Pessie dat is wel een heel mooie reden om de wieg door te geven

Nikki hoe gaat het nu?
Tico hoe gaat het?
En Sola nog nieuws of ben je druk met de studie?
Vanmiddag heeft ze er uiteindelijk niet in geslapen, nu ligt ze voor het eerst te tukken in het ledikant

Afgelopen zaterdag kwam ik thuis van werk en had Ylana van M. voor het eerst een soepstengel gekregen nadat ze een stuk banaan had vermoord. Ze was al even klaar met 'eten' maar toen ik aan kwam zag ik haar van verre (buiten nog dus

) steeds maar de kauwbeweging maken, zag er zó grappig uit! Ze is er de hele avond mee doorgegaan, ze bleef kauwen. Toen ik haar zondagmorgen uit haar bedje haalde bleek alles zoveel indruk te hebben gemaakt dat ze, jawel, nog steeds lag te kauwen

Ze gaat steeds meer van de broodkorst die we geven echt binnen krijgen, gewoon binnen een week zien we echt vooruitgang, zo knap hoe dat gaat in zo'n korte tijd.
Er is toch een soort schema van voedselintroductie? Ik weet nog dat we bij Tobias zijn begonnen met groente, daarna fruit en daarna weer de graanproducten, bij Ylana ben ik veel meer door elkaar bezig.
Zodra je met ene lepel aankomt wil ze als je geluk hebt maximaal 2 keer haar mond open doen en daarna weigert ze echt. Andere kant opkijken, draien, lachen, kletsen en zodra ze die lepel ziet gaan die kaken op elkaar. Gelukkig wilde ik toch al gaan rapley-en en zo te merken is Ylana het er volledig mee eens

Tobias werd giftig van Raply, die merkte dat hij dat spul in zijn handen kon eten maar kreeg er naar zijn zin veel te weinig van binnen, zodra ik het prakte/pureerde en op een lepel aanbood vondie het geweldig! Kleine vreetzak, maar zelf doen met zo'n 6-9 maanden

dat was echt niets voor hem. Zo leuk om te zien hoe Ylana anders is en zo'n eigen willetje heeft al.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana