quote:
Alleen als je zo friemelt.quote:
Zit Friemelaar nu ook al achter haar aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah jammer nou laatste keer dat ik keek had ze nog een vriend. (ja alles kan stuk) maar daar is ze nu al 10 jaar bij
[..]
Alleen als je zo friemelt.
Nee, maar als ze friet klaarmaakt, dan loop je te janken dat je geen eten krijgtquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit Friemelaar nu ook al achter haar aan?
Tegen zijn weerwolvenbaard kan ik nooit op, natuurlijk.
Boeiend. Die mag ze gewoon houden hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ah jammer nou laatste keer dat ik keek had ze nog een vriend. (ja alles kan stuk) maar daar is ze nu al 10 jaar bij
quote:
quote:
Ligt eraan hoe vaak ze aan het carnavallen is geweestquote:
Oh, en ik hou je aan de afspraak hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Woon bij Eindhoven, maar werk hier wel
En woei. Reacties op mijn (lege) fobo
Ik zal het alvast aan mijn vriend meldenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, en ik hou je aan de afspraak he
Ik lees hier mee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het alvast aan mijn vriend melden
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het alvast aan mijn vriend melden
je moet goed voor Toek zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet nietsMaar ik wil misschien wel
Eerst maar eens zien hoe alles gaat lopen de komende jaren
Ik woon er ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Woon bij Eindhoven, maar werk hier wel
En woei. Reacties op mijn (lege) fobo
je gaat er wel op vooruit nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon er ook niet. Maar zit er nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |