Ik was een WIDM-kijker, en ik gaf dit daarom eigenlijk een kans. Ik bedoel, het is ook een programma in het buitenland, met opdrachten, een test en een afvaller.
Maar ik vond de opzet wel een beetje onoverzichtelijk. Ze spelen in koppels, maar toch ook weer niet.. en dan valt er weer één persoon af in plaats van twee. Ook de dingen waar je op moet letten: ik zat eerst heel serieus alle shirts, bordjes, etc. te bekijken, totdat duidelijk werd dat alleen maar dingen werden gevraagd die heel duidelijk in beeld waren geweest

Ik denk dat het volgende week wel duidelijker voor je gevoel wordt, omdat je nu meer weet wat de bedoeling is.
Maar een groot nadeel bij deze show: Patrick Lodiers. Ik heb gewoon niks met die man, beetje zo van, 'de directeur van BNN wilde ook wel eens een reisje naar Zuid-Afrika maken'. Bij de deelnemers heb ik ook niet het gevoel dat ik iemand echt sympathiek vind ofzo.. Ik ben ook blij dat Henny eruit ligt, volgensmij commandeert die vooral zijn 16 jaar jongere vriendin en reageert daar zijn agressie op af...
Ze hebben gewoon geprobeerd een 'hipper' programma te maken dan WIDM, het is tenslotte BNN. Maar goed, als er niets anders is zou ik het wel weer kijken denk ik..