Dat heb ik precies hetzelfde.quote:
Als je wilt moet je zeker gaan, en vooral doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde.
Maar vind het hartstikke leuk om alles er over te lezen.
En ik hoop dat het een geweldig leuke inspirerende meeting wordt voor de deelnemers
Prima hoor, niks verplicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Maitje het volgende:
Het heeft niets met eng te maken.
Ik houd gewoon niet zo van meetings. Ik heb er (beetje lullig mis) geen behoefte aan.
Wut ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:09 schreef truepositive het volgende:
Mij op de vingers tikken en dat laten gaan?
Ik heb de mijne een paar jaar geleden verkochtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:51 schreef jogy het volgende:
Heel misschien kan ik ook een telescoop regelen voor de avonduren. Een zwager van mij heeft er in ieder geval ééntje ( een goede) en wie weet kunnen we er wat mee, sterren kijken is iig tof.
Er zijn vast wel glaasjes, geen idee of jij daarvan gaat draaien.quote:
Haha.. ik moet wel zeggen dat je weinig mannelijke figuren tegen komt die het spirituele en paranormale interessant vinden.. in dat geval ist aantrekkelijk..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:58 schreef truepositive het volgende:
Grapje toch. We moeten alle dames aanmoedigen om ook te komen. Ik laat mijn adonisfiguur zien...
Maar dat geldt toch ook voor parachutespringen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef truepositive het volgende:
Ik heb van genoeg mensen gehoord dat dat iets is wat je gewoon beter niet kan doen, dus ben tegen
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch ook voor parachutespringen?
Als ik niet kom, kom je me zeker halen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.![]()
Maarre je komt wel he 8 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |