Ja, ik heb vandaag de laatste aflevering teruggekeken en loop nu weer helemaal bij. Maar er was 2 weken geen aflevering, dus komende donderdag weer niks, en dan die donderdag daarna (19 mei), gaan we weer verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb van de week de laatste 2 afleveringen bekeken en vind het eigenlijk wel een erg leuk programma
Alleen afgelopen en aankomende donderdag geen aflevering, dat klopt?
Ik hoop niet dat Jeffrey gaat winnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand nog gekeken van de week?
Ik ben nu best wel benieuwd wie er gaat winnen.
Dittes!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Jeffrey gaat winnen.
Doe maar 1 van de dames.
Ah, bedankt voor de kick. Ik was het alweer vergeten, meestal ben ik er op donderdag niet en kijk ik het terug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vanaaf finale, hoop natuurlijk dat Daisy wint
Dit dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ik vond de finale ook niet heel erg leuk. Was veel te snel afgelopen en er zat totaal geen spanning in. Verder wel een leuk programma.
nou ik verstond ergens 'mijn zoontje is 6' ofzoiets bij die opdracht waar ze getallen en voorwerpen moesten onthouden.. maar dat zal ik 'hopelijk' verkeerd verstaan hebben..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:54 schreef Bigs het volgende:
Leuk dat Sanne gewonnen heeft, was wel mijn favorietmaar zou ze echt pas 21 zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |