voor het kroelen met jo natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:05 schreef suzi1 het volgende:
ik snap nog steeds niet dat net5 phil erin wil houden
Waarom krijg ik het idee dat jij Flipje niet zo mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef TimeJumper het volgende:
Het meest heb ik nog medelijden met Sharon, vastzitten aan zo'n irritante minkukel.
Ja, ook ik vond het plotseling wat prettiger om naar Laura te kijken.. Goed van Karim dat ie het beste in de mens naar boven kan halen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, en dat is toch wel heel bijzonder![]()
Sinds het eerst sinds SST vond ik gisteren vanaf dat Laura aan Karim vastzat, Laura nog een beetje te behappen en kon ik zonder heel veel irritatie kijken.
Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat
en maik terug voor sex met moquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor het kroelen met jo natuurlijk
Gisteren zate ze meer in de richting en werd er zelfs gezegd, ik heb een relatie met een olympisch sporter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef Tamaartje het volgende:
Jammer dat ze het hart niet kunnen linken aan liefde
Ik gok, (en ik weet het niet zeker)... omdat ie er per dag zo'n 400 posts aan wijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jij Flipje niet zo mag?
en kriebelen van laura met guido was ver over dus die kon naar huisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en maik terug voor sex met mo
nou schiet mij maar lek
Ze is niet op de streams te zien nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef ariehaan het volgende:
Is Aafke al aan een sigaretje toe? (geen streams)
Nou ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:05 schreef suzi1 het volgende:
ik snap nog steeds niet dat net5 phil erin wil houden
goeie conclusiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en kriebelen van laura met guido was ver over dus die kon naar huis
Ja wat raarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jij Flipje niet zo mag?
Dat moet de verdienste van Karim zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ook ik vond het plotseling wat prettiger om naar Laura te kijken.. Goed van Karim dat ie het beste in de mens naar boven kan halen!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat Karim/Laura het geheim van Philip gaan raden
Denk dat ze dan los mogen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef diditje64 het volgende:
het probleem is een beetje als phillip drukt dat sharon er naast moet zitten of zie ik nu problemen die er niet zijn?
hij kan zich toch 5 minuten vrijheid kopen voor ¤ 200, als ie het goed heeft, levert het hem toch genoeg opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef diditje64 het volgende:
het probleem is een beetje als phillip drukt dat sharon er naast moet zitten of zie ik nu problemen die er niet zijn?
Het beste? Hij is best aardig maar hij heeft 0,0 humor wat hem ontzettend saai maakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ook ik vond het plotseling wat prettiger om naar Laura te kijken.. Goed van Karim dat ie het beste in de mens naar boven kan halen!
is toch geen probleem? het gaat toch over haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef diditje64 het volgende:
Ze zeiden gister dat ze pas rond uurtje of half 11 dr eerste peukje rookt en als het goed is is alles vernietigd .quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef Ireth het volgende:
Het streamverslagen topic is op gisterenavond blijven steken en de COSsen groeien de pan uit dusse....
- Zijn alle peuken vernietigd en is Aafke al sjaggerijnig?
- Hoe is het gegaan vanacht met Jo en Geer? Hebben ze geslapen? Hoe hebben ze geslapen? Heeft Jo het overleefd? Staat Dennis al met een bulldozer voor het huis?
0,0 humor? Haha dat zie je echt 100,0 verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Het beste? Hij is best aardig maar hij heeft 0,0 humor wat hem ontzettend saai maakt.
Karim en geen humor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Het beste? Hij is best aardig maar hij heeft 0,0 humor wat hem ontzettend saai maakt.
Servio klampt zich in uiterste wanhoop aan Sharon vast omdat ie ook vastgebonden wil zitten??quote:
Geen humor. Zwaar op de hand, serieus. Ik heb hem 1 keer met een gitaar iets zien doen, dat was het.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:11 schreef henkbarte het volgende:
[..]
0,0 humor? Haha dat zie je echt 100,0 verkeerd.
Alle peuken zover Laura en Karim weten zijn weg. I kheb Aafke nu nog niet gehoord maar die rookt toch pas om half 11 of half 12 haar eerste peukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:09 schreef Ireth het volgende:
Het streamverslagen topic is op gisterenavond blijven steken en de COSsen groeien de pan uit dusse....
- Zijn alle peuken vernietigd en is Aafke al sjaggerijnig?
- Hoe is het gegaan vanacht met Jo en Geer? Hebben ze geslapen? Hoe hebben ze geslapen? Heeft Jo het overleefd? Staat Dennis al met een bulldozer voor het huis?
Ja en Philip kan het niet aanzienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio klampt zich in uiterste wanhoop aan Sharon vast omdat ie ook vastgebonden wil zitten??
wat heeft het beste bij iemand naar boven halen met humor te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Geen humor. Zwaar op de hand, serieus. Ik heb hem 1 keer met een gitaar iets zien doen, dat was het.
quote:secretstorynl Secret Story NL
Het is tijd om op te staan RT @jtvk: Vroege-ochtend-humor: Karim: "Wat doe jij in mijn bed?" - Laura: "Aan de haak geslagen"#sstnl
Nah Karim RULEZZZ qua humor zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Water under the bridge... Het is echte tv... We zullen het moeten doen met wat NET5 wil dat we zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spermavio moet zijn bek houden. Hij moest eens weten dat hij door een rekenfout van de redactie er nog in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |