe groter d kans op afzeggingen is
Believequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MwaDe ervaring leert dat hoe verder het in de toekomst ligt hoe groter d kans op afzeggingen is
Eigentijds is wel heel mooi hoor, ik ga er dit jaar weer heenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ergens op een mooie natuurlijke locatieIk vond en kwam deze link tegen, misschien is dat ook wat?
http://eigentijdsfestival.nl/ Wel twee weken later dan 10 april
edit: lama, 185,- per persoon vind ik toch een beetje veel van het goede![]()
Gelukkig is er een mod en een voormalig mod aanwezig, gaat wel goed komen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Ja, allemaal enge zweefteven bij elkaar, ieks!
We missen sterk de andere mod natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is er een mod en een voormalig mod aanwezig, gaat wel goed komen dan
Oh, maar ik zweef wel om jullie heen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
We missen sterk de andere mod natuurlijk.
Niet zeuren, gewoon meekomen jij!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar ik zweef wel om jullie heen hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Ja, allemaal enge zweefteven bij elkaar, ieks!
Inderdaad ja! Mijn Reikimaster is wel een man, maar buiten dat ken ik eigenlijk bijna alleen maar vrouwen die zich met spirituele zaken bezighouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Bastard het volgende:
Wat opzich toch apart is.. de meeste "TRU mensen" die ik ken zijn toch echt vrouwen. Iets met beter ontwikkelde intuitie etc vermoed ik. Dus apart dat er veel animo bij mannen is, leuk, allemaal tovenaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |