quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef k_i_m het volgende:
Zijn er trouwens al spijkerjasjes gesignaleerd in de winkels?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh, dat appeljasje is lief!
Ik heb een Ansje Tweedehandsje vandaag:
Blousje en maillot zijn Amélietjes en 't rokje is een onvervalste Lena.
Hema heeft een mooiequote:
Ik heb voor mijn dochter een spijkerjasje bekocht bij de Takkoquote:
Hema valt over het algemeen niet zo goed bij Lilah. Wel qua lengte, maar idd niet in de breedte. Die van Noppies zien er klein uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema heeft een mooie
tenminste, op de website lijkt ie mooi qua modelik weet niet of t Lilah ook goed zal passen, ze is best dun toch?
H&M had ook wat spijkerspul in de winkel en verder weet ik het niet.
Voor het merkspul moet je bij SC zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah hema online uitverkocht, dan zal t in de winkel ook wel al weg zijn.
die met roze gaat t/m 104, de trenchcoat gaat vanaf 92 tot groot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hema valt over het algemeen niet zo goed bij Lilah. Wel qua lengte, maar idd niet in de breedte. Die van Noppies zien er klein uit. Is dat maat 110?
Oeh. goed dat ik dit zie. Ilse zit nu tegen maat 68 aan, maar dat shirtje heb ik in 74 in de kast hangen. Zal het dan van de week eens passen bij dr!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Sorbo, dat vind ik een ontzettend leuke outfit! Alleen jammer van die borstzakjes.
Oeh, dat eerste spijkerjasje van Noppies vind ik leuk!
Becky, dat tweede shirtje is ongelooflijk schattig! Leuke kleur, kom je niet vaak tegen. Van het badpakje vind ik het logo zo jammer. Ik kan echt op die dingen afknappen.
Wickie, zo op het oog vind ik het overslagvestje erg groot vallen. Ik kan het even voor je checken als je dat wilt. Dit shirtje is daarentegen maat 68 (!) en zit gewoon goed. Het is vrij lang, maar in de breedte heeft Lena weinig ruimte. Ik kreeg het bovendien bijna niet over haar hoofd (toegegeven, ze heeft een reusachtig hoofd).
[ afbeelding ]
S&D heeft veel in die kleurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Sorbo, dat vind ik een ontzettend leuke outfit! Alleen jammer van die borstzakjes.
Becky, dat tweede shirtje is ongelooflijk schattig! Leuke kleur, kom je niet vaak tegen. Van het badpakje vind ik het logo zo jammer. Ik kan echt op die dingen afknappen.
Wickie, zo op het oog vind ik het overslagvestje erg groot vallen. Ik kan het even voor je checken als je dat wilt. Dit shirtje is daarentegen maat 68 (!) en zit gewoon goed. Het is vrij lang, maar in de breedte heeft Lena weinig ruimte. Ik kreeg het bovendien bijna niet over haar hoofd (toegegeven, ze heeft een reusachtig hoofd).
[ afbeelding ]
Oh, die is ook leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef snoopy het volgende:
Ik heb deze net voor Lis gekocht
Nooit gedacht zoiets maar het stond haar echt zooooo leuk![]()
[ afbeelding ]
becky, dat blauwe EB-jasje dat je daar laat zien hadden ze ook maar dan iets groeniger en dat stond ook zo leuk. Maar ja...
wat lijkt ze daar op haar papsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Groen? Hoe koooommmm je er bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb een koopverbod van mn man gekregen
nee hoor, volkomen normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ook jaquote:
ja dat scheelt zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, het scheelt misschien dat Amélie nog niet zo lang geleden in de maat van Elin zat
Hier zaten er toch ook wel veel dingen bij van Kyllian die ik nu dus eigenlijk niets meer vond.
Haha, die vind ik echt heel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef oeke het volgende:
En deze is gelukkig in de aanbieding, want 274 dollar is me toch wat gortig!
Nu voor maar 119 dollar:
[ afbeelding ]
Maar wat is het wel?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
dat is een plaidje waar je de hond op kan leggen als ie op de achterbank mee moet
haha!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
dat is een plaidje waar je de hond op kan leggen als ie op de achterbank mee moet
Haha, ik was echt op zoek naar mooie kleertjes, weet je dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het is meer iets voor hoeren/bejaarden*.
* Streep door wat niet van toepassing is.
woow, mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
'k vind dit wel wat voor jou Claudia http://www.liliandthefunkyboys.com/ of niet?
Hmf, die website doet het bij mij niet. Moet je soms onderin doorklikken op iets? (Ik heb een netbook en er past niet zoveel op m'n scherm; ik zie ook geen scrollbar.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
'k vind dit wel wat voor jou Claudia http://www.liliandthefunkyboys.com/ of niet?
Mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
haha, ja, dat is hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Ja. dat zie ik dus niet. Wat een blunder van die Flashprogrammeur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Je krijgt zo schermpje en dan op engels klikken ipv frans
Vind je het niet te basic?quote:
Ik kan het ook niet plakken hier, wel printscreen enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja. dat zie ik dus niet. Wat een blunder van die Flashprogrammeur.
Nee, het lijken mij hele mooie, goede kwaliteit kleertjes, en veel is wel leuk te combineren met een knalkleur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vind je het niet te basic?
't Is een beetje serendipity
Ow, maar dat hoeft niet eens, vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
Nee, het lijken mij hele mooie, goede kwaliteit kleertjes, en veel is wel leuk te combineren met een knalkleur.
Ja, die, schitterend lijkt me die!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef becky27 het volgende:
miss sly, die is ook schattig, ik zou er voor Noortje eerder een roze sjaaltje erbij kiezen (die bedoel je toch?)
Die is lief!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef oeke het volgende:
Wacht, zo lukt het wel, die hele collectie is zo schattig:
[ afbeelding ]
ahaaas, toen dus, vooooor de revival haha. Ik begrijp wel wat je bedoeld, en dan snap ik het getoupeerde haar ook. Blond he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef mefke79 het volgende:
..het rokje met de kisten was in de revival...ik heb het echt over het briljante jaar 1984, toen ik nog een kleuter was zeg maar. Ik krijg gewoon even zo snel niet een voorbeeld gevonden...(toen waren er nog geen digitale camera's, laat staan webshops)
Daar heb ik wel eens een foto van gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef oeke het volgende:
Haha, becky, die had ik vorige zomer als witte romper voor Ko, de mieren kropen over zijn billen.
Deze vind ik ook lief!
[ afbeelding ]
Alles sites afgaan die ook duns, smafolk of plastisock verkopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
is dat skummis ergens in Nederland te krijgen? Ik MOET gewoon dat mierenshirtje hebben. Gaaaaf! (en groen ja)
Ik vind dat wel grappig, voor een keertje heel lief en een beetje Little house on the prairiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat soort pijpen niet leuk. Te clownesk.
Oh, dan zoek ik nog even verder...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef becky27 het volgende:
Oeke, is niet helemaal mijn ding, dat jurkje... maar ik hou van jurkjes.
wel mee eens, het doet me meteen denken aan carnaval, ik verkleed als hippie en zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ow men, Armaniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik nog even verder...
Miss, dat blauwe jurkje is mooi he? Armani!
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja nou ik ben in staat om te importeren jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef oeke het volgende:
Oh, die jurkjes van Bloemetje waren leuk! Ben benieuwd hoe ze Elin staan.
Maar Huup, deze jurks en kleertjes zijn niet in NL te koop, dus enkel ter oeh en aah en watertand bedoeld!
whahaha, nee, dat zie ik ook niet echt voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vest vind ik ook leuk Oeke.
En dat clownsbroekje lijkt me voor een klein meisje juist heel schattig. Ik vind zoiets alleen niet kunnen voor volwassenen.
Dat is wel van Ralph Lauren hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef huuphuup het volgende:
die bovenste...
wie koopt dat?![]()
en vast loeiduur ook. Boh. Over smaak valt niet te twisten maar over dat ding valt ook niet te twisten hoor, das gewoon lelijk.
Mensen die ook dat achterlijke jasje van 139,95 kopen.quote:
Alles in 1 idee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef oeke het volgende:
Ik heb dat wel vaker bij kinderkleding, dat ik het zo'n bij elkaar geraapt zooitje van ideeen vind. En dan vaak heel duur ook nog.
mn bestelling even overnieuw gedaan en nu dus mét korting. Gelijk wat dingen geannuleerd en dat ene spijkershortje met riempje ook maar geannuleerd zodat de bestelling volgende week binnen komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef Grunsfan het volgende:
Weten jullie al dat code 9239 10% korting geeft op kinderkleding bij H&M??
bedoel je deze?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben met een H&M bestelling bezig. Zo'n ruiten bloesje dat nu 4,95 is, heeft iemand die al? Valt die groot of klein? Ik twijel tussen 86 en 92.
ja hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Kun je bij H&M ook gemakkelijk terugsturen wat je bij nader inzien niet wil?
Ik heb er nog nooit besteld, dus geen idee.
kortingscode aan de rechterzijkant bij het afrekenen, 1304 en 9239.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef miss_sly het volgende:
Aah, duidelijk!
En als alles op voorraad is, kan het ook snel worden geleverd, lijkt het?
En dan nog iets: waar vul ik de kortingscode in?
*zich heel erg n00b voelt
Ja die ja. Misschien vind jij hm wel leuk hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O echt meimel? Diezelfde als ik postte? Die in blauw?
Want die heb ik ook besteld....
Wat viel er tegen dan?
welk blauw shirt karin? ik ga zo de stad in, zal ik hier anders ff voor je kijken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die hadden ze in emmen ook, maar ik wou maat 92 hebben...
Nou ja, ik wacht wel af hoe die broekjes zijn dan.
aan het label te zien is het van Boden via www.boden.comquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:14 schreef mrien het volgende:
[..]
Die is gaaf zeg! Die wil ik ook! Waar had je die vandaan?
O super!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
joehoe het is gelukt Karin!! neem het shirtje volgende week mee naar de meet! hij is leuk hoor!
geloof dat ie 12,95 was; bonnetje zit erbij in de tasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
O super!!!![]()
hoeveeel krijg je van me?
hahha die jumpsuit, en ook 1 donkerblauw/wit gestreept?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
aan het label te zien is het van Boden via www.boden.com
@bla ik weet nog niet hoe het aan valt, ze zijn in elk geval zeker niet klein en lekker lang dus geen opkruipende toestanden en blote rug en ze zijn van een dikke stof, voelen heel stevig, ik denk dat ze redelijk vormvast zijn.
Ik heb maat 86/92 en dat is ook wel echt de maat, zeker niet kleiner en misschien stiekem nog wel iets eerder 92 dan 86. Zal er vanavond eens eentje bij Amélie aandoen en dan nog ns kijken wat ik vind
@Poppejans ja! haha, ze wil graag kindjes maar eerst nog wat andere toestanden enzo maar ik weet dat we echt niet nog 12 jaar hoeven te wachten op een kidn van hen dus ik vind het leuk om af en toe al iets te kopen wat ik echt wat voor hun vindt. Hij is groot Beatlesfan en de poster van yellow submarine hangt heel groot in hun huis.
Oeh BJ ook een mooie vangst dus! Ik ben al ruimschoots voorzien in spijkerbroekjes maar die met borduur erop is inderdaad schattig![]()
We waren vandaag toevallig even in de H&M in Leiden, en Amélietje kreeg onderbroekjes van B.en een zonnebril van mij
![]()
Ik had ook nog een heel drollig speelpakje gezien, uit 1 stuk, korte pijpen en spaghettibandjes zeg maar en dan lichtblauw enenen nouja, té poepig. Ik zag het al bijna voor memaar B. ging ter plaatse nog net niet over zn nek dus ik heb het maar weer terug gehangen
[ afbeelding ]
van de linker heeft ze ook een zomerpyjama<3
[ afbeelding ]
de divahij is lichtroze trouwens maar de flits laat de kleur niet goed zien. Was er ook in crème-wit en voor die 3,95 zou het zomaar kunnen dat miss bromvlieg 2011 er nog zo'n bril bij krijgt
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahha die jumpsuit, en ook 1 donkerblauw/wit gestreept?
want ik heb m stiekem in 86 gekocht voor elin, onder t mom van 'rekt nog wel even mee':D
Als jij em ergens in Nederland groter vindt dan maatje 80 houd ik me zwaar aanbevolen. Ik kreeg het niet voor elkaar en om nou in Zweden te gaan bestellen...dat gaat me dan net te ver.quote:
zijn er nog meer dan behalve die blauwe gestreepte en die lichtblauwe?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind hem fantastisch en als t goed past (nog niet gekeken, dan haal ik de andere kleuren ook)
meisjes 86-128 --> tops --> blousesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef Stiemie het volgende:
Huup waar staat dat groen/witte tuniekje? Ik kan 'm niet vinden. Wil 'm wel voor Linde!
En ik heb zo'n leuk badpakje voor Linde gekocht:
[ afbeelding ]
oh ja hoor foto wel, en meestal zijn ze prima als pyjama of voor binnen ofzo. Verder is het meestal ineens te klein, heel gek is datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aw Huup, ik dacht 'm graties aan je cadeau te doen![]()
Geen kontflap bij dit ding trouwens maar ik snap wat je bedoelt Claudia. Dat hoeft van mij ook niet.
Claudia en Huup, doen jullie het voor het fatsoen nog wel eens aan zo'n pakje of nemen jullie de moeite al niet eens meer om zo als ik in ieder geval 1x een foto er van te maken?
Nog steeds geen tijd gehad om naar de Hema te gaan... Hopelijk woensdag en dan hopen dat hij er nog is. Op de site was hij tijdelijk niet leverbaar (ik dacht een bestelling te doen anders).quote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft vandaag trouwens het rood-wit gestreepte overslagtruitje van de Hema aan. Het is zo'n fijn ding! Heerlijk zacht! Echt newbornspul.
Dat riep mijn man ook, ze heeft al genoeg. Mwah, een setje of 11 in maat 62, daar kan er best nog een bij...dacht ik zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:47 schreef huuphuup het volgende:
ha daar heb ik ook mee in mn handen gestaan juud! superleuk is ie![]()
niet gekocht want we hebben al zoveel enzo![]()
Wou ik ook vragen! Wolf heeft die in 86/92quote:Op maandag 21 maart 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, kleertjes. Wat voor maat is die romper? Ivan heeft hem ook (Hema, toch?) en bij hem zitten die mouwen helemaal niet zo losjes en zo lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi alles in de droger.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef Incantrix het volgende:
En Claudia, gooi jij de rompers in de droger dan?Dat zou het kunnen zijn dan, ik hang ze uit (hoewel ik het ook niet onmogelijk acht dat we tijdens het eten zijn mouwen niet meer oo moeten rollen
)..
Ik heb de volgende maat ook (grotendeels) binnen! En ik heb nog niet gekeken, maar ik vermoed dat ze na een rondje droger niet zo heel groot zullen ziten, haha. Ik krijg Ivan met moeite ook nog wel in een 80 gepropt, maar ik vind het maar niks dat die rompers zo trekken.quote:Leuk! Ik heb de volgende maat ook al binnen voor het grootste deel en gebruik ze ook al. Ze zijn te groot, maar whateverHeb je al wel gekeken? Ben benieuwd welke jij gaat kiezen.. Ik neem aan bij de hema, omdat h&m maar tot 86 rompers heeft?
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, ik wil 'm graag houden voor die eventuele tweede, maar Rienk mag 'm best lenen hoor
En Claudia, gooi jij de rompers in de droger dan?Dat zou het kunnen zijn dan, ik hang ze uit (hoewel ik het ook niet onmogelijk acht dat we tijdens het eten zijn mouwen niet meer oo moeten rollen
)..
Leuk! Ik heb de volgende maat ook al binnen voor het grootste deel en gebruik ze ook al. Ze zijn te groot, maar whateverHeb je al wel gekeken? Ben benieuwd welke jij gaat kiezen.. Ik neem aan bij de hema, omdat h&m maar tot 86 rompers heeft?
Dat 2de pakje!!!!!! Die wil wil wil ik!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Ik kom wel hele leuke andere dingen tegen, kijk voor je buikbaby wickie!
Nadat ik ze zelf heb ingedragen voor hem, bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe jij met die rompers, Inca?!Hier zat ook die romper echt niet zo maf.
Wat een leuke look voor Lente!
Ode aan de Droger!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gaat het over de droger?
De droger is mijn grote liefde.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef wickie het volgende:
[..]
Ode aan de Droger!
De droger is m'n alles! O wat houd ik van U (net zoals de Hema)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |