Goed. Niet zo CUL-Workshopperig. Ken gebeure. Levert wel veel tijd op.quote:
En dat!quote:
Ach, is 't niet ook wat gerelateerd aan het weer nu? Als mijn collega's zijn ook moe en lam, geloof ik, na die stralende dinsdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef freecell het volgende:
En dat!
En jullie winnen, ze zijn blijkbaar w'el vaak ziek
(Oudste net weer beter, nu jongste ziek: AAAAAARGH)
Ik ga morgen aan de slag met het project tuin. Nou ja. Balkontuin in mijn geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef borisz het volgende:
Zo de tuin begint weer een beetje er fatsoenlijk uit te zien.
Balen zeg! Wat is de reden dat het plots niet doorgaat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Hmm mijn stageplaats volgend jaar gaat niet door
Nu kan ik weer opzoek en ik was er zo enthousiast over
Ja, er zijn dingen voorgevallen binnen het team maar jij bent er de dupe vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Sarabi het volgende:
Er zijn dingen voorgevallen binnen het team....
Het ligt dus niet aan mij maar wel heel vervleend
De tuinmeubelen zien er weer een beetje fatsoenlijk uit. Ergste onkruid/gras/mos bij de tegels is inmiddels weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de slag met het project tuin. Nou ja. Balkontuin in mijn geval.
Dat is mijn projectje voor morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef borisz het volgende:
Ergste onkruid/gras/mos bij de tegels is inmiddels weg..
Dat is ook nog emotioneel , denk ik zo. Sterkte met de nabehandeling.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Ze is gisteren thuisgekomen en toe belde ze dat ze blij was in haar eigen stoel.
Ik zal zo eens bellen
pics!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
in 25 min een zwarte blazer, zwarte broek (Vero Moda), . Recordshoppen ftw
belangrijkste; ik ben netjes voor mn gesprekken
ah nee he. Heb net aan ouders geshowd en weer uitgetrokkenquote:
gewoon een net wit of zachtroze truitjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je er een bloesje onder of een gezellig topje, FFT?
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ah nee he. Heb net aan ouders geshowd en weer uitgetrokken
Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
gewoon een net wit of zachtroze truitje
vind ik ook, pakje zelf is ook niet stijf. Ik weet dat ze n mantelpak waarderen maar daar voel ik mij niet lekker in en dit is netjes zat. Kan t ook vaker dragen. Ohja heb nog bij de WE gekeken maar was Eur 120,- voor iets wat ik 2x draag, vond ik iets teveel. Dit was Eur 60,-quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
LeukEen bloesje maakt het snel zo streng. Niet teveel cleavage, hè
Bij mij werkt dat altijd averechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarfijn van je mama!
Rood! dat schijnt enorm goed te werken was laatst iets in het nieuws over..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarfijn van je mama!
rood?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rood! dat schijnt enorm goed te werken was laatst iets in het nieuws over..
oh ik krijg dat artikel niet als ik open. Maar helaas, heb geen roodquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hmm misschien pas bij de onderhandelingen lees maar eens
linkje
jammer. Gerecht verder klonk lekker, tot de biersausquote:
morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vriendinnetje. Wanneer ga jij?
ja je gaat als een speer! Vlg week je 2e gesprek toch? 2e klinkt altijd goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
morgen
Volgende week en week daarna alweer gesprek ingepland. Gaat goed met de sollz!
Omdat ik weet waar de nootuitgang zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu bij de vraag: 'waarom zouden we jou aannemen?'. Goeie vraagik heb echt moeite met t beantwoorden van zo'n vraag; mezelf ophemelen
Ik heb nu alweer een reactie terug van een andere schoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, er zijn dingen voorgevallen binnen het team maar jij bent er de dupe van
Laten we nu maar hopen dat je net zoiets leukds, danwel veel leukers tegen komt
dudequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat ik weet waar de nootuitgang zit.
Eerst foto! Dan pas werkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkortnu ff eten en dan naar werk
Ja best wel, academie is echt veel drukker dan ik had verwacht! Maar het is nog hartstikke leuk dus dat is fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Aure! Nog steeds druk met schoolzaken?
Binnenkort waarschijnlijk een date met iemand die ik met uitgaan heb ontmoetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Al een nieuwe vlam in je leven, Aure?
Leuk! Daten is leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Aure het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk een date met iemand die ik met uitgaan heb ontmoetZit nog even een datum af te wachten
Hier alles goed. Druk bezig nieuwe baan te vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Aure het volgende:
DH! Hoe is het met jou? Heb ik nog spannende dingen gemist?
Des te beter!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Aure het volgende:
Ja best wel, academie is echt veel drukker dan ik had verwacht! Maar het is nog hartstikke leuk dus dat is fijnZit alleen wat minder vaak achter de computer nu
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
'wat is de belangrijkste eigenschap van een leider?'. Ik schreef 'natuurlijk overgewicht'
Zal ik doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk! Daten is leukVeel plezier en laat horen hoe het ging.
Aah succes daarmee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier alles goed. Druk bezig nieuwe baan te vinden.
Jaa.. maar ik ben niet zo goed in daten..quote:
Werkt het?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar gezien mijn agenda en het feit dat hij een lakse smser is, is die date pas over 3 weken ofzo
(alhoewel het lakse smsen volgens een vriend van mij een tactiek is
)
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugEn ik zit dan echt CONTINU op m'n telefoon te kijken. Maar ik laat hem ook wachten trouwens
Tis een leuk spelletje
Ja ach, dan hebben we elkaar straks in ieder geval nog iets te vertellen en hebben we niet alles al via sms besprokenquote:
ik ben laksheid behoorlijk zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugEn ik zit dan echt CONTINU op m'n telefoon te kijken. Maar ik laat hem ook wachten trouwens
Tis een leuk spelletje
Ik hoor het al dat worden er acht minimaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij braaf voor om vanavond maximaal vier glazen alcohol te drinken. Heb met iemand afgesproken in de stad; de vorige keer dat we samen de hort opgingen, eindigde in complete dronkenschap voor ons allebei
Dat was ook de avond dat ik Tripel Karmelieten dronk alsof het pintjes warenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef borisz het volgende:
Ik hoor het al dat worden er acht minimaal.
Ik vind het voor nu wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben laksheid behoorlijk zat eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij braaf voor om vanavond maximaal vier glazen alcohol te drinken. Heb met iemand afgesproken in de stad; de vorige keer dat we samen de hort opgingen, eindigde in complete dronkenschap voor ons allebei
Je dronk iig goed spulquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was ook de avond dat ik Tripel Karmelieten dronk alsof het pintjes waren
lol!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
'wat is de belangrijkste eigenschap van een leider?'. Ik schreef 'natuurlijk overgewicht'
Een blik muffins? Lemon-poppyseed cake? Wat hier altijd een enorme hit is: banana maple toffee cake. Niet echt een lastige.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm denk eens even mee: ik heb nog een halve chocoladetaart, dat is wel genoeg voor morgen, en ik maak er iig nog een cheesecake bij. Maar voor de zekerheid zou ik nog wel iets makkelijks er bij willen, wat zou ik kunnen doen??
cakejes/muffinsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm denk eens even mee: ik heb nog een halve chocoladetaart, dat is wel genoeg voor morgen, en ik maak er iig nog een cheesecake bij. Maar voor de zekerheid zou ik nog wel iets makkelijks er bij willen, wat zou ik kunnen doen??
Hmm.. maple klinkt als iets wat ik vandaag niet meer ergens hier in het dorp ga vinden, dus dat valt afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een blik muffins? Lemon-poppyseed cake? Wat hier altijd een enorme hit is: banana maple toffee cake. Niet echt een lastige.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
jaa voorbereiding zit erin voor nuom half 6 komt vriendin en dan rijden we naar Gouda, eten!
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
jaa voorbereiding zit erin voor nuom half 6 komt vriendin en dan rijden we naar Gouda, eten!
Heb je lekkere neutrale olijfolie, Sun? Ik heb een recept voor een heel lekkere sinaasappelcake met pijnboompitten. Of klinkt dat te linksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. maple klinkt als iets wat ik vandaag niet meer ergens hier in het dorp ga vinden, dus dat valt af![]()
Muffins kan.. maar ik kan er maar 6 tegelijk maken, dus dat wordt weer een heel gedoe.
Een cake is wel een goed idee eigenlijkHet maanzaad gaat een issue worden, maar wellicht heb je een lekker ander recept?
Ik heb een tijd terug heerlijke wortelcake gemaakt maar ben dat recept kwijt geraaktgeen idee meer waar ik dat uit/van heb gemaakt.
Nee klinkt op zich wel ok! zit alleen nu te denken dat ik misschien maar gewoon een goede appeltaart moet maken, daarvan weet ik ook zeker dat het lukt en dat iedereen het lekker gaat vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je lekkere neutrale olijfolie, Sun? Ik heb een recept voor een heel lekkere sinaasappelcake met pijnboompitten. Of klinkt dat te links
We zouden in het kader van de restaurantweek naar de Havixhorst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Aure het volgende:
Haai Lie!
Beterschap voor mr. Lie! Wat voor etentje heb je zondag?
Leuk! Zou dan inderdaad jammer zijn als je niet kan gaan.. Hopen dat ie maar snel opknapt danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
We zouden in het kader van de restaurantweek naar de Havixhorst.
http://www.dehavixhorst.nl/
Sun, als je je vandaag nog naar de winkel kan slepen moet je eigenlijk deze maken. Niet dat ik onbescheiden ben, maar dit is een fantastische taart.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee klinkt op zich wel ok! zit alleen nu te denken dat ik misschien maar gewoon een goede appeltaart moet maken, daarvan weet ik ook zeker dat het lukt en dat iedereen het lekker gaat vindeneven makkelijk doen dus.. ga morgen wel zelf 2 broden maken, dus genoeg te doen
Jahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee klinkt op zich wel ok! zit alleen nu te denken dat ik misschien maar gewoon een goede appeltaart moet maken, daarvan weet ik ook zeker dat het lukt en dat iedereen het lekker gaat vindeneven makkelijk doen dus.. ga morgen wel zelf 2 broden maken, dus genoeg te doen
Ohja!! Die wilde ik idd nog uitproberen!! Denk dat ik dat wel aan kan vanaafquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sun, als je je vandaag nog naar de winkel kan slepen moet je eigenlijk deze maken. Niet dat ik onbescheiden ben, maar dit is een fantastische taart.
[FOK!-kookboek] Brood & Banket
Mensen die bij de CUL Jubileum meet waren, even een beetje support. golfer en bluezz hebben m ook al eens gemaakt en hij is écht de moeite waard
Is het de lemon?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja!! Die wilde ik idd nog uitproberen!! Denk dat ik dat wel aan kan vanaafMaak ook de cheesecake nog eens, dan past het mooi bij elkaar
![]()
Hangt van de cadeautjes afquote:
die chocoladetaart telt dubbel, dus komt mooi uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb er vier! Dus dan mag ik van eentje twee
Tsja, ik heb hier een springvorm van 24 of 25 cm doorsnede, en dat is prima. Het is best een goed formaat taartquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lein: ik heb vrij grote springvormen: heb ik dan genoeg aan het recept? Ik heb ook een vlaaivorm, daar zou ik het ook in kunnen doen.. maar die is ook best groot.
Ok, dan hou ik het zo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, ik heb hier een springvorm van 24 of 25 cm doorsnede, en dat is prima. Het is best een goed formaat taart
Hoop ik ook iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef DarkElf het volgende:
arme muffin, beest heeft een hoop te verduren zegnou hopen dat t echt weg is en beter gaat.
Van de hoeveelheid cadeautjes?quote:
Je kan ook je oven op de hoogste stand zetten, en als de oven heet is de taart erin zetten en regelmatig blijven kijken of hij al mooi egaal bruin is. Duurt hoogstens 10 minutenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, dan hou ik het zo!![]()
Gaat dat makkelijk trouwens dat eiwit bruinen?? Verbrand het niet snel?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van de hoeveelheid cadeautjes?![]()
* PdeHoog gaat 20 5-eurocent-muntjes per stuk inpakken
Voor jou ligt hier ook nog watquote:
Ok, thamx! Onze grill is vrij agressief, dus denk dat ik deze methode ga aanhoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan ook je oven op de hoogste stand zetten, en als de oven heet is de taart erin zetten en regelmatig blijven kijken of hij al mooi egaal bruin is. Duurt hoogstens 10 minutenMaar ik vind dat het niet snel verbrand, maar je moet er wel bij blijven zeg maar
Ja, maar toen je over die laatste taart begon had ik de cadeautjes al gekochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb taart gebakken (althans, morgen heb ik dat gedaan)
Je hebt gewoon een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar toen je over die laatste taart begon had ik de cadeautjes al gekocht
Dat helpt altijd alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb taart gebakken (althans, morgen heb ik dat gedaan)
Ja toen ik dat zag dacht ik ook ff van iewwww, golfer vertelde ook al dat ie niet gezekerd wasquote:
pff hij liever dan ik. wel prettig dat jullie ervan af zijn straksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja toen ik dat zag dacht ik ook ff van iewwww, golfer vertelde ook al dat ie niet gezekerd was
Dat is belangrijk en fijn ff onder vrouwen, want zo is het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag trouwens bij mijn sch. ouders geweest, lunch. was gezelligSchoonmama moest wel even haar ei kwijt bij me (zodra de mr en zijn vader even hun hielen gelicht hadden *grin) maar ben allang blij dat ze soms even stoom af kan blazen in deze situatie.
Ja, idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is belangrijk en fijn ff onder vrouwen, want zo is het gewoon
logisch hij heeft nogal wat ellende meegemaakt en nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin terugZe hebben harde ontlasting eruit gehaald. En ik herkende Muffin echt niet
Hij lag een portie te grommen en te blazen in de DA kooi
![]()
Ja, alles nog altijd in dezelfde buurt, er staat genoeg te koop.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:23 schreef DarkElf het volgende:
oh balen Kaas!
Nou vol goede moed weer verder dan!
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef DarkElf het volgende:
ben je veel thuis dit weekend? (rust en regelmaat?;))
ah jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMorgen vanaf 1 uur weg tot een uur of 10 en dan de volgende dag van half 9 tot een uur of half 3.
Dat van dat gruis ben ik echt heel blij meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
@Pee dat is goed kattennieuws eindelijk
Nou ben benieuwd! hebben allebei die huizen wel tuinen ook? Dat willen jullie toch graag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, alles nog altijd in dezelfde buurt, er staat genoeg te koop.Al beginnen we nu wel op de bodem te geraken.
Huis next woensdag is eigenlijk iets te duur, maar als we wat concessie doen m.b.t. het afwerkingsniveau en het verbouwen beperken tot de hoognodige zaken moet het nog wel lukken.
Huis next maandag is uit 1896 en heeft officieel geen 2e slaapkamer, wat een van onze wensen is, maar wel een aanbouw in de slaapkamer wat als studeerruimte dienst doet. wellicht is dat om te bouwen als 2e slaapkamer maar dat moeten we nog bekijken.
Maar wat nu te doen met de obstipatie dan? Enig idee hoe dat is gekomen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat van dat gruis ben ik echt heel blij meeDat voer heeft dus duidelijk een goede uitwerking gehad.
Dude, heb je nog briljante iPad-app-tips?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wat nu te doen met de obstipatie dan? Enig idee hoe dat is gekomen?
Fijn dat het gruis weg was in elk geval.
Heb ik de DA gevraagd: mogelijke oorzaken zijn een beginnend nierprobleem (quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wat nu te doen met de obstipatie dan? Enig idee hoe dat is gekomen?
Fijn dat het gruis weg was in elk geval.
Ja dat willen we graag ja. Alleen wordt dat wat lastig gezien het aanbod in de buurt waar we willen wonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef DarkElf het volgende:
Nou ben benieuwd! hebben allebei die huizen wel tuinen ook? Dat willen jullie toch graag?
ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat willen we graag ja. Alleen wordt dat wat lastig gezien het aanbod in de buurt waar we willen wonen.
Huis maandag heeft volgens mij geen balkon, althans niet in de advertentie op Funda gezien.
Huis woensdag heeft een zonnig balkon op het zuiden.
Beide appartementen zijn op de 1e etage.
Ik hoop dat jullie wat vinden, Kaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat willen we graag ja. Alleen wordt dat wat lastig gezien het aanbod in de buurt waar we willen wonen.
Huis maandag heeft volgens mij geen balkon, althans niet in de advertentie op Funda gezien.
Huis woensdag heeft een zonnig balkon op het zuiden.
Beide appartementen zijn op de 1e etage.
http://www.squeezepad.com/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude, heb je nog briljante iPad-app-tips?
Ja!! ik moest dat ook nog zeggen ik vond ze erg mooi, heel sprekend,veel sfeer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
En Isa, thnx voor de compliment over de foto's van gister
Ja, ik ook. Huis woensdag heeft de beste papieren, een ligbad in de badkamer, een zonnig balkon en 2 slaapkamers. Pff wel vervelend idd als 't net voor je neus wordt weggekaapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Nou Kaas hopen dat het wat wordt dan! En wat een dompertje.
En Mufje, arme poek
dat moet idd frustrerend zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Huis woensdag heeft de beste papieren, een ligbad in de badkamer, een zonnig balkon en 2 slaapkamers. Pff wel vervelend idd als 't net voor je neus wordt weggekaapt.Hoop dat 't niet weer gebeurt.
wel leuk modelletje maar beetje saaie kleuren (vind ik dan he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef LieLie het volgende:
Dit is ook wel een grappig jurrekie
http://www.zalando.nl/jen(...)s-ve121i01w-102.html
Ja, maar 't is niet altijd feestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel leuk modelletje maar beetje saaie kleuren (vind ik dan he?)
Ja, het spel Monkey Island!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude, heb je nog briljante iPad-app-tips?
Heb je wel iets laxerends meegekregen voor nood?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik de DA gevraagd: mogelijke oorzaken zijn een beginnend nierprobleem (![]()
![]()
Dat wil ik heul niet horen
) en te weinig beweging. Vooralsnog is het advies om 2x 10 minuten per dag de laserpointer te gebruiken. Denk alleen dat ik brownie dan ff de kamer uit moet bonjouren want als brownie erachteraan gaat, blijft muffin gewoon zitten
![]()
Overigens zie ik hier ( http://www.dierenarts-noo(...)otheek-&directory=97 ) ook stress als oorzaak staan! Stress hebben we genoeg gehad de laatste drie weken
Dan ben je dichtbij geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lol!!!!!
Lekker met de pont naar Maassluis. Te veel file anders
Vergeet niet dat jullie als opdrachtgever aansprakelijk zijn voor hoe het werk wordt uitgevoerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja toen ik dat zag dacht ik ook ff van iewwww, golfer vertelde ook al dat ie niet gezekerd was
Nee hoor. Hij heeft zijn eigen klusbedrijf en is zelf verantwoordelijk daarvoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef Den_Haag het volgende:
Vergeet niet dat jullie als opdrachtgever aansprakelijk zijn voor hoe het werk wordt uitgevoerd
Lekker op tijd weer Pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk moet nog een leuk cadeautje verzinnen voor Sun
In tegenstelling tot bepaalde andere dames (ik kijk je bewust niet aan nuquote:
Oh, ik heb wel tijd over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bepaalde andere dames (ik kijk je bewust niet aan nu) heb ik nou eenmaal wat minder tijd. Zeker met de zorgen om mijn probleemkatertje
Jij welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel tijd over?
En ik plaag je maar
Glas ijs, meneer de Hoog, glad ijsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij welAls je VIER cadeautjes kan kopen, dna heb je tijd teveel
IJs is ALTIJD glad, mevrouw Liequote:
Dood aan msn, dom programmaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
En Lie, ik negeer je niet op MSN maar je staat op offline en je reageert niet op mijn boodschappen
De programma's zijn niet dom! De mensen die er niet mee om kunnen gaanquote:
Wirklich! Ik ben goed met computers, serieus. Maar MSN is een stupide programma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De programma's zijn niet dom! De mensen die er niet mee om kunnen gaan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog ff laten leven ja, zit met me kind te kleppen
Daarom heb en gebruik ik het ook niet. Sowieso chatprogramma's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
Wirklich! Ik ben goed met computers, serieus. Maar MSN is een stupide programma.
Wat is er nou weer mis met chatprogramma's?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom heb en gebruik ik het ook niet. Sowieso chatprogramma's.
Wat is er mis met echt met mensen praten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Wat is er nou weer mis met chatprogramma's?
Niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er mis met echt met mensen praten?
Zó blij dat wij met elkaar mailen schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
Wat is er mis met echt met mensen praten?
Het scheelt weer naar boven lopen om iets te vragen aan mijn broertjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom heb en gebruik ik het ook niet. Sowieso chatprogramma's.
Luiaardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Het scheelt weer naar boven lopen om iets te vragen aan mijn broertje.
Wacht even. Ik stuur je wel een sms-je.quote:
hehe lekker liggen rulesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wel Hobbeke ?
* Bluezz gaat even een golfertje knappen op de bank
Ow dat is echt balen hobquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef MissHobje het volgende:
hehe lekker liggen rules
En nee niet zo, gewrichten nouja hele lichaam werkt me tegen enzo.
verder wel ok
weekend lekker werken.
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik ben gevraagd een trouwfeest te fotograferen![]()
Niet overdag, daar huren ze een prof voor, maar ze vonden de feestfoto's die we voor een andere collega hebben gemaakt zo leuk en mooi dat ze dat ook graag willen
![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
spetters op mijn bril..
maar de taarten zijn klaar en staan in de koeling!Lemonlijntaart ziet er prachtig uit met de merengue er op, ben heel benieuwd hoe die smaakt.. Heb morgen wel een overkill aan taart gok ik, maar denk dat de heren handballers dat zondag wellicht nog wel kunnen waarderen
![]()
Niet overdag, daar huren ze een prof voor, maar ze vonden de feestfoto's die we voor een andere collega hebben gemaakt zo leuk en mooi dat ze dat ook graag willen
![]()
Oe klinkt lekker zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
spetters op mijn bril..
maar de taarten zijn klaar en staan in de koeling!Lemonlijntaart ziet er prachtig uit met de merengue er op, ben heel benieuwd hoe die smaakt.. Heb morgen wel een overkill aan taart gok ik, maar denk dat de heren handballers dat zondag wellicht nog wel kunnen waarderen
![]()
![]()
Ja zo;n beetje wel. Krijg andere meds, dat hoor ik vlg week of dat goed gekeurd is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen hobzit je in de medische molen daarvoor?
Telefoonnummers/speeksel uitgewisseld?quote:
Wat een leuke bijnaam voor de cakejesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor bankhangen met Spa Appel en Bad Boys 2
Heb je er wel baat bij dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Ja zo;n beetje wel. Krijg andere meds, dat hoor ik vlg week of dat goed gekeurd is.
Ja dat zijn leuke klussen!! Doe dat soort dingen dan ook vaak gewoon als cadeautjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe klinkt lekker zegen lekkere taart gaat altijd schoon op
En tof om dat feest te fotograferen, dat lijkt me een hele eer
Ohh flauw is dat he..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Bluezz het volgende:
mmm we hadden even geroken aan een nieuwbouwproject hier in de duinen, maar we verdienen te veelzag onszelf eigenlijk al een beetje daar wonen
Maar dit is ook zo'n heerlijk huis dus wat zeur ik
![]()
![]()
aparte kaart; frans, indiaas en hollands door elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Uit pure frustratie over onze tegenvallende ervaring met de Reaturantweek bij Apicius gaan we morgenavond buiten de Retaurantweek om een herkansing wagen bij een relatief nieuwe tent in Haarlem die lovende kritieken krijgt over de goede, simpele keuken:
http://www.bijtholen.nl/
en dan is mijn laatste nabetaling van mijn ex-werkgever er wel weer helemaal doorheen
nee ik doe nooit wat met iemand die wel leuk is. zo kom ik natuurlijk nooit aan een leuk vriendje hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Telefoonnummers/speeksel uitgewisseld?
Nou hetgeen wat ik nu gebruik, werkt niet meer zo goed, dus ga ik op een ander merk zeg maar over, dat werkt wellicht weer iets beter, is ook weer iets beter ontwikkelt intussen, dus ik hoop dat wat beter gaat worden, zou wel tof zijnquote:
ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Uit pure frustratie over onze tegenvallende ervaring met de Reaturantweek bij Apicius gaan we morgenavond buiten de Retaurantweek om een herkansing wagen bij een relatief nieuwe tent in Haarlem die lovende kritieken krijgt over de goede, simpele keuken:
http://www.bijtholen.nl/
en dan is mijn laatste nabetaling van mijn ex-werkgever er wel weer helemaal doorheen
Vanochtend begon onze conferentie met een filmpje van Koot en Bie over het ministerie van Controle uit 1982. Nu nog ongelofelijk treffend EN bijzonder humoristischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Van Kooten en De Bie zijn zo heerlijk om terug te zien.
Heel veel is nog actueel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef TAV74 het volgende:
Vanochtend begon onze conferentie met een filmpje van Koot en Bie over het ministerie van Controle uit 1982. Nu nog ongelofelijk treffend EN bijzonder humoristisch
Klopt, behoorlijk geniaal. Moet toch eens een DVD box van ze bestellen geloof ik. Ken ze uiteraard goed genoeg, maar werd vanochtend toch wel getroffen door vele rake typeringenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel is nog actueel.
Ook de dingen uit 1972 die ik terug zie nu.
Waar en wat?quote:
Nu Ned2.quote:Koot en Bie
Oh dat is echt klote danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Nou hetgeen wat ik nu gebruik, werkt niet meer zo goed, dus ga ik op een ander merk zeg maar over, dat werkt wellicht weer iets beter, is ook weer iets beter ontwikkelt intussen, dus ik hoop dat wat beter gaat worden, zou wel tof zijn
Het verschil voor mij in toedienen sucks wel bigtime had een automatische prikpen, en nu wordt het weer een echte injectie![]()
![]()
![]()
en laat ik nu extreme prikangst hebben ontwikkelt.Maar gelukkig komt er dan voorlopig iemand voor om mij daarin te helpen, dus ik hoop dat ik snel van die angst af ben.
stom gedoe
Italiaan is altijd goed.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuke bijnaam voor de cakejes![]()
Yupquote:
Italiaanse falafelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Mits ze niet op je knieschijven mikken.
Oh bummer, maar koffie ook heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik lust niet zo graag toet Hobje.
Kopje koffie dus.
Mijn tafeldame had een toetje met ijs en wodka. IJs maken ze er zelf, en het zag er lekker uit moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh bummer, maar koffie ook heerlijk
Ik ben wel een toetjes fan maar het moet zelf gemaakt zijn en er top uitzien, heel veel restaurants kunnen dat nog steeds niet..
hehe uitdaging, lijkt me eerlijk gezegd niet lekker, hartige ijs smaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn tafeldame had een toetje met ijs en wodka. IJs maken ze er zelf, en het zag er lekker uit moet ik zeggen!
Als het nou naar kaas en salami zou smaken...
Knoflookijs bij http://www.garlicqueen.nl/ is bijvoorbeeld zalig hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe uitdaging, lijkt me eerlijk gezegd niet lekker, hartige ijs smaak.
Gek ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Knoflookijs bij http://www.garlicqueen.nl/ is bijvoorbeeld zalig hoor!
wle op tijd uit je coma zijn hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat was leuk, Jurkje's verjaardagdiner. Mijn olijfolie/balsamico combo van Oil & Vinegar deed het goed.
Nuna wat whisky
Ik heb gemist wie het Jurkje isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat was leuk, Jurkje's verjaardagdiner. Mijn olijfolie/balsamico combo van Oil & Vinegar deed het goed.
Nuna wat whisky
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie het Jurkje is
Dus wakkertjes worden en vertellen wie dat kleedje is.
Bellen mag ook![]()
Zoiets en daar deed hij zijn L.-etje weer tegenaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Was Jurkje niet het kleedje na de stipjes?
Flauwerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets en daar deed hij zijn L.-etje weer tegenaan?
Dat is nog te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoor het NOS-journaal net zeggen over het gironummer voor Japan:
Asje iets wil doen moejje storten op giro..,. etc
Wat is dat nou voor rare aanspreekstijl?
Vorige maand zei de NOS nog gewoon 'U' tegen mij en de medekijkers.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen.
Zolang ze bij het Journaal geen SMS of MSN-taal gaan hanteren kan ik het nog net volgen.
str j gft op nr 555
ofzoiets?
Vorige maand was je krant ook nog gewoon een krant i.p.v. een tabloid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Vorige maand zei de NOS nog gewoon 'U' tegen mij en de medekijkers.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vorige maand was je krant ook nog gewoon een krant i.p.v. een tabloid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
Pijn. Heb toch teveel meegeholpen met die klusser vandaag.Eigen wijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ja, beetje wel. Maar ook wel weer lekker om pijn te voelen omdat je iets lichamelijks hebt gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Maar ook wel weer lekker om pijn te voelen omdat je iets lichamelijks hebt gedaan.Ja dacht je dat je vrouwke haar pappenheimers niet kende... Natuurlijk wist die alweer hoe laat het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje oppassen hoor golfer. Je grenzen opzoeken is begrijpelijk natuurlijk, maar je mot nog langer meer hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
Help eens mee om een keus te maken voor welk liedje je moet auditeren door de opties te noemen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Help eens mee om een keus te maken voor welk liedje ik toch moet auditeren
Dus. En. Dat. Want. Het. Staat. Er.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Help eens mee om een keus te maken voor welk liedje je moet auditeren door de opties te noemen?
Mijn voorlopige voorkeuren met een heel erge voorkeur voor Blondie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Help eens mee om een keus te maken voor welk liedje ik toch moet auditeren
- Denis Blondie
- Jimmy Boudewijn de Groot
- Michel Anouk
- Sir Duke Stevie Wonder
Sir Duke ken ik uit mijn hoofd. Blondie is een brug te ver want Frans. Jimmy van BdG is NLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Help eens mee om een keus te maken voor welk liedje je moet auditeren door de opties te noemen?
Bluezz, ik heb geen idee eigenlijk. Volgens mij een nummer met wat power. Niet Hey Jude bijvoorbeeld. Dat lijkt me te teer, te klein. Bij jou hoort iets fels.
Wat vind jij zelf het leukste nummer Bluezz?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat er voor Michel van Anouk de hele goegemeente bij de mic gaat staan
Sir Duke is een ouwe liefde en zit er eigenlijk nu al 'in' en Denis zou ik voor golfer willen zingen en Michel is wel for me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat vind jij zelf het leukste nummer Bluezz?
Ik ken er een heleboel niet, het lijstje zo bekijkend.
Oh maar dat zingt ze niet hoor, dat is slechts de officiële tekst.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Denis Denis avec tes yeux si bleus
Denis Denis Quand j`ai peche` pour deux
Denis Denis Pour un baiser d`eternite`
Denis Denis Je suis folle de toi
Denis Denis Embrasse moi ce soir
Denis Denis Pour un baiser d`eternite
Holy foek
Oh sje tem want : wij zitten dit te oefenen, en ik weet gewoon niet wat ik zeg en het klinkt gewoon heel grappigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh maar dat zingt ze niet hoor, dat is slechts de officiële tekst.
Ze zingt:
denies denies effek tesjeu siebleu
denies denies kant sjee pesj poer deu etc.
Dat is zó niet Frans, dat je je daar vooral geen zorgen over moet maken Bluezz. Ik vind dat ook de sjeu van dat liedje eigenlijk, dat Engelse murmel-Frans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |