Leuk dat jij ook komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef truepositive het volgende:
< Wanneer jullie maar willen. Misschien geen 7 mei though, maar dat feestje laat ik vermoedelijk wel lopen voor de meet eigenlijk.
Stomme vraag, maar hoe doe je zoiets? Pm maar even want het past niet echt in een vrolijk topic als dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:41 schreef truepositive het volgende:
Ik heb er veel te veel zin in, ondanks tragische gebeurtenissen vanavond. (ik heb voor de tweede keer iemand van zelfmoord afgehouden)
Meneer ongeduld ben jij he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind het prima, ook al vind ik het nog ver weg.
Mwaquote:
Precies ja, hoewel het aan de andere kant ook weer voor kan zorgen dat mensen de datum kunnen vastpinnen voor er wat anders ingepland kan gaan worden. Het kan dus beide kanten op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MwaDe ervaring leert dat hoe verder het in de toekomst ligt hoe groter d kans op afzeggingen is
Believequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
MwaDe ervaring leert dat hoe verder het in de toekomst ligt hoe groter d kans op afzeggingen is
Eigentijds is wel heel mooi hoor, ik ga er dit jaar weer heenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ergens op een mooie natuurlijke locatieIk vond en kwam deze link tegen, misschien is dat ook wat?
http://eigentijdsfestival.nl/ Wel twee weken later dan 10 april
edit: lama, 185,- per persoon vind ik toch een beetje veel van het goede![]()
Gelukkig is er een mod en een voormalig mod aanwezig, gaat wel goed komen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Ja, allemaal enge zweefteven bij elkaar, ieks!
We missen sterk de andere mod natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is er een mod en een voormalig mod aanwezig, gaat wel goed komen dan
Oh, maar ik zweef wel om jullie heen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
We missen sterk de andere mod natuurlijk.
Niet zeuren, gewoon meekomen jij!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar ik zweef wel om jullie heen hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
Ja, allemaal enge zweefteven bij elkaar, ieks!
Inderdaad ja! Mijn Reikimaster is wel een man, maar buiten dat ken ik eigenlijk bijna alleen maar vrouwen die zich met spirituele zaken bezighouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Bastard het volgende:
Wat opzich toch apart is.. de meeste "TRU mensen" die ik ken zijn toch echt vrouwen. Iets met beter ontwikkelde intuitie etc vermoed ik. Dus apart dat er veel animo bij mannen is, leuk, allemaal tovenaars
En wat doen we als het unmeunig kutweer wordt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Datum TRU-meet:
Zondag 8 mei
Liefhebbers:
truepositive
Vogeltjesdans
Bastard
Ticker
summer2bird
Ratelslangetje
ToT
-Engel-
markxx1985
R0N1N
Laat even weten als je je naam niet op de lijst ziet maar wel wilt komen.
En is de locatie al bekend? Dat huis waar ToT het over had?
Dan slaan we een app open op de telefoon en kijken wat de dichtsbijzijnde kroeg isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat doen we als het unmeunig kutweer wordt?
Oh, en Markxx1985 zou samen met zijn Reiki-moeder komen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan slaan we een app open op de telefoon en kijken wat de dichtsbijzijnde kroeg is
Volgende keer dan maar bij de barbeque meetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Darkwolf het volgende:
Ahhh chips... dan zit ik dus (nog) in Manchester.
Nou, als BCC ook komt kunnen we samen wellicht een TEOTWAWKI "shelter" bouwen, met wat zeil & stokkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef Bastard het volgende:
Poe als het zo doorgaat moeten we een feesttent regelen mensen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef Bastard het volgende:
Volgende keer dan maar bijop de barbeque bij een meet
Met de meet die ik daar gehad heb, hebben we op een gegeven moment ook maar een tent gemaakt van een groot stuk zeil!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, als BCC ook komt kunnen we samen wellicht een TEOTWAWKI "shelter" bouwen, met wat zeil & stokken
[..]
Paardenbiefstuk van de Barbeque
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, als BCC ook komt kunnen we samen wellicht een TEOTWAWKI "shelter" bouwen, met wat zeil & stokken
[..]
Paardenbiefstuk van de Barbeque
Ik dacht dat de datum nu vaststaat op 8 mei. Anders blijven we verschuiven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef R0N1N het volgende:
Wat is eigenlijk de 'verzamel tijd' ?
Vanaf laat in de middag (>16:00) zou ik b.v. de 17e (april) ook nog wel kunnen...
Hmm... wat willen we precies doen? Gewoon zitten, praten en wat drinken /eten kan met deze groep in wel meer tentjes..... maar voor het spirtuele tsja... is het wat moeilijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de datum nu vaststaat op 8 mei. Anders blijven we verschuiven.
Tijdstip maakt mij niet uit. Maar weten we al waar we meeten? Ik ken behalve cafe The Stairwayin Utrecht helemaal niks daar en omstreken.
Ik weet alleen Hoog Catharijne & de Jaarbeurs te vinden & tig jaar geleden wel eens in 'Andersom' geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht dat de datum nu vaststaat op 8 mei. Anders blijven we verschuiven.
Tijdstip maakt mij niet uit. Maar weten we al waar we meeten? Ik ken behalve cafe The Stairwayin Utrecht helemaal niks daar en omstreken.
Mja, ook weer niet te zweverig graag. Ik kan een hoop hebben, maar niet allesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
Hmm... wat willen we precies doen? Gewoon zitten, praten en wat drinken /eten kan met deze groep in wel meer tentjes..... maar voor het spirtuele tsja... is het wat moeilijker
Ik ga niet "we are all together now" zingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mja, ook weer niet te zweverig graag. Ik kan een hoop hebben, maar niet alles
Tsja, waar ligt voor ieders de grens precies tussen paranormaal, bovennatuurlijk of spiritualiteit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mja, ook weer niet te zweverig graag. Ik kan een hoop hebben, maar niet alles
Dat zouden we misschien, maar dat ligt ook helemaal aan de stemming en gemoedstoestand natuurlijk, wel kunnen doen. ToT , vogeltje en ik zijn alle 3 Reiki masters, we zouden een persoon een boost kunnen geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tsja, waar ligt voor ieders de grens precies tussen paranormaal, bovennatuurlijk of spiritualiteit?
Zolang we niet naakt rond een kampvuurtje dansen en elkaar dan lichamelijk gaan lopen healen vind ik allemaal wel best.
Ben wel zeer benieuwd wat reiki is en wat dat wicca-ritueel van ToT is.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tsja, waar ligt voor ieders de grens precies tussen paranormaal, bovennatuurlijk of spiritualiteit?
Zolang we niet naakt rond een kampvuurtje dansen en elkaar dan lichamelijk gaan lopen healen vind ik allemaal wel best.Ben wel zeer benieuwd wat reiki is en wat dat wicca-ritueel van ToT is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |