Goed. Niet zo CUL-Workshopperig. Ken gebeure. Levert wel veel tijd op.quote:
En dat!quote:
Ach, is 't niet ook wat gerelateerd aan het weer nu? Als mijn collega's zijn ook moe en lam, geloof ik, na die stralende dinsdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef freecell het volgende:
En dat!
En jullie winnen, ze zijn blijkbaar w'el vaak ziek
(Oudste net weer beter, nu jongste ziek: AAAAAARGH)
Ik ga morgen aan de slag met het project tuin. Nou ja. Balkontuin in mijn geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef borisz het volgende:
Zo de tuin begint weer een beetje er fatsoenlijk uit te zien.
Balen zeg! Wat is de reden dat het plots niet doorgaat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Hmm mijn stageplaats volgend jaar gaat niet door
Nu kan ik weer opzoek en ik was er zo enthousiast over
Ja, er zijn dingen voorgevallen binnen het team maar jij bent er de dupe vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Sarabi het volgende:
Er zijn dingen voorgevallen binnen het team....
Het ligt dus niet aan mij maar wel heel vervleend
De tuinmeubelen zien er weer een beetje fatsoenlijk uit. Ergste onkruid/gras/mos bij de tegels is inmiddels weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de slag met het project tuin. Nou ja. Balkontuin in mijn geval.
Dat is mijn projectje voor morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef borisz het volgende:
Ergste onkruid/gras/mos bij de tegels is inmiddels weg..
Dat is ook nog emotioneel , denk ik zo. Sterkte met de nabehandeling.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Ze is gisteren thuisgekomen en toe belde ze dat ze blij was in haar eigen stoel.
Ik zal zo eens bellen
pics!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
in 25 min een zwarte blazer, zwarte broek (Vero Moda), . Recordshoppen ftw
belangrijkste; ik ben netjes voor mn gesprekken
ah nee he. Heb net aan ouders geshowd en weer uitgetrokkenquote:
gewoon een net wit of zachtroze truitjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je er een bloesje onder of een gezellig topje, FFT?
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ah nee he. Heb net aan ouders geshowd en weer uitgetrokken
Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
gewoon een net wit of zachtroze truitje
vind ik ook, pakje zelf is ook niet stijf. Ik weet dat ze n mantelpak waarderen maar daar voel ik mij niet lekker in en dit is netjes zat. Kan t ook vaker dragen. Ohja heb nog bij de WE gekeken maar was Eur 120,- voor iets wat ik 2x draag, vond ik iets teveel. Dit was Eur 60,-quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
LeukEen bloesje maakt het snel zo streng. Niet teveel cleavage, hè
Bij mij werkt dat altijd averechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarfijn van je mama!
Rood! dat schijnt enorm goed te werken was laatst iets in het nieuws over..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde ook snel, dat helpt blijkbaarfijn van je mama!
rood?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rood! dat schijnt enorm goed te werken was laatst iets in het nieuws over..
oh ik krijg dat artikel niet als ik open. Maar helaas, heb geen roodquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hmm misschien pas bij de onderhandelingen lees maar eens
linkje
jammer. Gerecht verder klonk lekker, tot de biersausquote:
morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vriendinnetje. Wanneer ga jij?
ja je gaat als een speer! Vlg week je 2e gesprek toch? 2e klinkt altijd goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
morgen
Volgende week en week daarna alweer gesprek ingepland. Gaat goed met de sollz!
Omdat ik weet waar de nootuitgang zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu bij de vraag: 'waarom zouden we jou aannemen?'. Goeie vraagik heb echt moeite met t beantwoorden van zo'n vraag; mezelf ophemelen
Ik heb nu alweer een reactie terug van een andere schoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, er zijn dingen voorgevallen binnen het team maar jij bent er de dupe van
Laten we nu maar hopen dat je net zoiets leukds, danwel veel leukers tegen komt
dudequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat ik weet waar de nootuitgang zit.
Eerst foto! Dan pas werkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkortnu ff eten en dan naar werk
Ja best wel, academie is echt veel drukker dan ik had verwacht! Maar het is nog hartstikke leuk dus dat is fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Aure! Nog steeds druk met schoolzaken?
Binnenkort waarschijnlijk een date met iemand die ik met uitgaan heb ontmoetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Al een nieuwe vlam in je leven, Aure?
Leuk! Daten is leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Aure het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk een date met iemand die ik met uitgaan heb ontmoetZit nog even een datum af te wachten
Hier alles goed. Druk bezig nieuwe baan te vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Aure het volgende:
DH! Hoe is het met jou? Heb ik nog spannende dingen gemist?
Des te beter!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Aure het volgende:
Ja best wel, academie is echt veel drukker dan ik had verwacht! Maar het is nog hartstikke leuk dus dat is fijnZit alleen wat minder vaak achter de computer nu
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
'wat is de belangrijkste eigenschap van een leider?'. Ik schreef 'natuurlijk overgewicht'
Zal ik doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk! Daten is leukVeel plezier en laat horen hoe het ging.
Aah succes daarmee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier alles goed. Druk bezig nieuwe baan te vinden.
Jaa.. maar ik ben niet zo goed in daten..quote:
Werkt het?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar gezien mijn agenda en het feit dat hij een lakse smser is, is die date pas over 3 weken ofzo
(alhoewel het lakse smsen volgens een vriend van mij een tactiek is
)
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugEn ik zit dan echt CONTINU op m'n telefoon te kijken. Maar ik laat hem ook wachten trouwens
Tis een leuk spelletje
Ja ach, dan hebben we elkaar straks in ieder geval nog iets te vertellen en hebben we niet alles al via sms besprokenquote:
ik ben laksheid behoorlijk zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij smst echt makkelijk een dag later of 2 dagen later terugEn ik zit dan echt CONTINU op m'n telefoon te kijken. Maar ik laat hem ook wachten trouwens
Tis een leuk spelletje
Ik hoor het al dat worden er acht minimaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij braaf voor om vanavond maximaal vier glazen alcohol te drinken. Heb met iemand afgesproken in de stad; de vorige keer dat we samen de hort opgingen, eindigde in complete dronkenschap voor ons allebei
Dat was ook de avond dat ik Tripel Karmelieten dronk alsof het pintjes warenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef borisz het volgende:
Ik hoor het al dat worden er acht minimaal.
Ik vind het voor nu wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben laksheid behoorlijk zat eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij braaf voor om vanavond maximaal vier glazen alcohol te drinken. Heb met iemand afgesproken in de stad; de vorige keer dat we samen de hort opgingen, eindigde in complete dronkenschap voor ons allebei
Je dronk iig goed spulquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was ook de avond dat ik Tripel Karmelieten dronk alsof het pintjes waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |