Nog wel...maar daar hebben God en ik duidelijke afspraken over gemaakt. Als hij die breekt kan 'ie' lachen.quote:
hallo erwtje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Knal_Erwt het volgende:
Hallo ik ben Knal_Erwt ik woon in Rijswijk.
Is dat even toevalligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hallo erwtje!
ik woon ook in rijswijk
Lekker hoor dat het bijna achter de rug is!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb nog 1 druk weekend en dan is de rust teruggekeerd![]()
Wat een bluhh weer nu trouwens
Hehe tuurlek waar woon jij danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lekker hoor dat het bijna achter de rug is!
En idd ..het is nu echt zaadweer... blij dat ik binnen zit
Ow enne...ik weet waar Rijswijk ligt ..telt dat ook?
Woonwagenkamp!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tegen Rijswijk en Den Haag aan en het begint met een W
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is precies wat iedereen in gedachten had bij jou
oh oke lache johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tegen Rijswijk en Den Haag aan en het begint met een W
water.. looquote:
Oh. Ik dacht een Assenaarquote:
Halloquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Knal_Erwt het volgende:
Hallo ik ben Knal_Erwt ik woon in Rijswijk.
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo [ afbeelding ],
ik woon in Den Haag.
Vlakbij het Leyenburg! En jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Waar woon jij dan precies?
Nou..ehm..vlakbij de Volendamlaan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Waar dan?
Spannend zeg!
Hallo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo [ afbeelding ],
ik woon in Den Haag.
Ach, hebben we allemaal weleens last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Ja geweldige naam he was nogal inspiratieloos toen ik hem verzon
Nja, als je je bureaustoel even 2 meter naar rechts verschuift..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Misschien heb ik je weleens gezien
Gedaan! En nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, als je je bureaustoel even 2 meter naar rechts verschuift..
Ik zit al langer op Fok!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie mijn vriendinnetje!![]()
![]()
Wat doe jij op Fok!?
hoe is het met jou en de meisjes??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef Marvelous het volgende:
Damn..... wat moeten jullie een rot relatie hebben, als je zo je tijd moet vullen!! En dat terwijl het meisje nu toch wel in de keuken hoort te staan!
* Marvelous neemt dekking
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Flap Gotc.. jullie zijn weer hilarisch
![]()
![]()
gotc.. hoe is het op je nieuwe werk??
Pas op he vanavond, voor je t weet gooi ik ineens een bowlingbal 'per ongeluk' naar achteren!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef Marvelous het volgende:
Damn..... wat moeten jullie een rot relatie hebben, als je zo je tijd moet vullen!! En dat terwijl het meisje nu toch wel in de keuken hoort te staan!
Met de meisjes gaat het goed!! neem vanavond even een avondje vrij, kan alles weer even tot rust komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe is het met jou en de meisjes??
wow super hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef GotC het volgende:
[..].
En goed+leuk+gezellig!Had niet verwacht dat ik pensioenen/verzekeringen leuk zou vinden..maar het is wel zo! En bovendien, de sfeer op werk is echt
. Én, elke maand borrel, 1x per jaar weekend weg, regelmatig uit eten.. En alles op kosten v/d baas
![]()
Ze gaat zo de keuken inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef Marvelous het volgende:
OV doet tot nu toe netjes z'n werkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wow super hoor!
fijn dat het zo goed gaat.. hoe is het met het vervoer er heen en terug?
van te veel wrijving wordt ie schraal jah ...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Met de meisjes gaat het goed!! neem vanavond even een avondje vrij, kan alles weer even tot rust komen
Met mij? schraal...
Het erge is, dat het echt per ongeluk is!! jij weet nooit waar je hem naartoe gooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Pas op he vanavond, voor je t weet gooi ik ineens een bowlingbal 'per ongeluk' naar achteren!
Ah, je kent 'rquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het erge is, dat het echt per ongeluk is!! jij weet nooit waar je hem naartoe gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |