Hij is gewoon slim... Hij doet alsof hij niks kan, zodat de damesch hun best voor hem doenquote:
ik denk eerder een paar maanden te laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was ik twee dagen te vroeg met die opmerking?.
is wel beterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim... Hij doet alsof hij niks kan, zodat de damesch hun best voor hem doen
Of jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk eerder een paar maanden te laat
alsof jij die tactiek niet probeertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim... Hij doet alsof hij niks kan, zodat de damesch hun best voor hem doen
Ssssttttquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij die tactiek niet probeert
Doe maar 8 jaarquote:
niemand luistert ooit naar Toekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssstttt....
Als je het van het dak af loopt te schreeuwen werkt het straks niet meer...
Daar voelt 'ie niks vanquote:
Wel jammer dat je met zoeen opstelling alleen maar kak-domme dames strikt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie noem jij nu kak-domquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer dat je met zoeen opstelling alleen maar kak-domme dames strikt natuurlijk
En Marijkequote:
Kom kom, een slimme meid verspilt aan een koekoeksjong niet haar tijdquote:
Ur math-skills are excellentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan heb je trouwens al best lang een relatie, vanaf je 17e
Muck is niet domquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, een slimme meid verspilt aan een koekoeksjong niet haar tijd
Ach hij noemde mij gister ook een veredelde hoer, dus het gaat er op vooruitquote:
ik heb nog nooit hoeven betalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach hij noemde mij gister ook een veredelde hoer, dus het gaat er op vooruit
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ur math-skills are excellent
Maar ja dus. Hij is de reden waarom ik dus naar NL ben verhuisd (hebben elkaar ontmoet tijdens het gamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |