quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat je onverzorgd bent, al is dat niet zo raar bij Mocro's.
Boehoe!!quote:
Doe niet alsof je niet aan het huilen bent nu, homo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Gekke baard heb jij dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Eindenlijk hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja, eindenlijk weer eens. Ik wil nou wel een keer zo'n 'mobiele telefoon' in het echt zien.
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Hoe sturen ze?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Gastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Oshno het volgende:
[..]
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkant[ afbeelding ]
Nu weet ik ook wie er onder het viaduct is aangeredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
welke neus¿quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
...quote:
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
quote:
Oshno is gewoon een autist die jaloers is. Laat hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Oshno het volgende:
[..]
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet had.
viaduct heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |