TRU heeft altijd een SC gehad maar dat is er blijkbaar niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:37 schreef truepositive het volgende:
Bastard gaat hier niet blij mee zijn
Misschien heeft TRU een soort slowchat topic nodig?
Dat is er ook, het heet hier vreemd genoeg OH van OuweHoer.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:37 schreef truepositive het volgende:
Bastard gaat hier niet blij mee zijn
Misschien heeft TRU een soort slowchat topic nodig?
Ik weet het en je hebt ook gelijk.Ik vraag me alleen altijd af of ik mensen wel zo lastig moet vallen op die manier. Ik wil er graag zijn voor anderen, en als ik het dan zelf een keer moeilijk heb heb ik het idee dat ik ineens lang niet zo stoer meer benquote:Op zondag 27 maart 2011 04:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kijk nergens meer van op en na alles wat jij van mij weet zou je nu toch beter moeten weten he.
Lol, dat was iets wat ik nog niet van je wistquote:Ik kan me als jong meisje () wel zelf verdedigen. Met een paar ferme karatetrappen vloer ik iedereen.
Dat zal lekker fietsen zonder bandquote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik heb nooit karateles gehad dus ook geen band.
Wat mij betreft wel. Alleen de juiste locatie nog. 14:00 was het toch?quote:
Wie gooit er even een dartpijl op de kaart en zet de locatie vast, ja 1400 begreep ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Alleen de juiste locatie nog. 14:00 was het toch?
Door met iemand mee te rijden die je daar rond 13:30 op pikt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
Ik weet alleen niet precies hoe je van het station in een natuurgebied komt hoor!
We kunnen bij het station meeten en van daaruit de natuur in gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Door met iemand mee te rijden die je daar rond 13:30 op pikt?
Over welke locatie in Ede hebben we het trouwens? Het vraagt nogal wat tijd om op elk adres te vragen of Bastard en ToT daar zijn.
Jammer!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef -Engel- het volgende:
8 mei: ergens in Ede - dat red ik helaas niet. Volgens mijn zussen/broers duurt de verrassing voor mams tot 20:00 ....
Edit: verkeerde p.i.
Plaats genoeg in mijn auto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef truepositive het volgende:
Ik vind nog steeds alles best, heb alleen geen auto en zelfs geen fiets momenteel
Yeps, maar ik denk dat mams heel zielig gaat kijken als ik halverwege de verrassing roep... nou dag mamquote:
Als ik je onderweg ergens moet oppikken moet je hem maar zeggen, ik rij toch gratis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef truepositive het volgende:
Ik vind nog steeds alles best, heb alleen geen auto en zelfs geen fiets momenteel
Er zal toch wel ergens een trefpunt zijn "in de natuur" .. een soort van blokhut die dienst doet als restaurantje annex bar..wellicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
We kunnen bij het station meeten en van daaruit de natuur in gaan?
Waar moet je (ongeveer) vandaan komen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef -Engel- het volgende:
8 mei: ergens in Ede - dat red ik helaas niet. Volgens mijn zussen/broers duurt de verrassing voor mams tot 20:00 ....
Edit: verkeerde p.i.
Dan begint 't pasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
1.lief van je aanbod RON1N, maar als het tot na 20.00 duurt,
Mooi. Als dat maar geen OV is, want dat kan 4x snellerquote:kan ik er gewoon zelf heen
Ik hou ze wel bezigquote:2. Als iedereen zeker weet dat het na 20.00 er nog is dan zeg ik pm je tel.nr. (just in case ik de locatie niet kan vinden ... en de uiteindelijke locatie)
Tof misschien kan ik beter de maandag vrijnemen (dagen heb ik nog genoeg... ff de agenda checken)quote:
Ik heb een kart autoquote:Mooi. Als dat maar geen OV is, want dat kan 4x sneller
Prima, maarruh ik heb niks aan GPS... dan liever gewoon kaartcoordinaten (nu nog de bijpassende kaart zoekenquote:Ik hou ze wel bezig![]()
Zal je mijn nummer tzt wel PM'n. Voor de GPS coordinaten![]()
Ik verwacht een gezellige meet, waar men openstaat voor de wat meer spirituele zaken in het leven... sterrenkijken, pendelen zoiets en een kampvuur (omdat fikkie stoken nu eenmaal leuk isquote:"In de natuur", Ergens zitten, wandelen of bomenknuffelen ?
Wordt er nog een kroeg o.i.d. bezocht ?
Jogy wil een sterrenkijker, Vogeltjesdans een kampvuur, dat heeft beide weinig zin voor het donker, wat dus betekend dat we al snel tot middernacht moeten gaan rondhangen (Ik ben voor !) dat is dan al gauw een meet van 10 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |