We horen bij de laatsten die kijken, denk ik. Vreselijk saai programma. Wie er uit moet interesseert me niets want ik ken de kandidaten nog steeds niet.quote:
Dat voelde ik vanaf het eerste moment al aankomenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:23 schreef SigmundFreud het volgende:
442000 kijkers gisteren. Het is mooi weer dus vrijwel alles scoort lager, maar zo'n grote flop zijn ze op Nederland 1 al jaren niet meer gewend. Nog steeds terecht want er is echt geen klap aan en eigenlijk wordt het alleen maar saaier als er minder deelnemers over zijn (wat ik bij WIdM wel vind meevallen).
Nou, de aflevering van afgelopen donderdag was anders behoorlijkquote:
Ja, ik heb vandaag de laatste aflevering teruggekeken en loop nu weer helemaal bij. Maar er was 2 weken geen aflevering, dus komende donderdag weer niks, en dan die donderdag daarna (19 mei), gaan we weer verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb van de week de laatste 2 afleveringen bekeken en vind het eigenlijk wel een erg leuk programma
Alleen afgelopen en aankomende donderdag geen aflevering, dat klopt?
Ik hoop niet dat Jeffrey gaat winnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand nog gekeken van de week?
Ik ben nu best wel benieuwd wie er gaat winnen.
Dittes!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Jeffrey gaat winnen.
Doe maar 1 van de dames.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |