Regen??? Pff, hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
Roadtrip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
quote:
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter gewordenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als jij dan ff m'n gitaar ophaalt =D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter geworden
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.
Overigens is het nog wel een vrij utopisch scenario, het moment dat ik >1200 euro kan neerleggen voor een fx-unit ligt nog vrij ver in de toekomst. Heb nu een Nova System en daar ben ik al heel tevreden mee, maar ik mis de effect loops..
Heb jij er zelf ook een?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveel
Helaas niet. Pas geleden 10 seconden voor het eindigen van een veiling besloten hem niet te kopen. Toch net iets te duur en het was een 'oude' versiequote:
Klinkt bekend, ik ga over drie weken naar de USA en dub of ik een iPad mee zal nemen. Alleen die iPads zijn na een jaar of twee verouderd, terwijl je met zo'n G-system als het goed is jaaaren vooruit kan (maar goed, dat verandert ook wel weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
.
Mijn prioriteit ligt op het moment meer bij een mooie nieuwe, hopelijk USA, Strat en de iPad 2
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Niles-Crane het volgende:
ik heb GAS maar ik weet niet waarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |