Het was geenszins grappig hoorquote:
kankerhont kankernerd + pics van je zusje dan kuttekopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het was geenszins grappig hoorEn dat zeg ik niet omdat ik zoveel om japan geef, maar omdat het een grap was van het niveau van een 11-jarige.
Edit: Zojuist aan mijn 11-jarige zusje laten lezen en ze lachte niet, en zei dat TS een kankerhond is.
Eerst pics van je pijve stiemel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
kankerhont kankernerd + pics van je zusje dan kuttekop
Ja, maar die doden in WO2 waren....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hij is leuk. Ik maakte gisteren ook een opmerking tegen een vriendinloze vriend.
"Waarom ga je niet naar Japan, daar liggen de wijven voor het oprapen."
Hij was not amused.
Grappen over WO 2 waar miljoenen joden zijn vermoord kunnen wel maar omdat dit nog 'vers' is is dit not-done
Over 22.3 jaar mag je er grappen over maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Grappen over WO 2 waar miljoenen joden zijn vermoord kunnen wel maar omdat dit nog 'vers' is is dit not-done
en ik zag je ninja edit wel, eerst serieus reageren dat ik er niks van snap, en dan snel stomme troll er neer zetten. ja jij snapt het wel met je kutjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:04 schreef Ezio het volgende:
Zo hee maar goed dat jij het allemaal snapt. Stomme troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |