Ja een paar moeilijke keuzen en ongeveer het dubbele aantal stemmers vanaf de kwart finalesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef BoerBert het volgende:
Grappig dat iedereen dit een stomme finale vindt. Blijkbaar toch ergens iets mis gegaan
Creep beste Radiohead nummer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef On het volgende:
Creep
..
Dan toch maar Paranoid Android, hoewel het een erg moeilijke keuze was heeft deze video de doorslag gegeven.
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Creep beste Radiohead nummer?(Sorry voor de post tussendoor, maar hier moest ik op reageren)
+1quote:ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen
Creep is inderdaad een prima nummer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef On het volgende:
[..]
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.
Idd mooie reactie, het lijkt er soms op dat als je Creep een goed nummer vind dat je dan opeens geen echte Radiohead fan meer kan zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef On het volgende:
[..]
Het was doorspekt met lichte ironie omdat de meningen er zo over verdeeld zijn, maar ik schaam me er niet voor dit nummer als één van mijn favorieten te beschouwen ja.
Het kan ook nog een Bends-nummer worden hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef TUFKAL het volgende:
Dat t n ok computer nummer zou worden was te verwachten
Iedereen mag goed vinden wat ie wil, en ik zou over niemand een waardeoordeel willen uitspreken, maar mijn persoonlijke mening over Creep:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd mooie reactie, het lijkt er soms op dat als je Creep een goed nummer vind dat je dan opeens geen echte Radiohead fan meer kan zijn
Precies, dat is wat ik heb met PA.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
street spirit (fade out)
Omdat net iets minder geforceerd 'laten wij eens een episch nummer schrijven'
Fake Plastic Treesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
street spirit (fade out)
Omdat net iets minder geforceerd 'laten wij eens een episch nummer schrijven'
Beste nr is uiteraard Fake Plastic Trees, veel te vroeg eruit gegaan. ga jezelf schamen
Is het niet leuker om het topic wat langer open te houden? Zo komen er meer stemmen en is de uitslag dus betrouwbaarder.quote:
Je moet geen of of competitie houden. Gewoon iedereen post zn top 10. Deze uitslag is sowieso niet betrouwbaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Is het niet leuker om het topic wat langer open te houden? Zo komen er meer stemmen en is de uitslag dus betrouwbaarder.
Ik niet want nummers 1 kunnen in ronde 1 al afvallen...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef hallo-daar het volgende:
Ik vind zo een toernooi makkelijker dan een top 10 bedenken
Nee vanwege de saaie uitkomst en de enorme anti-climaxquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom gebruik je steeds de? Tong nadoen?
Wat had je dan verwacht, dat er 2 vage b-kantjes in de finale zouden staan?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:08 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Nee vanwege de saaie uitkomst en de enorme anti-climax
nouja paranoid android is er maar met 1 stem verschil in gekomen ten koste van pyramid song dus het had zo maar heel anders kunnen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat er 2 vage b-kantjes in de finale zouden staan?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:44 schreef DO2 het volgende:
Maar het mooiste Radiohead nummer is natuurlijk Karma Police.
Wint het in die categrorie net van Pyramid Song.
Pyramid Song is ook een single geweest en staat sowieso bekend als een populair nummer. De meest gewaardeerde song van Amnesiac. Geen vaag b-kantje dus...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:04 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
nouja paranoid android is er maar met 1 stem verschil in gekomen ten koste van pyramid song dus het had zo maar heel anders kunnen zijn.
Dat is waar maar minder gedoodverfd als paranoid androidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Pyramid Song is ook een single geweest en staat sowieso bekend als een populair nummer. De meest gewaardeerde song van Amnesiac. Geen vaag b-kantje dus...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |