Idd mooie reactie, het lijkt er soms op dat als je Creep een goed nummer vind dat je dan opeens geen echte Radiohead fan meer kan zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef On het volgende:
[..]
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.
Het kan ook nog een Bends-nummer worden hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef TUFKAL het volgende:
Dat t n ok computer nummer zou worden was te verwachten
Iedereen mag goed vinden wat ie wil, en ik zou over niemand een waardeoordeel willen uitspreken, maar mijn persoonlijke mening over Creep:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd mooie reactie, het lijkt er soms op dat als je Creep een goed nummer vind dat je dan opeens geen echte Radiohead fan meer kan zijn
Precies, dat is wat ik heb met PA.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
street spirit (fade out)
Omdat net iets minder geforceerd 'laten wij eens een episch nummer schrijven'
Fake Plastic Treesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
street spirit (fade out)
Omdat net iets minder geforceerd 'laten wij eens een episch nummer schrijven'
Beste nr is uiteraard Fake Plastic Trees, veel te vroeg eruit gegaan. ga jezelf schamen
Is het niet leuker om het topic wat langer open te houden? Zo komen er meer stemmen en is de uitslag dus betrouwbaarder.quote:
Je moet geen of of competitie houden. Gewoon iedereen post zn top 10. Deze uitslag is sowieso niet betrouwbaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Is het niet leuker om het topic wat langer open te houden? Zo komen er meer stemmen en is de uitslag dus betrouwbaarder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |